CanYouStayStill 10.06.2007 00:39:40 | |
---|
Nyt kun noita miesten hameita on alkanut näkyä katukuvassa enemmän niin ajattelin ihan piruuttani kysellä kenellä sattuu olemaan sellainen ja vähän myös mielipiteitä. esim. voiko muutkin kuin gootit käyttää niitä? Itsestäni ei kyllä hirveän pahan näköinen ole (satuin ostamaankin kun oli ylimääräistä rahaa ja muijat tykkäs :D). Enkä ole edes gootti. (vai asuisiko minussa piilogootti? voi prkl..) |
Nidhöggr 10.06.2007 12:18:03 | |
---|
Kyllähän ne ihan OK mielestäni ovat, en näe niissä mitään typerää/homoa/outoa. Jos kaikki muutkin ajattelisivat samalla tavalla, hankkisin ehkä itsekin sellaisen. Krää-ähh. |
CanYouStayStill 10.06.2007 20:45:31 | |
---|
Kyllähän ne ihan OK mielestäni ovat, en näe niissä mitään typerää/homoa/outoa. Jos kaikki muutkin ajattelisivat samalla tavalla, hankkisin ehkä itsekin sellaisen.
Tuo on totta, ettei kaikki niitä kyllä suvaitse. Aamulehdessä itseasiassa löyty juttua noista. Siinä ainakin kehotettiin sellainen hankkimaan. mukavan viileä etenkin ilman alkkareita kuulemma. |
JPQ 10.06.2007 23:29:23 | |
---|
Pitäköön ken tahtoo. Ja onhan tarpeeksi rockille tyypille varmasti ainakin ruudullinen tai yksivärinen ok. Itselläni ei ole eikä varmaan tulekkaan. |
Kärpäsruoska 11.06.2007 17:36:11 | |
---|
Kiltin aion vielä joskus hankkia, mutta itselleni en muunlaista hametta oikein osaa kuvitella. Taidan siis olla fallosentrinen sovinisti, joka ei ansaitse elää. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
Lord of the strings 11.06.2007 19:54:51 | |
---|
Miesten hame.. 100% gay. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Terry Pantheras 11.06.2007 21:56:27 | |
---|
Miesten hame.. 100% gay. Nonni, tulihan se sieltä... Screw you guys, I'm going home... |
Nidhöggr 11.06.2007 22:10:32 | |
---|
Miesten hame.. 100% gay. Ei pidä paikkaansa, miehet käyttivät hameita ennen housuja. Krää-ähh. |
JPQ 11.06.2007 22:55:43 | |
---|
Ei pidä paikkaansa, miehet käyttivät hameita ennen housuja. Tuosta en tiedä ja sanotaan ei vaateen laji tarkoitata mitään gayydestä. |
CanYouStayStill 12.06.2007 01:29:30 | |
---|
Kiltin aion vielä joskus hankkia, mutta itselleni en muunlaista hametta oikein osaa kuvitella. Taidan siis olla fallosentrinen sovinisti, joka ei ansaitse elää. No en nyt ihan noinkaan lähtisi sanomaan. Tykkää ken tykkää. Mutta eikös siinä hameessa ole ainakin se hyvä puoli että saa isot vehkeet rauhassa heilua ilman housujen tuomaa tukalaa tilanpuutetta? :D |
Zarmo 12.06.2007 18:37:51 | |
---|
Kiltti voisi olla kiva. Mistähän sellaisen saisi? "Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle
Vapinamonologeja Haussa lauantain 5.5 Itä-Häme |
Nidhöggr 12.06.2007 20:15:58 | |
---|
Kiltti voisi olla kiva. Mistähän sellaisen saisi? Skotlannista. Krää-ähh. |
Zarmo 12.06.2007 21:00:57 | |
---|
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle
Vapinamonologeja Haussa lauantain 5.5 Itä-Häme |
jarkkkk 12.06.2007 21:26:30 | |
---|
miul on kiltti. äiti ompeli =) tarttis ostaa sellanen kunnon pitkä musta hame. jepa. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla.
Ilmassa on kaukaisten nuotiotulten tuoksu, johon on sekoittunut häivähdys kanelia. Siinä tuoksuu seikkailu! |
Mutta eikös siinä hameessa ole ainakin se hyvä puoli että saa isot vehkeet rauhassa heilua ilman housujen tuomaa tukalaa tilanpuutetta? Monellako suomalaisella on isot vehkeet? Haen takkini -----> M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
Piru-Ile 13.06.2007 12:16:49 | |
---|
Itse omistan kaksi, joista toinen on unisex ja toinen miesten hame. Kesällä on kyllä hemmetin kätevää pitää hametta jos vaan on munaa olla välittämättä siitä, miten muut suhtautuvat. Tuota Morticiasta ostamaani unisex -hametta en ole paljoa pitänyt, koska pienikin tuuli vetää kietaisuhametta mukavasti sivuun. Heavenly Circuksen alennusmyynnistä löysin sitten hiukan erilaisen hameen. Mainittakoon tässä, että unisex -hame on tyttöystäväni kanssa yhteisessä käytössä, mutta tämä miesten hame vain itseni käytössä sillä tyttöystävälleni se ei sovi. Onhan siitä kommenttia tullut, mutta kerranhan tässä vaan eletään, joten eletään se aika niin kuin itse parhaimmaksi nähdään. http://www.blackhearted.tk / http://www.mikseri.net/blackheart Käykääpä kuuntelemassa. |
Ristihuuli 13.06.2007 19:22:53 (muokattu 13.06.2007 19:23:08) | |
---|
hame (tai lannevaate) on +++ hirveellä helteellä, paljon mukavempi kuin housut. tietäähän sen sademetsien asukitkin. perinteinen miehisen miehisyyden malli toteaa, että mies on rationaalinen, hyvin järjellisesti ja kylmällä logiikalla ajatteleva olento. tällaisen eläimen luulisi pukevan ennemmin hameentapaisen asusteen ylleen helteellä (alastomuus poissuljettu kulttuurillisten siveysnormien takia). mutta miehiset miehet yllättäen käyttäytyvät tosi epäloogisesti ja takertuvat järjettömiin pukukoodeihin (mitähän lie kristillistä perua). |
saastara 14.06.2007 00:45:37 | |
---|
Hinnakkaita tuntus olevan. Tee se itse: http://koti.mbnet.fi/kettu/hame/teeitse.htm Ei mitään tuommoista karsittua pelleilyä, vaan semmoinen kunnon täysvarustuskiltti! :D Tuhansia metrejä käärittävää kangasta.. Se on se oikea meininki. Lisää middleä. |
Umas 15.06.2007 08:54:18 | |
---|
Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
Dilu 18.06.2007 14:06:28 (muokattu 18.06.2007 14:07:42) | |
---|
Miesten hame.. 100% gay. montas gay miestä kulkee housuissa ??? Eikös se ole enemmänkin sitten merkki homoudesta ? |