Aihe: LesPaul "Standard" ja "Classic", mitä eroa??
1 2
Jäsen X
17.01.2004 12:39:28
Ero on mikeissä, kaulan paksuudessa sekä puulajeissa. Se kumpi on parempi on makuasia. Itse ostin Gibson LP Classicin(Vintage sunburst) vuonna 1997. Kitara sopii mulle kuin nyrkki silmään. Ohuempi kaula on mielestäni parempi, sillä soitettuani Standardia, en tuntenut olevani "kotona".

En tiedä näistä vihertävistä malleista mitään. itselläni on ainakin ihan saman näköinen peli kuin mitä Slash soittaa November Rainin videolla (eka soolo). Ja Gilby Clarken ykkös-kitara on juurikin sama kuin mitä itse soitan.

Onko Classic sarjaa sitten muutettu??? Vihreät otelauta-merkit?? Itselläni on ainakin laatupeli.. En kyllä tiedä miksi hinta on "vain" 1800€.. Kyllähän se ovh muissa kaupoissa on paljon korkeampi.

Älkää ihmiset peljätkö, ostakaa jonkunlainen muu Classic kuin vihreillä otemerkeillä. Mahtavia kitaroita!! (Omaani on kokeillet monet ammatti-muusikot ja sanoneet sitä mahtavaksi kitaraksi). Suosittelen lämpimästi.

Myytkö? Värikin olis just se oikea..
Drink up, shoot in, let the beatings begin!
Fortune
17.01.2004 16:47:55
En myy... KOSKAAN!! =) niin hyvän yksilön olen mielestäni löytänyt (omaan soittotyyliini sopiva). Aikoinaan ostin sen uutena 9400mk (ovh oli 11600mk). Hinnat nousivat sen jälkeen ja nykyään niiden hinta on useimmiten yli 2000€.

Paitsi nyt kun dollari rypee pohjamudissa :)

Jollen olisi itse löytänyt niin täysosuma-kitaraa yksilön puolesta, harmittaisi aika ankarasti, säästöä olisi tullut puolen vuoden odotuksella rapiat 500 euroa.

Nooh, säästetyt rahatkin kuluvat jonnekin, aina.
"Look behind you, a three-headed guitar!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)