Twist 13.06.2007 11:30:19 | |
---|
Deftones olen aina luullut että se on samanlainen bändi kuin Korn. ja biisit mitä olen aina kuullut niiltä on ollut sellaisia "EIkornimaisia". ny sitten ostin ensimmäisen Deftones levyn ja.. rakastuin o.0 vuosia olen inhonnut biisiä "Minerva", ny olen siihenkin rakastunut o.0 voi minua ko ei aukea heti nämä mystiset tiet loistaviin bändeihin. Oops, I twisted again... |
slipkorn 13.06.2007 12:56:55 | |
---|
Deftones olen aina luullut että se on samanlainen bändi kuin Korn. ja biisit mitä olen aina kuullut niiltä on ollut sellaisia "EIkornimaisia". ny sitten ostin ensimmäisen Deftones levyn ja.. rakastuin o.0 vuosia olen inhonnut biisiä "Minerva", ny olen siihenkin rakastunut o.0 voi minua ko ei aukea heti nämä mystiset tiet loistaviin bändeihin. Osta seuraavaksi White Pony. Maailman parhaita levyjä. |
Milkop 13.06.2007 13:16:47 | |
---|
Osta seuraavaksi White Pony. Maailman parhaita levyjä. Komppailen tätä levyä, vaikkei se minusta ehkä kuitenkaan ihan niitä maailman parhaita lättyjä ole. Hyvä silti. |
Twist 13.06.2007 19:39:18 | |
---|
Osta seuraavaksi White Pony. Maailman parhaita levyjä. Juuri tänään ostin White Ponyn... voi tätä.. housut menee ihan kosteiks *uuh* ostin samalla Around the Fur Oops, I twisted again... |
gorgonoidi 13.06.2007 19:56:00 (muokattu 13.06.2007 19:59:12) | |
---|
Kun tohon Deftonesiin joutuu joka paikassa törmäämään niin tutustutaas itekkin. Itselläni on aina ollut kyseisestä bändistä hirveä nu-metal kuva(?). E: Hoho! Wikipedia ainakin kertoo jotain ihan muuta :D "They have often been praised as one of the more innovative and unique rock bands of recent years." |
White Pony on kyllä melkein tosi hyvä. Pitäis ehkä kokeilla jotain muutakin niiltä. Tämän viikon kiinnostuksia, Saksanmaalta suurimmaksi osaksi yllättäen: Torchous, Seidenmatt, Kam:as, Alarma Man, Masonne, Barra Head, Kate Mosh ja Beach. |
slipkorn 13.06.2007 20:30:32 (muokattu 13.06.2007 20:31:07) | |
---|
Kun tohon Deftonesiin joutuu joka paikassa törmäämään niin tutustutaas itekkin. Itselläni on aina ollut kyseisestä bändistä hirveä nu-metal kuva(?). Adrenaline on varmaankin eniten tuohon nu-metallin suuntaan, tosin minusta sekin on ihan ok metallilätty hyvillä ja huonommilla biiseillä. E: Ja itse olen kiinnostunut kirjastolainojen ansiosta Portisheadista ja Liekistä. Ja Boards of Canadasta. |
PomppoK 13.06.2007 21:39:07 | |
---|
(Ex-)The Gathering -laulaja Anneke van Giersbergenin uusi projekti, Agua de Annique! Ensimmäinen demotus on mukava yhdistelmä "rytmimusaa" ja kaunisäänistä laulantaa. Eipä muuta, kuunnelkaahan: http://www.myspace.com/aguadeannique"Vastarinnan tekijät ovat pikemminkin nautiskelijoita. Eikä ketään ole koskaan pantu vankilaan impotenssin tai pessimismin vuoksi." |
Twist 13.06.2007 21:51:57 | |
---|
Kun tohon Deftonesiin joutuu joka paikassa törmäämään niin tutustutaas itekkin. Itselläni on aina ollut kyseisestä bändistä hirveä nu-metal kuva(?). E: Hoho! Wikipedia ainakin kertoo jotain ihan muuta :D "They have often been praised as one of the more innovative and unique rock bands of recent years." mullakin oli sellane hyvin nu-metal kuva tästä bändistä, kuten kornilla. mutta kyllä tämä on ihan eri luokkaa Oops, I twisted again... |
Milkop 13.06.2007 21:56:27 | |
---|
mullakin oli sellane hyvin nu-metal kuva tästä bändistä, kuten kornilla. mutta kyllä tämä on ihan eri luokkaa No jos noista kahdesta pitäisi valita, niin kyllä oma valinta olisi ehdottomasti Korn. Mutta sitten itse asiaan, DJ Kentaron uusin maistui ihan maukkaalle, mutta ei tämä kyllä DJ Shadow:n matskuja voita niinkuin jossain arviossa hehkutettin. Ihan asiallista kolinaa silti. |
gorgonoidi 13.06.2007 22:34:16 | |
---|
Ihan kivan kuuloistahan tämä, muttei miltään super hienolta kuulosta. Ehkä parempi tutustuminen auttaisi asiaan, mutta sitähän ei kaipaa mitä ei tiedä joten jospa ei vielä :) |
-Aleksi- 14.06.2007 00:25:17 | |
---|
|
Rattata 14.06.2007 13:29:54 (muokattu 14.06.2007 13:30:11) | |
---|
Mitvit, kyllähän Deftones onkin nu-metallia mun mielestä, ainakin pari ekaa levyä. Mutta so what, pirun hyviä silti. |
HungryFD 14.06.2007 14:05:41 | |
---|
ELP. Tarkus tuhoaa. "No time for the old in-out, love, I've just come to read the meter." |
Linnunlaulupuu 14.06.2007 19:16:25 | |
---|
Jesu on ihan mielenkiintosta. Katsotaan, kauanko jaksaa kuunnella. Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
gorgonoidi 14.06.2007 19:17:11 | |
---|
Jesu on ihan mielenkiintosta. Katsotaan, kauanko jaksaa kuunnella. Todellakin, itse jaksoin kuunnella kuitenkin vain muutaman viikon. |
Van Hannes 15.06.2007 10:10:29 | |
---|
Itelläni sellasen henkilön musiikki on herättänyt kiinnostusta kuin Neal Morse. Ei kukaan haluais myydä hänen levyjään??? "There Can Be Only One Hannes" |
Milkop 15.06.2007 10:19:04 (muokattu 15.06.2007 10:19:34) | |
---|
Tundramatiksia olen kuullut kaverien luona muutaman kerran ja joka kerta on kuulostanut paremmalta. Hemmetti, Kyy Pivossa levy on ilmeisesti hankittava, sen verran mainiota kamaa. Ja sitten vielä pakollinen mainostus: http://www.myspace.com/tundramatiks Edit:typo |
ekikoo 17.06.2007 20:22:02 | |
---|
Kiinnostunut Jethro Tullista, mutten vielä ole täysin kerennyt kuulemaan tarpeeksi että osaisin sanoa onko täysosuma tai muuta... Hommasin kuunteluun Songs From the Woodin, ja tiedän kyllä että tämä kai eroaa hieman yhtyeen yleisestä linjasta. Hyvää musaa kyllä on, diggaan muutenkin tuollaisesta irkku(ko)/etnomenosta. Katsellaan nyt. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
author 17.06.2007 21:31:55 (muokattu 17.06.2007 21:32:54) | |
---|
The White Stripes Icky Thump vei jalat alta. Levy paranee joka kuulemalta. Kesäistä, energistä mukavaa kitararevittelyä. |