Aihe: Jaksaisko joku ottaa kantaa: onko kuvissa aito USA strat
1
jukcat
12.06.2007 23:22:15
Kuvat löytyy alla olevasta ositteesta. Kuvissa on lapa ja body. Mä en löytänyt netistä lainkaan tällaista yhdistelmää, jossa vm 2000 (sarjanumeron perusteella) USA stratossa olisi vielä nää vanhat vintage tallapalat. Lavasta myös "puuttuu" teksti "Original Contour body" , joka mielestäni on kaikissa USA stratoissa. Kaulan kiinnityslevyssä ei lue mitään. Olisko peräti joku feikki koko peli?
Olen ostamassa USA stratoa ja tämä olisi edullinen, mutta..
http://www.mikseri.net/users/kuvat.php?id=144826

Kiittää Jukcat.
Toiset näkee maan ja kokee taivaan.
Volle
12.06.2007 23:28:22
Siellä komeilee lavassa teksti "american traditional". Noita myytin sillon joskus vuosituhannen vaihteen tietämillä melko halpaan hintaan. Kai ne ihan jenkeissä tehtyjä on, mutta kyseinen sarja ei hirveästi kehuja kerännyt eikä nauti kovin kummoista suosiota.

Koita hakua. Sillä löytyi tietoa enempinkin sekä noiden hinnoista että käyttäjien kokemuksista.
Piis
Crossroad
13.06.2007 09:35:57
Kuvat löytyy alla olevasta ositteesta. Kuvissa on lapa ja body. Mä en löytänyt netistä lainkaan tällaista yhdistelmää, jossa vm 2000 (sarjanumeron perusteella) USA stratossa olisi vielä nää vanhat vintage tallapalat. Lavasta myös "puuttuu" teksti "Original Contour body" , joka mielestäni on kaikissa USA stratoissa. Kaulan kiinnityslevyssä ei lue mitään. Olisko peräti joku feikki koko peli?
Olen ostamassa USA stratoa ja tämä olisi edullinen, mutta..
http://www.mikseri.net/users/kuvat.php?id=144826

Kiittää Jukcat.

nuo oli ihan karmeita tekeleitä.body oli poppelia,virittimet oli muistaakseni samat kuin am standardissa,talla kiina osastoa tosi onnettomalla plogilla,elektroniikka onnetonta,keraamiset halpismikit ja puut ei todellakaan mitään valikoituja..myös nauhat kuluivat noissa tosi nopeasti.jenkeissähän nuo kasattiin.uutena myytiin noin 400$ tietämillä.
weelie
13.06.2007 11:28:54
Muistaakseni niitä oli jossain vaiheessa myynnissä (Tampereella) 2790mk. Alkuperäinen hinta kai oli tonnin enempi.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)