Aihe: Jäähyistä
1 2 3 4 5
jon lord
11.06.2007 23:27:31
Jos meille kysymystäsi tarkoitit, niin ylläpito kyllä tutkii asian aina ennenkuin sulkee tunnuksen, joten vääriä tuomioita ei tule. Me moderaattorit emme pysty bannaamaan eli sulkemaan tunnusta, vaan vain jäähyttämään. Ylläpito tekee sitten ratkaisunsa ja tutkii ongelmat, jos ja kun niistä raportoimme.

Kiitos vastauksesta. Kyllä se modeille oikeastaan oli tarkoitettu tuo kysymys. Halusin vain saada selville sen millä perusteilla ja kuinka homma pelaa.
COVS jäsen N.o 3
jeppeq
11.06.2007 23:27:52 (muokattu 11.06.2007 23:28:49)
Miten ne tuplanickit voidaan tunnistaa?

Tuolla systeemipuolella useimmiten löytyy mm. erinäisiä logeja, joihin kirjautuu "mielenkiintoista tietoa". Niitten avulla, paitsi että ne ei tänne näyteikkunan puolelle näy, ovat ylläpidon konsteja.

Edit: tätä olikin jo käsitelty..
"Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa"
baron
12.06.2007 05:20:50

Joskus kun kaikilla COB-laisilla oli joku siihen liittyvä allekirjoitus, mun epäiltiin käyvän vilkasta keskustelua itseni kanssa.
Money for nothin' and chicks for free
vesku.ka
12.06.2007 08:38:10
Ehei pojat, ette ole ollenkaan jäljillä. Tästä on kadonnut muuan heppu joka sai ikuisen bannin. Siis ei ikinä enää mnetiin.

Joo eikös tämä ollunna sieltä jostain Oulun korkeuksilta tämä heppu.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
EP
12.06.2007 08:58:31
Joo eikös tämä ollunna sieltä jostain Oulun korkeuksilta tämä heppu.

No, jos kysymys on eräästä henkilöstä joka minulla on mielessä, niin ihan mukava kaveri ainakin mitä minä tiedän, syytä tapahtuneeseen en tosin tiedä?
Enkä ymmärrä mitä tällä "tonkimisella" haetaan.. :/
Sertzo S
12.06.2007 09:03:31 (muokattu 12.06.2007 10:27:45)
No, jos kysymys on eräästä henkilöstä joka minulla on mielessä, niin ihan mukava kaveri ainakin mitä minä tiedän, syytä tapahtuneeseen en tosin tiedä?

Turhaahan näitä on tonkia. Mode tekee ratkaisunsa bannien suhteen miten sitten tekeekin ja säännöissähän nuo kiellot kirjoituksissa tulee jo selkeästi ilmi.

Mulla on yksi jäähy ollut ja toista pyrin välttään turhaa vittuilua kellekään. Eka tuli artistien haukkumisesta Euroviisujen yhteydessä.
v_m_kangas
12.06.2007 09:34:59

Jos tästä Patelan lähistön bannatusta puhutaan, on tapahtunut jonkin asteinen oikeusmurha. Syytön tuo henkilö ei ole, sitä en kiistä, mutta tänne on jäänyt pyörimään pahempia herjaajia ym. tyhjän jauhajia kuin hän oli. Sitäpaitsi hän esiintyi omalla nimellään, toisin kuin vastaväittelijänsä. Tää niinku mun mielestä.
Humppaa tai soita humppaa
uruttaja
12.06.2007 09:49:02
Jos tästä Patelan lähistön bannatusta puhutaan, on tapahtunut jonkin asteinen oikeusmurha. Syytön tuo henkilö ei ole, sitä en kiistä, mutta tänne on jäänyt pyörimään pahempia herjaajia ym. tyhjän jauhajia kuin hän oli. Sitäpaitsi hän esiintyi omalla nimellään, toisin kuin vastaväittelijänsä. Tää niinku mun mielestä.

Ei me siitä puhuta, vaan siitä yhdestä toisesta. Ihan eri kaveri. Sehän on fiksu tyyppi ketä sinä tarkoitat.
jon lord
12.06.2007 09:55:16

Ei tässä mitään tongita!! Mun poika esim.käy joskus mnetissä mun koneella,silloin kun käy meillä. Samalta koneelta silloin lähtee kaksi eri nimimerkkiä. Tosin se on kirjautunut tänne eri koneelta ,kai ? Siksi on hyvä tietää mikä on käytäntö. Tämä selvyydeksi sanottakoon. Eikä mua ainakaan kiinnosta se onko jollain useampi nimim. Kunhan välillä höpöttelen ja välillä vähän asiaakin.
COVS jäsen N.o 3
Mandoman
12.06.2007 10:24:32 (muokattu 12.06.2007 10:32:54)
Yritelihän se toisella nimellä jonkun kerran takaisin

Hep, nyt mä sen hokasin. Mandoman tai se, se se Moderaattori.

Saanen kohteliaimmin huomauttaa, että en ole M.netissä oleskeluni aikana saanut edes huomautusta saati jäähyä. Käytöstapoihini ei kuulu sellainen kirjoitteleminen, joka aiheuttaisi jäähyn. Rohkenen myös kohteliaimmin tiedustella arvoisalta nimimerkki halfilta kuinka päädyit minuun tässä asiassa.

Avasin mustan kirjan ja tein merkinnän.
Eiku!
EP
12.06.2007 10:33:55
Ei tässä mitään tongita!! Mun poika esim.käy joskus mnetissä mun koneella,silloin kun käy meillä. Samalta koneelta silloin lähtee kaksi eri nimimerkkiä. Tosin se on kirjautunut tänne eri koneelta ,kai ? Siksi on hyvä tietää mikä on käytäntö. Tämä selvyydeksi sanottakoon. Eikä mua ainakaan kiinnosta se onko jollain useampi nimim. Kunhan välillä höpöttelen ja välillä vähän asiaakin.

Minä en ole osallistunut millään tavalla keskusteluun ns. "toisen nimimerkin" käytöstä!
half
12.06.2007 12:01:08
Saanen kohteliaimmin huomauttaa, että en ole M.netissä oleskeluni aikana saanut edes huomautusta saati jäähyä. Käytöstapoihini ei kuulu sellainen kirjoitteleminen, joka aiheuttaisi jäähyn. Rohkenen myös kohteliaimmin tiedustella arvoisalta nimimerkki halfilta kuinka päädyit minuun tässä asiassa.

Avasin mustan kirjan ja tein merkinnän.

Uruttaja antoi vihjeen, alkaa M-kirjaimella. Ei tullut muitakaan kaljan sumentamaan mieleen. Olen pahoillani.
Aune
12.06.2007 12:11:35
Esimerkiksi kieliasusta. Meinaatko etteikö mun tekstiä tunnistettaisi, vaikka nickinä olis vaikka Kitaravelho?

Sille Kitaravelholle ei tarvisi kuin vilauttaa sanaa haitari niin jopa kirmaisit esiiin. Tosiaan tuo kieliasu ja tyyli kertoo paljon. Tokihan niitä voinee yrittää muuttaa.
Otsa kurtussa.
Tankero
12.06.2007 12:50:46

Tuosta samalta koneelta kirjautumisesta.
Kerran eräs nicki luuli mua yhdeksi toiseksi nimimerkiksi. Perusteena oli se, että oltiin kuulemma usein kirjauduttu samalta koneelta.
Mistähän hän lie sen tiennyt. Ilmeisesti joillakin on yhteyksiä näihin modeihin ja muihin ylläpitäjiin.
Varmasti, vissiin.
Coelhinho21
12.06.2007 12:54:59 (muokattu 12.06.2007 13:00:13)

Kerran eräs nicki luuli mua yhdeksi toiseksi nimimerkiksi. Perusteena oli se, että oltiin kuulemma usein kirjauduttu samalta koneelta.
Mistähän hän lie sen tiennyt. Ilmeisesti joillakin on yhteyksiä näihin modeihin ja muihin ylläpitäjiin.

Istunkohan juurikin tuolla em koneella :-)
Tule käymään kaffella. Jollassa siis olen.
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
Tankero
12.06.2007 13:07:26
Istunkohan juurikin tuolla em koneella :-)
Tule käymään kaffella. Jollassa siis olen.

Vanhempi juttu. Kipaisen, jos ehdin.
Varmasti, vissiin.
Coelhinho21
12.06.2007 13:11:24

Vanhempi juttu. Kipaisen, jos ehdin.

Niin arvelinkin. Oli joskus puhetta, että tätä mun nickiä oli luultu sun "tuplaksi" :-) hymyilyttihän tuo..
Jeps, jos vain kerkeet. Juoruilen Ii-Tunes:sta.
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
paice60
12.06.2007 16:05:13
Taian olla meleko tylsä, mut yhtään en tajua noiden tuplien ideaa, jokunen tullu joskus vastaan, mut en silti keksi mitään fiksuutta siinä..

Onko tässä muutenkaan mitään järkeä, jonninjoutavaa höpötystä. No, tietysti välillä asiaa.
Vittu näitä hommia.
manjaana
12.06.2007 16:56:47

Taidan muistaa mitä tarkoitat...
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)