LiiMaNHeNKi 05.06.2007 18:59:22 (muokattu 05.06.2007 19:24:10) | |
---|
Foorumin moden mukaan, "ilmestyy tämän päivän aikana, kannattaa odotella blaablaa". Melkoinen antikliimaksi :) Nyt siellä on jo videon play-nappi näkyvissä ja download linkki olemassa, mutta itse videota ei vielä löydy. Mutta varmaan pian! EDIT: Nyt se tuloo. Kylläpä jänskättää nähdä, mitä teaseri pitää sisällään. Toivottavasti ainakin oikeita pelikaappauksia. Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen? |
voima 05.06.2007 20:03:36 | |
---|
Nojoo, kyllähän tuosta teaserista huomas että ainakin jollain tasolla huumoria tulee löytymään. Mutta oli kyllä aika pettymys muuten toi teaser. FALL 2008 =) Moi oon protuisti. |
Ed_Guy 05.06.2007 20:23:36 | |
---|
Olisi hieno vitsi Bethesdan pojilta jos lätkäisivät alkuun temppelin, joka on samalla tutorial osio... "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
THE RIPPER 05.06.2007 21:21:55 | |
---|
"War. War never changes..." lol tiesit ennenku tuli? (_/)
(O.o) |
Nazareth 05.06.2007 21:23:35 (muokattu 05.06.2007 21:23:44) | |
---|
lol tiesit ennenku tuli? Toi repliikkihä oli jo Fallout 2:ssa, oliko ekassakin, en muista. Ei kait? Kyllä tällä puuta pyvältää, ku kanan kaula katkiaa. |
Torniojaws 05.06.2007 22:09:07 (muokattu 05.06.2007 22:09:59) | |
---|
oliko ekassakin, en muista. Ei kait? Oli. Nyt lataa traileri, saapa nähdä onko Ron Perlman jälleen äänessä, perinteiseen tyyliin :) E: Ronihan se, jees :) |
Von Härskiburg 05.06.2007 23:55:16 | |
---|
Hyvältä vaikutti tuo teaseri. Eihän se pelistä vielä sinällään mitään kerro, mutta ehtaa Fallout-meininkiä ennustettavissa. Ja viimeistään, kun Ron Pearlman mutisi tuon iskulauseen, tuli kyllä tunne, että kai se on jompikumpi Falloutti taas kaivettava pelattavaksi, että saa vähän lievitystä odotukseen. |
aziztcf 06.06.2007 00:42:43 | |
---|
Kakkonen taas vaihteeks menossa ku kipeänä ollessa muutakaan tekemistä ollut. Nopiasti on pari päivää kadonnut. Olis edes hauskaa elämästä puolet, mut eihän täällä viihdy ku kokoomusnuoret. |
DJ Lattialuukkukoira 06.06.2007 10:58:24 | |
---|
Pääosin tykkäsin kyllä teaserista. Bethesdan pojat mainitsivatkin jossain haastattelussa olevansa valtavia Fallout -faneja ja yleisestikin leppoisia nörttejä, ja se kyllä näkyi positiivisesti. Enpä usko, että tarvitsee pahemmin maalailla mitään kauhukuvia postapokalyptisesta Oblivionista. Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu. |
lapio 06.06.2007 17:23:47 (muokattu 06.06.2007 17:23:55) | |
---|
Aletaan vaan, mihis kaivetaan se? Otetaan sit pari varawaterchipiä varastoon ettei tarvii lähtee ulos. Äänekoskelle Koiviston kylälle hitonhauta nimisen paikan pohjalle. Siellä on sellainen syvä railo kalliossa, jonka pohjalta voisi lähteä möyrimään. |
LiiMaNHeNKi 08.06.2007 18:58:38 | |
---|
Aloin tässä pitkästä, pitkästä aikaa pelailemaan FO1:tä, mutta kas kummaa en pystykään juoksemaan. Mistä moinen? Tuplaklikkaus ei auta, kuten FO2:ssa. Vain "always running"-säätö toimii, mutta tällöin ei taas pysty kävelemään. Eli onko tämä bugi vai eikö FO1:ssä tosiaan voi juosta tuplaklikkaamalla. Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen? |
Torniojaws 09.06.2007 01:37:55 | |
---|
Miksi edes kävelet kun voit juosta? :) |
Ed_Guy 10.06.2007 15:02:11 | |
---|
Aloin tässä pitkästä, pitkästä aikaa pelailemaan FO1:tä, mutta kas kummaa en pystykään juoksemaan. Mistä moinen? Tuplaklikkaus ei auta, kuten FO2:ssa. Vain "always running"-säätö toimii, mutta tällöin ei taas pysty kävelemään. Eli onko tämä bugi vai eikö FO1:ssä tosiaan voi juosta tuplaklikkaamalla. Pitikö peräti painaa shift pohjaan, jotta juoksi? En muista tarkalleen... "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
LiiMaNHeNKi 10.06.2007 15:21:25 | |
---|
Pitikö peräti painaa shift pohjaan, jotta juoksi? En muista tarkalleen... Joo, just huomasin tuon itsekin, eli shiftillä juostaan, tai vaihtoehtoisesti always run-moodissa shiftillä kävellään. Tympii FO2:n jälkeen tuo ykkösosan karumpi käyttöliittymä. Mutta minkäs teet, on se vaan niin hyvä peli, että sitä jaksaa siltikin pelata. Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen? |
cortti 10.06.2007 16:55:08 (muokattu 10.06.2007 16:55:26) | |
---|
Kolmosen trailerin perusteella en ala sanomaan tulevasta mitään, oikeastaan aika vaatimaton traileri. Muutamia hienoja kuvia sivulta löytyi ja taustamusa oli kohdallaan, tunnelma pitäisi ainakin löytyä. En ota kantaa miten uusi kehittäjä hommansa hoitaa. Saavat tosiaan tehdä parhaansa ja veikkaan että tuskin kukaan rehellisesti odottaa Fallout 2 parempaa peliä. Toivotaan että hyvä tulee, Fallout on liian pyhä pelisarja munattavaksi. Itse aloin metsästää Falloutin fantasia serkkua Arcanumia. Omistin pelin hyvän aikaa sitten, mutta silloinen koneeni ei pystynyt pyörittämään niinkään vanhaa peliä. Nyt harmittaa kun menin myymään. Pistäkää ihmeessä viestiä jos joku olisi myymässä tai osaisi vinkata mistä saisi. Huuto.netistä ei tällä haavaa peliä löydy. Alkoi hitosti kiinnostamaan pelata Arcanumia uudestaan. Once a man, like the sea I raged,
Once a woman, like the earth I gave. |
ANtTIKRISTUS 10.06.2007 17:58:35 | |
---|
Itse toivoisin uuteen Falloutiin roimasti lisää näitä sattumanvaraisia tapahtumia, joihin törmäilee mapilla vaellellessa. Niitä etsiessä ja huvin vuoksi muta-antteja lahdatessa on mulla vierähtänyt tunti jos toinenkin. Ja Fallout kakkosta pelanneet tietävät, että sieltä mapilta saattaa löytyä ihan ehtaa kamaa (mm. se valolla toimiva pistooli, ei löydy mistään muualta pelissä) ja tuhtia huumoria. Toivottavasti uus F tulee olemaan myös äärimmäisen vapaa ja ennenkaikkea aivan_saatanan_pitkä peli. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Veco 10.06.2007 18:17:43 | |
---|
Mun mielestä Fallout 3 on peli joka saa myöhästyä niin paljon kun haluaa, kun vain se tehdään kunnolla ja tulee paljon sisältöä. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
gandar 10.06.2007 18:46:02 | |
---|
Voi olla, että menee Fallout 3:n myötä kone vaihtoon. Ei tällä pyöri kuitenkaan. Ceci n'est pas une signature |
krushing 11.06.2007 19:32:41 | |
---|
Enpä usko, että tarvitsee pahemmin maalailla mitään kauhukuvia postapokalyptisesta Oblivionista. Toisaalta, PS3 - ja X360-versiot ovat tulossa, joten en ainakaan vielä uskalla sanoo juuta tahi jaata :) |
Laitetaan nyt vielä tännekin, kun ei kaikki pääse pelihuoneeseen katsomaan. Kävi vähän hassusti Shark Clubilla. Sen siitä saa kun varattujen naisten kanssa menee "drinkille" :D http://www.tuonelanportti.net/download/mnet/fallout2.jpg Edit: Niin ja kuvassa on ehkä noin kolmasosa kaikista raadoista :) |