Aihe: Tanssimusiikki ja tanssittavuus
1 2 3 4 59 10 11 12 13
jjussila
12.06.2007 09:58:22
Tästä huolimatta aion säilyttää "lapsenuskoni" siihen, että hyvin tehty työ lopunviimein palkitaan.

Toki, mutta sitten on vielä ne, jotka tekevät hyvin työnsä ja voitelu pelaa, arvaas kummalla silloin on keikkaa....
..ei helev...olisko noin?.....
artope
12.06.2007 10:00:35

Tästä huolimatta aion säilyttää "lapsenuskoni" siihen, että hyvin tehty työ lopunviimein palkitaan.

Kyänäin on
"Yöllä myrsky alkaa..."
uruttaja
12.06.2007 10:03:21

Et ole ollenkaan väärässä, joillakin voi olla vaikeaa päästä tekemään sitä hyvää työtä ja testaamaan ohjelmistonsa tanssittavuutta, koska kynnys on aivan liian korkea ilman voitelua.
isojussi
12.06.2007 10:04:53 (muokattu 12.06.2007 10:06:27)
Toki, mutta sitten on vielä ne, jotka tekevät hyvin työnsä ja voitelu pelaa, arvaas kummalla silloin on keikkaa....

Et ole ollenkaan väärässä, joillakin voi olla vaikeaa päästä tekemään sitä hyvää työtä ja testaamaan ohjelmistonsa tanssittavuutta, koska kynnys on aivan liian korkea ilman voitelua.

Mun luonteella on sitten vaan treenattava lisää ja oltava vaan parempi.

E: Sitä paitsi niillä voideltavilla liimiksillä ei oo ees varaa muhun.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
uruttaja
12.06.2007 10:06:09
Mun luonteella on sitten vaan treenattava lisää ja oltava vaan parempi.

Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

Mutta sinullahan on keikkaa koko ajan. Laadunvarmistus on myös hyvinkin kannatettavaa.
isojussi
12.06.2007 10:07:48
Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

kiitokset vaan.

Mutta sinullahan on keikkaa koko ajan. Laadunvarmistus on myös hyvinkin kannatettavaa.

Joo ei tässä hätää oo.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
EP
12.06.2007 10:38:50
No voi helevetti!
Jaa voitelua/lahjontaa päästäkseen keikoille? :(
Musiikkia korville
12.06.2007 10:45:31

Joo ei tässä hätää oo.

Sullahan tuo on ihan eri kantimissa tuo homma. En usko, että kovin pitkälle kantais yksityisbile -puolella voitelu, vai kuinka?
By: MK
EP
12.06.2007 10:49:03 (muokattu 12.06.2007 10:50:10)
Sullahan tuo on ihan eri kantimissa tuo homma. En usko, että kovin pitkälle kantais yksityisbile -puolella voitelu, vai kuinka?

Jaa, miksei? esim. yrityksethän (eikös IJ tee näitä?)kautta aikain ovat lähetelleet joululahjoja ym. kumppaneille!
Olempa ollut tosi tyhmä.. oon aatellu, että tuollainen ei ole "rehellistä" keikkamyyntiä, prkl! :/
Musiikkia korville
12.06.2007 10:53:10

Jaa, miksei? esim. yrityksethän (eikös IJ tee näitä?)kautta aikain ovat lähetelleet joululahjoja ym. kumppaneille!
Olempa ollut tosi tyhmä.. oon aatellu, että tuollainen ei ole "rehellistä" keikkamyyntiä, prkl! :/

Niissä ehkä vähän, mut jos puhutaan hää/synttäri yms jutuista, niin tuskinpa...

Yritykset ottaa tietääkseni yleisimmin bändejä.
uruttaja
12.06.2007 10:54:30 (muokattu 12.06.2007 10:55:23)
No voi helevetti!
Jaa voitelua/lahjontaa päästäkseen keikoille? :(

Kyllä keikoille pääsee ja jotkut suorastaan joutuu.

Jossain toisessakin säikeessä on käynyt ilmi että samanlaiset ja samantasoiset bändit käyvät keikoilla ihan eri suhteessa. Miksiköhän?

Jos on ihan homogeeninen tuote, jota myy sama toimisto samoille markkinoille, niin miksi toinen saa keikastaan 3000 euroa, toinen 1750?

Miksi toisen biisit soivat radiossa voimasoittolistalla, toisen eivät?

Miksi joku bändi tekee jonkun ravintolaketjun keikat, toinen ei yhtään?
baron
12.06.2007 10:56:10

Miksi keikkailu poikkeaisi muusta inhimillisestä toiminnasta?
Suhteillahan siinä pärjää kuten kaikessa muussakin.

Jos joku ei sitä tiedä, olkoon pärjäämättä.
Money for nothin' and chicks for free
Riksteri
12.06.2007 10:57:00
Tanssikansa on nykyään tosi kilttiä, minkäänlaista orkesteriin tai järjestäjiin kohdistuvaa jäynää ei käytännössä taida enää tapahtua. Vaikka musiikin tanssittavuudesta ei olisi paljon tietoakaan, tulevat suosionosoitukset orkesterille kuin manulle illallinen. Levymusiikistakin taputetaan, hohoh. Taidankin alkaa heittelemään kolikoita stagelle :)
uruttaja
12.06.2007 10:57:34

Jos tuo katsotaan lahjonnaksi niin, sitten minuakin on lahjottu..

Voi olla että tämä on bensan nakkaamista leikkeihin, mutta eräänlaista lahjontaa on bändien hinnan polkeminen.
Musiikkia korville
12.06.2007 11:02:46

Levymusiikistakin taputetaan, hohoh.

Totta. Sillon, jos näin sattuu käymään ja olen lavalla, niin huomaan toki kohteliaasti kiittää aplodeista.
v_m_kangas
12.06.2007 11:28:04

Totta. Sillon, jos näin sattuu käymään ja olen lavalla, niin huomaan toki kohteliaasti kiittää aplodeista.

Sehän onkin aivan oikein ottaa kiitokset hyvin valitusta taukomusiikista. Osalla porukoista kun tuntuu olevan tuo taukomusiikkikin hällä väliä meiningillä. Kunhan vain jotain soi.
Humppaa tai soita humppaa
Musiikkia korville
12.06.2007 11:44:04

Sehän onkin aivan oikein ottaa kiitokset hyvin valitusta taukomusiikista. Osalla porukoista kun tuntuu olevan tuo taukomusiikkikin hällä väliä meiningillä. Kunhan vain jotain soi.

Me ollaan saatu taukomusiikeista monesti kiitosta. Johtuneeko tuo siitä, että kys ihmiset vertailee sitä meidän live -tuotokseen, vai mistä... :) Mutta kuitenkin.

Monet bändit ei viitti laittaa taukobiisejä edes parittain, mikä pitäisi olla itsestäänselvyys, jos muukin musiikki on.
v_m_kangas
12.06.2007 11:47:10

Monet bändit ei viitti laittaa taukobiisejä edes parittain, mikä pitäisi olla itsestäänselvyys, jos muukin musiikki on.

Tuo kun vaatii aikamoista paperisotaa, kuten tuossa toiseen threadiin postailin. Valmiit levyt, joissa biisit on pareittain, ei kaikilta osin minun mielestäni ole oikein yleiseen esitykeen kelpaavia.
Humppaa tai soita humppaa
Musiikkia korville
12.06.2007 11:53:00 (muokattu 12.06.2007 11:53:58)

Tuo kun vaatii aikamoista paperisotaa, kuten tuossa toiseen threadiin postailin. Valmiit levyt, joissa biisit on pareittain, ei kaikilta osin minun mielestäni ole oikein yleiseen esitykeen kelpaavia.

Noinkin kyllä, mutta silti ne täytyis mun mielestä olla niin. Ihmiset tanssii niitä kuitenkin samoin kuin sitä live -musaa.

edit: kuinka paljon noita kuitenkaan ratsataan?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)