BigPapa 06.01.2007 22:39:29 | |
---|
Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä. |
Urmas Potkuri 06.01.2007 22:44:33 | |
---|
Nyt kun on tuo Line6:n härpätin niin voi tehdä äänityksiä hetken mielijohteesta kun ei tarvitse roudata koko kalustoa yläkerrasta tähän koneen viereen. Siispä soittelin Arkkikanslerin bluestaustan päälle mallinossaundeilla. http://mp3.mikseri.net/hifi/a/apenaattori_-_bluesjami.mp3 Heh! Liisteröitiblueshan kuulosti tässä oikein musiikkilta. Hyvän soundin olet löytänyt Podista? Podhan tuo on? Xt on ittellänikin ja ennakkoluuloista huolimatta se on kelpo peli. Mainiota soittoa oli. Tässä samassa yhteydessä kiitokset BigPapalle, joka on "salaa" ja salaperäisesti lisännyt mainion taustan tuonne tietokannan puolelle. Teen paljon virheitä. Olen siis persoonallinen. |
apenaattori 06.01.2007 22:47:06 (muokattu 06.01.2007 22:47:16) | |
---|
Heh! Liisteröitiblueshan kuulosti tässä oikein musiikkilta. Hyvän soundin olet löytänyt Podista? Podhan tuo on? Xt on ittellänikin ja ennakkoluuloista huolimatta se on kelpo peli. Mainiota soittoa oli. Kiitokset kommenteista. Toneportilla nauhoittelin. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Urmas Potkuri 06.01.2007 22:47:13 | |
---|
Mulla ei noi ainakaan aukee. Oliskos EQ poistanut palvelimelta kenties... Mulla on palvelinremontti tai sii uusi sellainen suunnitteilla ittelleni. Kunhan saan homman toimimaan, voisin ottaa noita kenties omalle palvelimelleni ainakin jonkin verran..... Teen paljon virheitä. Olen siis persoonallinen. |
LamaAjanElvis 06.01.2007 22:48:50 | |
---|
Tämä on upea soolo ihan millä mittapuulla tahansa. Olisit osallistunut... Kiitoksia erittäin paljon! Ei mulla silloin mitään sooloa ollut, paitsi joku ihan toinen suttu. Lähinnä äänestämisen stressi ajoi luovuttamiseen. Muutenkaan en apinoinneilla osallistuisi skaboihin, kun omaa sen pitäis munsta olla. Tämän soitin viime yönä aikaa tappaakseni. Jotenkin pidin tästä vieläkin enemmän. Pirun tyylikästä ja upea soundi. Tämän soitin DeArmondin M-65:lla (lepa tyylinen halpis). Nakkasin mallintavasta deluxe reverbistä diskantit täysille. Ei ihan ihanteellinen soundi kyseiselle skeballe, mutta kiitoksia, tässä oli omaa tyyliä eli vähän rauhaisampaa. "I can't believe you called me a chucker. No way I'm a chucker. I do not chuck, never chucked, never have chucked, never will chuck, no chuck!" - George Costanza. Sormet lähtee soundista. |
Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
E.Q 11.06.2007 14:32:04 | |
---|
Oliskos EQ poistanut palvelimelta kenties... Ei ei, mikseri.net oli jossain vaiheessa mitään ilmoittamatta muuttanut tuota tiedostojen polkurakennetta. Korjasin nuo linkit niin että toimivat taas. K100#10 |
pihalla 10.09.2007 19:05:51 | |
---|
tuota..täysin tietämättömänä kysyn, että kun olen tuollainen suht avuton, mutta tavattoman innostunut oman lauluni komppaaja, niin kuinka ihmeessä saisin haluamaani musiikkia muodossa, jossa komppikitara ja laulu olisi siitä " leikattu " pois ? Olen todellakin näissä aloittelija. En ole järin taitava tietokoneenkaan kanssa eli mikään lataaminen ei onnistu. Saako niitä ostaa / teettää / tilata jostain ? Mitä maksaa ja voiko laatuun luottaa ? Mielessäni on esimerkiksi koko Petri Laaksosen CD- levyn "Saavu valo " biisit.. Niin ja monia muita. Olisin tosi kiitollinen kokeneiden vastauksista. |
kotoilija 28.07.2009 23:52:25 | |
---|
Olisiko jotain rokkibiisi taustoja, missä olisi rummut, basso ja mahdollisesti koskettimet ja voisin itse tehdä kitarat? |