Valdemar91 13.06.2007 16:24:09 | |
---|
moro. Kertokaapa kannattaako sijoittaa rahojaan line 6:sen Spider II tai III:seen ajattelin itse hommata spider 2:sen 75 wattisen mononupin. mitä kaappeja suosittelisitte hinta luokassa 200-350€ |
-J.- 13.06.2007 16:31:07 | |
---|
moro. Kertokaapa kannattaako sijoittaa rahojaan line 6:sen Spider II tai III:seen ajattelin itse hommata spider 2:sen 75 wattisen mononupin. mitä kaappeja suosittelisitte hinta luokassa 200-350€ Crate GT212.... Olen onnellinen omistaja... 120W eli kuuluu kyllä jo kovemmassakin mäiskeessä. Loistava kaiku, antaa mukavaa lisää sooloihin ja cleaniin komppailuun. Hintaa en tarkalleen muista mutta muistaakseni menee tuohon mainitsemaasi hintaluokaan... If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
PLing 13.06.2007 16:32:41 | |
---|
Noi kakkos-spiderit ovat muistaakseni saaneet täällä aika paljon kritiikkiä. Kannattaa kuitenkin käydä testaamassa musaliikkeissä jos on mahdollisuus. Doh, nakki. |
kesamieshartsa 13.06.2007 16:46:16 (muokattu 13.06.2007 16:48:14) | |
---|
Kaverilla on joku Spideri kotisoitossa, itse kun testailin sitä niin ihan jees hevisäröt siitä irtosi vaikka hieman kyllä sirisikin. Jos ei muuta kuin hevisäröä tarvitse niin sitten ehkä ihan asiansa ajava peli, mutta muuten foorumilla on haukuttu aika paskaksi koko vahvistin. Vakiovastauksena sanoisin että Rolandin Cubet ovat myös aika varteenotettavia vaihtoehtoja tuossa hintaluokassa ja niissä löytyy myös ehkä monipuolisuutta enemmän kuin Spidereissä. .... |
WinterMad 13.06.2007 18:58:47 | |
---|
Ei kannata tähän hintaluokkaan ostaa nuppikaappia. Voxin Valvetronix, Rolandin Cubet , Peaveyn Valveking voisivat olla tässä ihan varteenotettavia vaihtoehtoja. Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi. |
Ei kannata tähän hintaluokkaan ostaa nuppikaappia. Voxin Valvetronix, Rolandin Cubet , Peaveyn Valveking voisivat olla tässä ihan varteenotettavia vaihtoehtoja. Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi. |
spadde 13.06.2007 19:10:20 | |
---|
Osta multa poes spideri kakkonen, saat halvalla! :D joojuuu 56799778g8u6ten squgi |
Painajaismainen 13.06.2007 19:55:17 | |
---|
Itse olen saanut vaikutelman että melkosen p**koja laitteita muihin verrattuna. "Kuka haluaa kuunnella kitaraa joka kuulostaa nussivilta norsuilta?!?! En minä ainakaan!!" - Dave Mustaine |
Master of Disguise 13.06.2007 21:14:14 | |
---|
En minäkään suosittele noita Spidereita. Koululla oli sellainen ja ääni oli todella sohjoa. Varsinkin kovemmilla voimakkuuksilla. Muistaakseni Roland Cube 30:n saa siihen 200 € pintaan. Ehdottaisin sitä, vaikka se ei olekkaan nuppi taikka kaappi. Niinkuin sanottu noilla rahoilla ei kannata nuppia ja kaappia lähteä ostamaan. |
RekoS 13.06.2007 21:49:55 | |
---|
Ei spideria, mutta POD on sitten jo vähän eri juttu. Ja kalliimmat line6:n nupit (HD, Vetta) ovat vissiin kans aika laadukkaita (no tuohon hintaan pitää ollakin). -Spiderin entinen omistaja- |
Fender Stratocaster 13.06.2007 22:24:34 | |
---|
Multa lähtee myöskin miinusta spiderille, jos muovia haluat, muovia kyllä saat! Sirinäähän siitä irtoaa, puhtaista taas ei kannata edes puhua... |