Antti Takalo 02.05.2007 15:15:26 | |
---|
Jälleen kerran maailmassa kaikki oli taas kohdallaan, edes hetken verran. Juurikin. Liian. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #2;
Kadonneen Pröötin metsästäjä.
Riutta |
carlos 02.05.2007 23:49:59 | |
---|
Suomeen ja levyä pihalle! Mielellään juuri tässä järjestyksessä. "Jos merimaa nyt pitäisi korvat höröllä..." :D Exoskeletal junction at the railroad delayed |
hjukke 02.05.2007 23:53:32 | |
---|
Mielellään juuri tässä järjestyksessä. "Jos merimaa nyt pitäisi korvat höröllä..." :D hoHo! Vaikka lippu maksais 300e niin luultavasti maksaisin.. ;) Kaikki rannekellotornin mukana |
Johnny Buzz 03.05.2007 09:38:20 | |
---|
hoHo! Vaikka lippu maksais 300e niin luultavasti maksaisin.. ;) Sama. Rage on oikeestaan ainoa omista lempibändeistä, jota en oo nähny livenä. Soulstab live 5.5. @ Pub Nousuvesi, Espoo w/ Electric Monk. Kivenlahti Rock Warm Up Party. Vapaa pääsy!
www.soulstab.com |
HaloOfFlies 07.06.2007 16:20:19 | |
---|
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Mohla 07.06.2007 16:25:28 | |
---|
http://www.ratm82407.com/ Mistähän tässä mahtaa olla kyse? Kaikka tässä varmaan samaa ajattelee ja toivoo. Kolmen päivän päästä selviää. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |
HaloOfFlies 07.06.2007 16:27:19 (muokattu 07.06.2007 16:30:21) | |
---|
Semmoinen huhu on muuten liikkeellä että olisivat loppuvuodesta tulossa Eurooppaan, ainakin Britteihin. NME:n artikkelissa tästä mainitaan http://www.nme.com/news/rage-against-the-machine/28794 Tuossa jutussa mainitaan, että jos kääntää tietokoneen päivämäärän kesäkuun yhdenteentoista, niin sivuston salaisuus paljastuu. Ei kyllä ainakaan minulla tehonnut. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
muulipetteri 07.06.2007 20:18:17 | |
---|
Semmoinen huhu on muuten liikkeellä että olisivat loppuvuodesta tulossa Eurooppaan, ainakin Britteihin. NME:n artikkelissa tästä mainitaan http://www.nme.com/news/rage-against-the-machine/28794 Tuossa jutussa mainitaan, että jos kääntää tietokoneen päivämäärän kesäkuun yhdenteentoista, niin sivuston salaisuus paljastuu. Ei kyllä ainakaan minulla tehonnut. Hähää, mullapa toimi! Asetin päivämääräksi 23.8 ja sitten alkoi tapahtumaan kummia! |
carlos 07.06.2007 20:45:22 | |
---|
pistokeikka viikon päästä maanantaina lontooseen, pliiis! :) Tai sitte countdown uudelle levylle... oliskin! Exoskeletal junction at the railroad delayed |
carlos 07.06.2007 20:48:54 | |
---|
Hähää, mullapa toimi! Asetin päivämääräksi 23.8 ja sitten alkoi tapahtumaan kummia! Haluat varmaan jakaa nämä kummajaiset meidän kanssamme? Exoskeletal junction at the railroad delayed |
bedlam 07.06.2007 22:20:31 (muokattu 07.06.2007 22:21:04) | |
---|
No tuossa jutussahan kerrotaan mikä se salaisuus on. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
carlos 07.06.2007 23:09:26 | |
---|
No tuossa jutussahan kerrotaan mikä se salaisuus on. Niin mutta mitä ne kummajaiset ovat? Itse olen sen verran urpo, etten osaa/viitsi kääntää koneeni kelloja eteenpäin, joten halusin vain tiedustella, mitä tuon tempun tekemällä tapahtuu. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
bedlam 07.06.2007 23:24:01 | |
---|
Niin mutta mitä ne kummajaiset ovat? Itse olen sen verran urpo, etten osaa/viitsi kääntää koneeni kelloja eteenpäin, joten halusin vain tiedustella, mitä tuon tempun tekemällä tapahtuu. Ei mulla ainakaan tapahtunut muuta, kuin että laskurit sekosi. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Mohla 07.06.2007 23:56:10 | |
---|
Ei mulla ainakaan tapahtunut muuta, kuin että laskurit sekosi. Musta tuntuu että ihan höpöhöpöä tuo kellonkääntämis homma. Ei tässä nyt kauaa tartte venailla. Vähän pitäs kärsivällisyyttä nykyajankin ihmisillä olla. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |
muulipetteri 08.06.2007 12:38:43 | |
---|
No eihän siinä tapahtunu muuta ku just ne laskurit sekos totaalisesti. |
Mohla 12.06.2007 08:05:56 | |
---|
No niin, mysteeri on ratkennut. Ilmottauduin pari päivää sitten sähköpostilistalle ja äsken paukahti tällainen sähköposti: Rage Against the Machine at Alpine Valley Music Theatre Rage Against the Machine with Queens of the Stone Age Friday, August 24 at 7:00 pm Alpine Valley Music Theatre On Sale Saturday, Jun 16 at 10:00 am! Sama ilmoitus näkyy olevan tuolla sivullakin nyt. Kunpa vaan tulisi lisää tällaisia uutisia! Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |
KillingMachine 12.06.2007 10:34:35 | |
---|
Eipä ollut mikään yllätys tuo... Odotin enemmänkin vaikkapa Euroopan kiertuetta, johon sisältyisi visiitti Suomessa. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
Kunpa vaan tulisi lisää tällaisia uutisia! Ja tulis nyt joku keikka Eurooppaankin, niin olis varaa lähteä kattomaan! Exoskeletal junction at the railroad delayed |
Käyttäjätunnus 03.07.2007 03:31:14 (muokattu 03.07.2007 03:35:10) | |
---|
http://musicplustv.com/27913/ Tuli vaan mieleen että onko moni tämän jo nähnyt? Oikeesti...ei vittu! Mistä vitusta tommosta tyyppejä tulee?! Ja mitä tälläisten ihmisten päässä? Ei mitään? Taisin vastata juuri omaan kysymykseeni. Tää on just niitä videoita jotka ei enää edes naurata...taino...ei... Ann Coulter, Ted Nugent ym..."theres no exeption...they should be hung and tried and shot!" nönnönönönnnönönönöööö |
Mohla 03.07.2007 10:52:16 | |
---|
http://musicplustv.com/27913/ Tuli vaan mieleen että onko moni tämän jo nähnyt? Oikeesti...ei vittu! Mistä vitusta tommosta tyyppejä tulee?! Ja mitä tälläisten ihmisten päässä? Ei mitään? Taisin vastata juuri omaan kysymykseeni. Tää on just niitä videoita jotka ei enää edes naurata...taino...ei... Ann Coulter, Ted Nugent ym..."theres no exeption...they should be hung and tried and shot!" Joo. Hienoa sanoa RATMia anarkistiseksi bändiksi. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |