Quill 13.06.2007 13:30:04 | |
---|
Onko tuo s470 hyvä, vai olisiko jotain muita hyviä Ibanezeja alle 670€? Vastauksia tarvitaan kipeästi :) |
hullu_ukko 13.06.2007 13:42:59 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
Quill 13.06.2007 13:45:16 | |
---|
Itseasiassa meinasin stratoa. Ja mielipiteitä tuosta Ibanez s470. |
WeetM 13.06.2007 13:48:02 | |
---|
Itselläni on ollut kyseinen keppi nyt suunnilleen vuoden verran ja olen kyllä tykännyt. Kaula on erittäin mukava kädessä ja floikankorvikekin pitää vireensä todella hyvin. Tämän lisäksi kitara on erittäin kevyt ohuen bodynsa ansiosta ja sitä on helppo soittaa sekä istualteen että seisaalteen. Mikitkin ovat ihan kelpoa peruskamaa, mutta itse ajattelin jossain vaiheessa vaihtaa vakiomikit vielä vähän laadukkaampiin. Kaikin puolin käypä keppi siis ja kun hintakaan ei päätä huimaa (Levytukusta 550€ uutena) niin mikäpä tuollaisella on soitellessa. |
hq 13.06.2007 17:50:15 | |
---|
Ja mielipiteitä tuosta Ibanez s470. Kyllä olen tykännyt... Vakiomikit tuossa nyt eivät mitkään kummoiset ole, tallamikki meni vaihtoon melkein saman tien uutena... Mutta sen jälkeen ei isompaa valittamista. Isot nauhat ja ohuehko kaula miellyttävät ainakin minua, helppo soittaa. Talla on myös erittäin toimiva. Yksi nauha oli omassani hieman kuopalla, nauhojen hionta meni kylläkin takuun piikkiin sitten. Jos liikkeessä on valinnanvaraa yksilön suhteen, niin kannattaa tutkia varmaankin nauhat huolella ennen ostoa. |
Millasens mikin kiskasit kiinni, ja miten tuo vaihdos tapahtui? Itse vai liikkeessä/tutulla? |
hq 13.06.2007 22:24:30 | |
---|
Millasens mikin kiskasit kiinni, ja miten tuo vaihdos tapahtui? Itse vai liikkeessä/tutulla? DiMarzio Evolution. Sitä minulle täällä suositeltiin, enkä joutunut pettymään. Itse vaihdoin. |
WeetM 13.06.2007 22:52:12 | |
---|
DiMarzio Evolution. Sitä minulle täällä suositeltiin, enkä joutunut pettymään. Itse vaihdoin. Onko sulla sekä kaulassa että tallassa Evolution? Itse olen ajatellut ihan samoihin mikkeihin vaihtaa kunhan joskus taas on sen verran rahaa. Vaihdoitko muuten keskimikkiä ollenkaan? |
InYourFace90 14.06.2007 00:09:58 | |
---|
DiMarzio Evolution. Sitä minulle täällä suositeltiin, enkä joutunut pettymään. Itse vaihdoin. Kerroppas lisää tuosta Evolutionin soundista. Itse olen ajatellut laittaa oman Iban tallamikiksi sen. Up The Irons! |
Y3J 14.06.2007 02:51:36 | |
---|
Kerroppas lisää tuosta Evolutionin soundista. Itse olen ajatellut laittaa oman Iban tallamikiksi sen. Tosi erotteleva ja virheet kuuluvat jotenkin paljon herkemmin kuin vanhoilla mikeillä. Melko paljon middleä ja yläpäätä. Ja saundi on _tosi_ tiukka. Tosin omat Evolutionini ovat kiinni Les Paulissa joten saundaavat erilaisilta Ibanezeissa. It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
hq 14.06.2007 17:36:22 | |
---|
Onko sulla sekä kaulassa että tallassa Evolution? Itse olen ajatellut ihan samoihin mikkeihin vaihtaa kunhan joskus taas on sen verran rahaa. Vaihdoitko muuten keskimikkiä ollenkaan? Ainoastaan tallassa on Evolution, keski- ja kaulamikit ovat alkuperäiset. Keskimikkiin olen kohtalaisen tyytyväinen tuollaisenakin, ja kaulamikkiä tulee niin harvoin käytettyä ettei ole viitsinyt panostaa. Toisaalta ehkä sitä voisi tulla käytettyä useammin mikäli sen vaihtaisi parempaan :) Muistelisin että Air Norton oli se mitä kaulaan minulle aikanaan suositeltiin. Ties vaikka sen siihen vielä vaihtaisi joskus. Kerroppas lisää tuosta Evolutionin soundista. Itse olen ajatellut laittaa oman Iban tallamikiksi sen. Middleä tosiaan tuli lisää ja erityisesti kovilla säröillä dempatessa sen huomaa. Soundi on tanakka eikä ohut kuten alkuperäisessä tallamikissä. Trebleä voisi olla hivenen vähemmänkin, mutta verrattuna vanhaan mikkiin korkeat taajuudet kuulostavat kuitenkin pehmeiltä eivätkä pistäviltä. Onko kenelläkään ideaa mikä keskimikki voisi olla hyvä tuossa, jos sitä intoutuu joskus vaihtamaan? Sitä tulee käytettyä yleensä cleaneilla soiteltaessa. |
Quill 14.06.2007 18:00:36 | |
---|
Mitä tuo mikki tuli maksamaan? |
hq 14.06.2007 19:40:25 | |
---|
Mitä tuo mikki tuli maksamaan? Jotain hieman yli 80 euron luokkaa se oli. |
CSatan 14.06.2007 20:06:32 (muokattu 14.06.2007 20:08:24) | |
---|
Joo kannattanee ne nauhat katella läpi jos on mahollista, mullakin oli yks nauha selvästi korkeampi kuin muut. (olihan ne nauhat käytössä hieman kuluneet muttei niin paljoa) Itse kysymykseen vastaisin että kyllä Se on helppoa kun sen osaa. |
Kitaristit_kunniaan 15.09.2007 19:33:27 | |
---|
anteeksi nosto, mutta onko tämä ZR floikka kuinka hyvä?? Onni on kuin uni - sen tiedostaa vasta herättyään. - Hans Ruin
Köyhä itkee ironialla. |
CSatan 15.09.2007 19:40:38 (muokattu 16.09.2007 20:01:46) | |
---|
En ole itse löytänyt itkun aiheita, mutta eipä noita floikallisia olekkaan ollut. Jos vireen pitävyyttä tarkoitat hyvällä, niin on. Se on helppoa kun sen osaa. |