Aihe: Little mark II vai Backline 600 ?
1 2
J.Hollström
12.06.2007 19:31:34 (muokattu 12.06.2007 19:31:54)
Kyl mie oon saanut sillä yhdistelmällä hyvät soundit aikaiseksi. Tosin jazz-bassolla.
Stagella saattoi kuullostaa paskalta, mutta salin perällä soundi oli ainakn mun korviin ihan ok.

No hyvä jos näin. Lavalla oli aika ankeeta vetää, ja jätkätkin vittuili, että ei tosiaan leiponu. Saatto olla tosin kaapistakin kiinni. Tai miehestä. Veikkaan viimestä.
nahkaruoska
13.06.2007 16:19:17
Ei mutta markbasseihin nyt liittyen, niin onko kukaan päässyt koittamaan noita uusia classic- kaappeja?

Toissapäivänä.
Tosi hyvin toimi tuon markin kanssa, siinä myyjä vaan kertoi että heidän basistillaan on sama yhdistelmä ja yksi samanlainen yhdistelmä on varauksessa.. minun jälkeeni on 2.
"viinal seksil ja huumeil ei oo mitään yhteistä rock n rollin kans" -Andy Mccoy
omarklah
21.06.2007 20:26:43 (muokattu 21.06.2007 20:26:52)

Tänään tuli ilmoitus Ranskasta - LM 250 kotona torstaina - tuskin maltan odottaa...

Tänään pääsin ekat reenit vetämään tuolla Ampegin 4x10 kautta. Erittäin hyvät soundit , tehoa riittää ja 10 kg lisää koko läjän roudauspainosta pois :o)
Perusasetuksilla(sävysäädöt klo 12:ssa) hyvin "kuulas" ja erottuva perussoundi - ei tarvinnut säätää suuntaan eikä toiseen ja niillä parilla ihmenamiskalla sai sitten näppärästi släppi- ja tumppusoundit.
Bassona Fender American Jazz Bass.
Ans kattoo kuinka potkii oman kaapin(Hartke 2x12) kanssa ens viikolla...
...jos ei saa pillua vaihtobassolla, niin ei saa kyllä vaikka kuin räpeltäis...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)