weelie 12.06.2007 13:33:29 (muokattu 12.06.2007 16:59:37) | |
---|
Fender Stratocaster plussien arvo on ollut käytettynä siinä 650-900. Made in USA. Lace Sensor mikit ja Wilkinsonin rullatalla, lukkovirittimet. Eikö nuo ole juuri sellaisia joidenka arvo ei ole pysynyt?! Nyt en ymmärrä, että mikä viestin pointti. Mutta joo, osta hyvä ja käytettynä, niin arvo säilyy. Tai muutenkin varmaan sellainen puolet ovh:sta niin on hinta kohdallaan. :D Itse välttäisin viilutettuja, tai liian moderneja malleja. Lace Sensorit ja vanhemmat lukitut viritinhässäkät jne ei myy, sillä niitä on kehitetty eteenpäin ja menevät muodista. EDIT: myönnän tyhmyyteni. Juu, en tajunnut että tuo Fender stratocaster + ARVO viittasi strato plussaan kun ei itse viestissä siihen viitattu... Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Les Fender 12.06.2007 15:50:09 (muokattu 12.06.2007 15:51:51) | |
---|
Les Fender: Onko tuo "belly cut" maalattu mustalla kokonaan vai ei? On maalattu joo. Kaulataskusta oon kattonnu mutta en nähnyt onko viilua, väri tuli reunojen päälle. Oisko tuo sitten viilutettu, voipi hyvinnii olla. Eipä tuo varmaksi selviäis kun jostain routtauksen reunasta raapaisemalla auki, tosin tiedä sitten onko kauhean tärkeä tieto itselleni. Nippelitieto toisaalta on mukavata. Eikö nuo ole juuri sellaisia joidenka arvo ei ole pysynyt?! Nyt en ymmärrä, että mikä viestin pointti. Eiköhän se ReBeatin viestin pointti ollut se että käytettynä on ostos jonka hinta ei laske (?) Kaiketi olivat uusina huono sijoitus, eikös hinta ollut reilusti enemmän kuin std:n. Itse välttäisin viilutettuja, tai liian moderneja malleja. Lace Sensorit ja vanhemmat lukitut viritinhässäkät jne ei myy, sillä niitä on kehitetty eteenpäin ja menevät muodista. Mun mielestä noi kaikki hilut on tuossa dlx plussassa ihan toimivia, hyvin ne on kestäneet sen 16 vuotta. "Living is easy with eyes closed!" |
fox 12.06.2007 16:14:43 | |
---|
Mun mielestä noi kaikki hilut on tuossa dlx plussassa ihan toimivia, hyvin ne on kestäneet sen 16 vuotta. Eikä se viilu siitä enää mihinkään elele.. Viilutettujahan nuo "toisen malliset" suosikkikitaratkin on, vielä muotoonprässätyllä kannella. Eipä niitäkään kehoiteta välttelemään, ei oo vuosikausiin kovinkaan monesta se keskirungon takasauma stopbarin takaa auennut.. |
Montte 12.06.2007 20:24:27 | |
---|
Vähän ohi aiheen ehkä mutta stratoihin liittyvää.. Missä maassa on tehty Deluxe Player stratocaster? Kun on erikseen deluxe ja american deluxe niin ne ovat kai eri maissa tehtyjä? Fenderin sivuiltakaan ei tuntunut löytyvän.. |
hapan 12.06.2007 20:42:02 | |
---|
Vähän ohi aiheen ehkä mutta stratoihin liittyvää.. Missä maassa on tehty Deluxe Player stratocaster? Kun on erikseen deluxe ja american deluxe niin ne ovat kai eri maissa tehtyjä? Fenderin sivuiltakaan ei tuntunut löytyvän.. Mexicossa, ainakin oma Deluxe oli tehty. Eiköhän tuo playerikin ole sieltä. |
Vähän ohi aiheen ehkä mutta stratoihin liittyvää.. Missä maassa on tehty Deluxe Player stratocaster? Kun on erikseen deluxe ja american deluxe niin ne ovat kai eri maissa tehtyjä? Fenderin sivuiltakaan ei tuntunut löytyvän.. Deluxe player on sama kuin entinen Deluxe super strato (ovh 900€), tosin radius ja mikit on vaihtuneet. Eli meksikolainen. Mutta on se namu. Tampereen DLX:ssä ihailin juuri sellaista viikko sitten. (Sanoo Deluxe super straton omistaja toim.huom.) Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Montte 13.06.2007 18:32:48 | |
---|
American deluxe kyllä himottais mutta on se niin perkuleen kallis..pitää käydä vielä playerii testaamassa ja muitakin stratoja |
Geetar 08.07.2007 13:21:38 | |
---|
Tuosta Deluxe player stratosta.. Monesta palasta se "koppa" on tehty? Keep practising |
Wahi 08.07.2007 13:26:54 | |
---|
Tuosta Deluxe player stratosta.. Monesta palasta se "koppa" on tehty? Todennäköisesti kahdesta tai kolmesta...? |