sbebe 05.06.2007 15:10:36 | |
---|
|
-Jere- 06.06.2007 17:33:22 | |
---|
Pedagogista otetta ei tullut kyllä mieleen ainakaan tähän keskuteluun ympätä, kun se olisi tuntunut vähän hassulta tarkoitin tuota pedagogista hommaa lähinnä kommenteilla joista en tajunnut mitään, yleensä jos itse sanon jonkun soitosta jotain niin perustelen sen ja selitän homman tarkasti jotta henkilö jolle selitän asian ymmärtää mistä puhun. ja toinen asia lauseissa: mun mielestä; ei ole mikään perustelu millekkään asialle. kiitos ja anteeksi. No hei, onhan se nyt tosiaan! |
Rockster 06.06.2007 17:41:45 | |
---|
Pientä promo/demo -osastoa uuden bändin kanssa. www.myspace.com/solnic Siellä tuollaista osastoa. Nauhoitettu huhti-toukokuussa ja kiireellä, kuten kaikki köyhät :) "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
grind 06.06.2007 17:49:56 | |
---|
Pientä promo/demo -osastoa uuden bändin kanssa. www.myspace.com/solnic Siellä tuollaista osastoa. Nauhoitettu huhti-toukokuussa ja kiireellä, kuten kaikki köyhät :) Rullaavaa soittoahan siellä. Millä kannuilla soitettu sisään? Thrash? |
Strumbali 06.06.2007 18:48:29 | |
---|
tarkoitin tuota pedagogista hommaa lähinnä kommenteilla joista en tajunnut mitään, yleensä jos itse sanon jonkun soitosta jotain niin perustelen sen ja selitän homman tarkasti jotta henkilö jolle selitän asian ymmärtää mistä puhun. Jaha, loma ei ollutkaan niin pitkä kuin kuvittelin. ;). Minä jo tätä pahoittelin. Kuten huomattua suhteellisen yksinkertaisen asian sanominen nopeasti ja oikealla tavalla ei ole ihan helppoa, ainakaan täältä katsottuna. Joku taisi kuitenkin jotain tekstistäni ymmärtääkin, jesh! ja toinen asia lauseissa: mun mielestä; ei ole mikään perustelu millekkään asialle. kiitos ja anteeksi. Lähinnähän tuolla oli ja on tarkoitus kannustaa keskusteluun. Siellä oli kuitenkin kysymysmerkit alkuperäisessä tekstissä. Eipä siinä mitään rumpuhistorian merkkipaalua (minun osalta) kuitenkaan kirjoitettu, että antaa mennä vaan, palstan eteenpäin. Kiitos ja anteeksi. |
Rockster 07.06.2007 11:44:06 | |
---|
Rullaavaa soittoahan siellä. Millä kannuilla soitettu sisään? Thrash? Oderyilla on soitettu sisään. Pelteinä Paisteen 2002:t ja Orionin china. "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
mika_89 09.06.2007 13:48:30 | |
---|
TAMA on kyllä meleko hyvä |
nikkenakkertton 11.06.2007 10:11:35 | |
---|
|
kumpo 11.06.2007 10:20:49 | |
---|
kun rima on matala on helpompi päästä yli |
Hii! Sain vihdoin vähän heviä bändini kanssa nauhalle: www.mikseri.net/kaksonen siinä pientä humppakompin poikasta ja perus tuku-tukua tiukkojen riffien säestämänä. Aika mainio meininki noin yleisesti,mutta pikkusen turhan laid back-meininki.Iskut tipahtelee välillä vähän myöhässä.Lisää etukenoa ja kiukulla eteenpäin vaan!Hyvä meininki kuiteski. Soitan myös emoyritystä: www.mikseri.net/alava Tämä taas nyt on aivan simppeliä, perustarkkaa rumpalointia muutamien hassujen tahtilajien siivittämänä. Käykää toki kommentoimassa myös itse kappaleita :) Tässä se lievä sleebaaminen korostuu.Ehkä jos tempoa tökkäis ihan tosi vähän nopeemmaks,kuulostais luontevammalta?Keikalla varmaan asia korjaantuu.:) Ainakin rokissa pitää ennenmmin aivan mikroskooppisesti kiilata ku yhtään nojailla taaksepäin.Näin maalaistollon mielestä.:) Maailman maku myrkyllinen mutta syötävä on ihmisen. |
Liver-Box 12.06.2007 11:38:55 | |
---|
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
moderndrummer88 12.06.2007 20:30:14 (muokattu 12.06.2007 20:30:31) | |
---|
www.myspace.com/saltyourwounds siinäpä ois suht tuoreen bändin suht tuoretta demoa:) kotistudiomeiningillä äänitettiin. Tosi menevän kuulosta paahtoa! Koko ajan pelkäsin, että millon alkaa sellainen muodissa oleva kliinilaulu, mutta eihän sitä tullu ollenkaan +++ Riden soundi pisti korvaan, se oli aika vaimea ja munaton, kun muuten rummut oli miksattu suurella atakilla varustetuksi, syy tosin voi löytyä muualta kuin miksauspöydästä, paiste 802 20" ride "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
nikkenakkertton 12.06.2007 21:12:10 | |
---|
Tosi menevän kuulosta paahtoa! Koko ajan pelkäsin, että millon alkaa sellainen muodissa oleva kliinilaulu, mutta eihän sitä tullu ollenkaan +++ Riden soundi pisti korvaan, se oli aika vaimea ja munaton, kun muuten rummut oli miksattu suurella atakilla varustetuksi, syy tosin voi löytyä muualta kuin miksauspöydästä, jees kiitoksia vaan! joo ride on suht paska mut parempaakaan ei oo varaa nii tolla mennään vielä jonki aikaa:) haaveissa ois joku vähä hevimpi ajopeli.. |
Epämuusikko 20.06.2007 18:38:23 (muokattu 20.06.2007 18:38:52) | |
---|
www.grandmanoeuvre.com uusi biisi "Before". väliosa on lyöty ruotuun, mutta muut on mukamas jotenkin "oikein" soitettu. mene tiedä. ennen ei levätä kunnes beat detective menee konkkaan. "Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle.
Bustard #1 |
kattila 21.06.2007 00:30:29 | |
---|
MegaMan Club #008 - Spark Man |
WyW 21.06.2007 14:11:47 | |
---|
www.grandmanoeuvre.com uusi biisi "Before". väliosa on lyöty ruotuun, mutta muut on mukamas jotenkin "oikein" soitettu. mene tiedä. ennen ei levätä kunnes beat detective menee konkkaan. Tää teiän bändi on kyl todella mukavaa kuunneltavaa. Pistin ton playerin pyöriin ja ny o sit pyöriny tuossa kohta koko soittimen läpi. Ammattimaista tuotantoa, komeaa soitantaa ja ennenkaikkea hienosti hillittyä. Ei päästetä kaikkea irti mitä ranteista lähtis selkeesti :) Bändin nimestä tulee vaan mieleen joku progehevibändi =) The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
-Jere- 25.06.2007 00:10:29 | |
---|
No hei, onhan se nyt tosiaan! |
Halford 29.06.2007 06:48:28 | |
---|
|
Rumba-Ali 30.06.2007 00:07:59 | |
---|
Siinä olis meikältä aika suoraa perus komppia. yksin kertaistettuna. biisi on ihan mahtava. meikäläisen hitti tuotantoa, voin luvata että jää soimaan päähän eka kerralla! Kerro diilerilles terveisiä. "Noniin. Tuohan kuulosti ihan paskalta." -nimim. -Jere-
"Hö, Mitä te tuommosia sointuja mietitte. Soittaisitte bassoo niinku minä. Son joko täplän kohalta tai ei täplän kohalta." -H.R; U.I.C. |
lkx 30.06.2007 09:37:29 (muokattu 30.06.2007 09:37:52) | |
---|
Hilfe! Ich bin ein Fisch. |