Aihe: Oletko ikinä tyytyväinen soittokamoihin?
1 2 3 4
kalkkuna
17.01.2004 19:32:19
Se o GAS
Pluto
17.01.2004 19:33:34
Se o GAS

Niin niin, vessaanhan mä meninkin.
Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
Ylläri
17.01.2004 19:58:04
Hyvä kysymys. Itse olen "tyytyväinen" siinä mielessä että tyydyn niihin kamoihin mitä on. Mutta toisaalta en ole - aina sitä miettii että kyllä olisi kiva kun olisi kunnon vehkeet. Toisaalta minulla suhtautuminen soundeihin on aika pragmaattista ja yleisölähtöistä: totuushan on ettei yleisössä kukaan välitä p**kan vertaa siitä mistä puusta soittopelini otelauta on tehty, mitkä mikit siinä on tai minkä merkkiset pääteputket styrkkariin on vaihdettu. Ei niitä nyansseja sieltä yleisen älämölön keskeltä kukaan kuule.

Mutta ymmärrän kyllä niitäkin jotka ajattelevat että tärkeintä on se miltä itsestä tuntuu. Jos itsellä on parempi fiilis arvoskeballa soittaessa niin mitä sillä on väliä mitä muut sanovat. Jos jaksat roudata keikoille tusinan verran skittoja sen takia että sinun mielestäsi tämä 62´strato soundaa paremmalta siinä ja siinä biisissä kun taas se 68´pelaa paremmin seuraavassa etc. niin siitä vaan, vaikka kuinka syytettäisiin elvistelystä.

Ja jos rahaa löytyy, niin voi sitä hullumpiinkin juttuihin työntää kuin soittimiin. Ei soitinten keräilyssä mitään pahaa ole, kunhan ei ota itselleen sitä neuroosia tai kuvittele kalliin kaman hamstraamisen korvaavan treenaamista ja itsensä kehittämistä ("mä oon muuten täydellinen soittaja mutku kamat on niin pyllystä"). Ja on hyvä muistaa että 90% soundista johtuu kuitenkin soittajasta itsestään.
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
askomiko
17.01.2004 20:05:23
Olen aika tyytyväinen, ja vaihtelu virkistää.
Myytävänä superb-hevikitara. Myykääs joku mulle 4x12" greenbackeillä.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Bluesmies
17.01.2004 20:10:30
Mä oon muuten täysin tyytyväinen, mutta ku piru vie pitäis saada se telen vire-ongelma ratkaistua.
Kitara on tyhmä!!!
Dr. Muff
17.01.2004 20:12:53
Olen aika tyytyväinen, ja vaihtelu virkistää.

Naulan kantaan!

Harrastuksensa kullakin, voisihan nekin rahat syytää tupakkaan, viinaan ja villeihin naisiin mutta säästyypä siltäkin.
Lainatkaa rahaa??
Fortune
17.01.2004 20:24:58
Tyytyväinen olen ollut jo pitkään, mutta kai sitä tosiaan pitää mieltä virkistää.

Peruskokoonpano on nyt kunnossa (mitä nyt toki pari erilaista kitaraa lisää, ihan monipuolisuuden ja käyttövarmuuden takia), lisämausteita toki olisi kiva saada.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
LaXu
17.01.2004 20:35:00
Kyllähän minäkin olen tyytyväinen. Kitaroita tosin ei ole vielä tarpeeksi..vielä pari lisää..ja jos vielä yksi..ai tollanenkin on olemassa... jne. ;D
Härski
17.01.2004 20:35:09
Kyllä oikeastaan. Vahvistin vain saisi olla ehkä parempi ja isompi, mutta tulen kyllä tälläkin toimeen. Ja efekteihin olen tyytyväinen, saisi vain olla isompi lauta... ja kitaroihin oikeastaan enemmän kuin tyytyväinen. Eli suht hyvässä kondiksessa on kamapolitiikkani, luulisin.
Swan
17.01.2004 20:41:06
Periaatteessa olen tyytyväinen, sillä saan PODxt:stä ja kahdesta kitarastani lähes kaikki tarvitsemani saundit. Enää tarvitsen ainoastaan remontit kitaroihini, jotain vahvistamaan PODxt:tä sekä kolmannen kitaran Ibanez SZ520QM:n specseillä.
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
juici
17.01.2004 21:54:56

Aluksi kun ne on ostanut niin on tyytyväinen, mutta sitten menee viikko/kuukausi/vuosi niin ne alkaa tympiä. Väri, malli, soundi, tarpettomuus alkaa pänniä. Ja ei muuta kuin kuolamaan uutta musaliikkeeseen.

Vissiin pitäisi olla niin paljon rahaa, että voisi ostaa kerralla yhden maailman jokaista kitaramallia ja läjän vahvareita niin voisi olla tyytyväinen.

Idolit ja musamaku vaihtuu. Sitä mukaa vaihtuu kamatkin. That's my opinion.
"And now for something completely different..."
Miekkonen
17.01.2004 21:59:22 (muokattu 17.01.2004 23:30:06)
En ole tyytyväinen vahvariini enkä liioin kitaraani.

Kuten monet varmaan tietevät. :)

''vähän'' ohi aiheen, mutta aina on kamoissa parantamisen varaa.
Invader
17.01.2004 23:25:42 (muokattu 17.01.2004 23:26:56)
En ole. Tele on saatava ja akustinenkin olisi ihan jees. Stratoon uusi tallahumppari jotta saa puolitettua. Ja Pod 2/ Pod Pro pitäis ostaa, lähtee pienellä equtuksella tapposoundeja...heh, niin joo, pitäishän se eq:kin sitten ostaa.

EDIT: Jaa että _ikinä_ siis? No tuota, luultavasti vähään aikaan en :)
skebajaba
17.01.2004 23:32:18
nyt oon vahvariini tyytyväinen tällä hetkellä...vaikka uuden tarviinki toiselle treenikselle...
kitaroitahan nyt ei voi olla liikaa=)
lespaa oon kuolannu aktiivimikityksellä....sit kun semmosen saan niin oon ainakin viikon tyytyväinen..luultavasti en sitäkään.
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Mika K
17.01.2004 23:44:44
Olen tyytyväinen soittovehkeisiin...tästä lähin keskityn soittamiseen.
Tähän tulee allekirjoitus
jannu
18.01.2004 00:39:17
Haluaisin toisen sähkökitaran ja mun vahvari on melkoisen paska, eli olis uusi vaffarikin ihan jees.

Eli jos joulupukki mulle kuskais SG:n ja jonkun kivan 100W nupin ja siihen 4x12 kaapin... Ja tiety wah, kunnon delay ja ehkä joku Small Clone. Ja tietty joku joku Holy Grail tyyppinen reverbi...
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
PuNkKi
18.01.2004 00:52:03
tällä hetkellä melkein olen.. toisen lespaulin kun vielä
tuossa hankin niin sitten.. ja ehkä toisen 2x12" kaapinkin.
niin.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
U.Honey
18.01.2004 00:55:32 (muokattu 18.01.2004 00:55:50)
Olen tyytyväinen soittovehkeisiin...tästä lähin keskityn soittamiseen.

Ma en ole ikinä tyytyväinen mun soittamiseen!
My name is Baron - U.Honey Baron
Jonte
18.01.2004 00:58:30
Mikähän siinäkin on, että harva soittaja loppupeleissä on tyytyväinen omiin vehkeisiinsä (tässä tapauksissa soittimiin)?

Jontella on tästä asiasta sellainen ajatus, että kamojen tason pitää olla balanssissa omaan soittotaitoon, soitettavaan musiikkiin ja siihen bändiin , missä tätä musiikkia soitetaan.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)