Last of the V8 28.03.2007 11:31:40 | |
---|
Osaisiko kukana löytää viimeisimpien Type O:n keikkojen settilistoja? Olisi mielenkiintoista nähdä vähän osviittaa Sauna Open Airin keikasta ja aloittaa fiilistely.. |
Terry Pantheras 28.03.2007 12:07:15 | |
---|
Osaisiko kukana löytää viimeisimpien Type O:n keikkojen settilistoja? Olisi mielenkiintoista nähdä vähän osviittaa Sauna Open Airin keikasta ja aloittaa fiilistely.. Mun käsittääkseni/muistaakseni Steele sanoi jossain haastattelussa, että pyrkivät soittamaan paljon uutta materiaalia, unohtamatta klassikoita. Aikovat myös tulevaisuudessa pistää pystyyn nettiäänestyksen, jossa voi äänestää biisilistaa tulevalle kiertueelle, mut se ei koskenut tätä kiertuetta... Taas meni vituiks... |
KillingMachine 30.03.2007 20:09:51 | |
---|
Uusin Type on helvetin hyvää kamaa. Toivottavasti saan pian tämän hankittua jostain halvalla. Ja tottakai on pakko päästä kattomaan Saunaan. Basistit kunniaan. |
aro 11.04.2007 21:51:27 (muokattu 12.04.2007 11:02:12) | |
---|
Tänään sen ymmärsin että World Coming Down on kovin. Synkkä on ja duum, nimenomaan sen tunnelman vuoksi paras Typeo. Kaikki biisit ovat kivestä, suosikkeina nimibiisi, all hallows eve ja creepy green light. Ja kaikki muutkin. Seuraavana tuleekin Dead again, hienoja biisejä. HC-väännöt maistuu niinkuin ne doomitkin. Ja September sun! Ja my souls on FAIÖÖÖÖÖÖÖRR!!!!!!! Kolmosena Bloody Kisses, nelosena October rust täytebiiseineen. Life is killing me ei vielä oikeen toimi, kahta ekaa en oo oikeen kuullukkaan. Uniikki bändi! |
Thule 08.06.2007 22:44:08 | |
---|
Uniikki bändi! Tell me about it. Hyvän keikan vetivät Saunassa, mutta... - Miksi pidempiä taukoja joilla bändi poistui lavalta oli useampi, vaikka soittoaika oli niin rajallinen? - Otettiinko se Pete-maskotti, kuten Kenny sanoi, yleisön joukosta? Miksauskopin vierestä ei nähnyt aivan tarkkaan mitä siellä eturivissä tapahtui ;) - Otettiinko ne lipunheiluttajat myös yleisöstä? - MINKÄ TAKIA MY GIRLFRIEND'S GIRLFRIEND OLI POISSA SETISTÄ?! "Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island." |
DVD-SOITIN 08.06.2007 23:51:25 | |
---|
Tell me about it. Hyvän keikan vetivät Saunassa, mutta... - Miksi pidempiä taukoja joilla bändi poistui lavalta oli useampi, vaikka soittoaika oli niin rajallinen? - Otettiinko se Pete-maskotti, kuten Kenny sanoi, yleisön joukosta? Miksauskopin vierestä ei nähnyt aivan tarkkaan mitä siellä eturivissä tapahtui ;) - Otettiinko ne lipunheiluttajat myös yleisöstä? - MINKÄ TAKIA MY GIRLFRIEND'S GIRLFRIEND OLI POISSA SETISTÄ?! Pete-maskotti otettiin nimenomaan yleisön joukosta. Näin kun kaveri käveli päivemmällä lavaa kohti huomiotaherättävässä faniasussaan, ;-D Lipunheiluttajat samat napattiin yleisön joukosta. Keikka oli perkeleen loistava, kuinkas muutenkaan. |
Dropped C 09.06.2007 00:54:45 | |
---|
- MINKÄ TAKIA MY GIRLFRIEND'S GIRLFRIEND OLI POISSA SETISTÄ?! Itse en ollut keikalla, mutta tämähän oli vain hyvä asia. Totaalisen turha veisu. Toivottavasti soittivat muita hyviä piisejä. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
DVD-SOITIN 09.06.2007 00:59:22 | |
---|
Itse en ollut keikalla, mutta tämähän oli vain hyvä asia. Totaalisen turha veisu. Toivottavasti soittivat muita hyviä piisejä. Profits Of Doom! |
ozz3 09.06.2007 10:42:53 | |
---|
Perhana että olisin halunnut olla katsomassa .. työt, kaverit (ja niiden vähäinen Type O -tuntemus) ja matkat sekä majoitus estivät tämän. Varsin herkulliselta on kyllä kuullostanut :/ .. no, toivotaan että tulevat vielä takaisin. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Mursukanta 09.06.2007 19:46:43 | |
---|
Upea keikka Saunassa. Musiikki murjoi minun kännistä olemustani ja minä lauloin mukana kuin sonni. Live-saundi oli odotettua paljon parempi. Hyviä muistoja. Osaako kukaan rakentaa settilistaa mitä kaikkea ne soitti? We Hate Everyone oli aloittaja Ja setti loppui Black no. 1 Kaikelta siltä väliltä pätkii muisti |
Synnyttäjä 09.06.2007 20:39:44 | |
---|
Osaako kukaan rakentaa settilistaa mitä kaikkea ne soitti? We Hate Everyone oli aloittaja Ja setti loppui Black no. 1 Kaikelta siltä väliltä pätkii muisti Love You to Death Anesthesia These Three Things Christian Woman Noita nyt ei vielä taidettu mainita Sitten tuli vähän potpurinomaisesti ekalta levyltä muistaakseni Xero Tolerance ja taisipa siinä välissä Hey Pete'kin tulla. Ja tuon Black No1:sen taisivat aloittaa Die Untermenschinä. Tosiaan pätkii vähän itelläkin. Kivaa oli ja pääsinpä vielä paiskaamaan tassua Kennyn ja Johnnyn kanssa Infernossa. ! |
Paranoid Trooper 10.06.2007 00:07:56 | |
---|
Pete-maskotti otettiin nimenomaan yleisön joukosta. Näin kun kaveri käveli päivemmällä lavaa kohti huomiotaherättävässä faniasussaan, ;-D Lipunheiluttajat samat napattiin yleisön joukosta. Kiva siitä oli sit kuulla seuraavana aamuna että kaveri oli heilunu Type O Negativen kans lavalla.. "As we both kept advancing til the final round, I knew I had to do something drastic... So I smashed my guitar to bits. I won." -Marty Friedman |
Marlowe 10.06.2007 12:17:30 | |
---|
Sunnuntain Helsingin Sanomissa on ilmeisesti aika negatiivinen arvio Type O Negativen keikasta. Lukekaapa koko juttu ja kommentoikaa, itselleni kun sanomalehteä ei tule. Tässä siitä "traileri": Yhdysvaltalainen Type O Negative epäonnistui pahasti Tampereella järjestetyssä Sauna Open Air -metallifestivaalilla perjantaina. Yhtye oli tarkoitettu perjantain pääesiintyjäksi. Päivän nimi oli norjalainen black metal -yhtye Dimmu Borgir. Yhtye soitti "kiinnostavaa ja oivaltavaa metallia, joka toimii hyvin myös lavalla", kirjoittaa Jussi Ahlroth sunnuntain Helsingin Sanomissa. Myös Type O Negative aloitti lupaavasti, mutta muutaman kappaleen jälkeen tapahtui jotain. "Olivatko syynä tekniset ongelmat, jotka latistivat laulaja-basisti Peter Steelen tunnelman? Vai huonotuulisuus? Liikaa alkoholia? Joka tapauksessa Steele oli poissaoleva eikä yhtyeen soitto pysynyt koossa", kirjoittaa Ahlroth. http://uutiset.msn.hs.fi/kulttuuri/ … festivaalilla/1135227901620?ref=msn"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
DVD-SOITIN 10.06.2007 12:21:46 | |
---|
Aamulehti dissasi myös Typen ja tuomitsi Steelen lapselliseksi kiukuttelijaksi. Haistakoot pitkän paskan; Type O Negative oli koko festarin toisiksi paras esiintyjä, häviten vain Heaven And Hellille. |
Dropped C 10.06.2007 15:31:27 | |
---|
Peteristä on kuvassakin näköjään tullut Kenny. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
Terry Pantheras 10.06.2007 20:31:08 | |
---|
Steele oli kyllä melkosessa soseessa: sekoili sanoissa ja soitossa, istuksi lavalla ja muuta outoa katkonaiseksi jääneessä shöyssä. Sit se Kakin näkönen hulahula-mies lavalla vähän kyllästytti. Mulle jäi vähän ristiriitainen fiilis lempparibändini esityksestä, niitä kaksi jo aikaisemmin nähneenä. Noh, sulatellaan... Screw you guys, I'm going home... |
KTULU 10.06.2007 20:43:49 | |
---|
Osaako kukaan rakentaa settilistaa mitä kaikkea ne soitti? We Hate Everyone oli aloittaja Ei. Magical Mystery Tour We Hate Everyone The Profits Of Doom Anesthesia These Three Things Xero Tolerance Hey Pete Love You To Death Christian Woman Black No. 1 Neidosta kopioin. Ja oli muuten PERKELEEN mahtava keikka! jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Melkore 10.06.2007 21:59:00 | |
---|
Aamulehti dissasi myös Typen ja tuomitsi Steelen lapselliseksi kiukuttelijaksi. Toimittaja on todennäköisesti itse idiootti, jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kuin purkaa katkeruutensa kirjoittamalla kriittisesti ja näin hänen henkinen mulkkunsakin saa lisää pituutta. Tosin mikä minä olen sanomaan, kun en keikkaa päässyt näkemään (Ei rahaa, eikä sponsoreitakaan.), mutta todennäköisesti lehdet paisuttelevat tapansa mukaan: Mikä kumma siinä on, kun aina pitää lehdissä keikoista puhua joko A. Aivan räjäyttävän hyvästä show:sta tai B. Maailman paskimmasta esityksestä ikinä? Miksen ole ikinä nähnyt yhtäkään artikkelia, jossa keikkaa olisi kuvattu vaihtoehdoksi C. jotain kahden edellä mainitun välistä. Bow before a war, call it religion. |
Toimittaja on todennäköisesti itse idiootti, jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kuin purkaa katkeruutensa kirjoittamalla kriittisesti ja näin hänen henkinen mulkkunsakin saa lisää pituutta. Tosin mikä minä olen sanomaan, kun en keikkaa päässyt näkemään (Ei rahaa, eikä sponsoreitakaan.), mutta todennäköisesti lehdet paisuttelevat tapansa mukaan: Mikä kumma siinä on, kun aina pitää lehdissä keikoista puhua joko A. Aivan räjäyttävän hyvästä show:sta tai B. Maailman paskimmasta esityksestä ikinä? Miksen ole ikinä nähnyt yhtäkään artikkelia, jossa keikkaa olisi kuvattu vaihtoehdoksi C. jotain kahden edellä mainitun välistä. Ihmettelen kyllä suuresti Typen keikan saamaa lokaa. Megadeth on minulle yksi tärkeimpiä bändejä, ja silti Type (jolta en omista vielä yhtään levyä, enkä tuntenut setin biisejäkään) veti niin hienon keikan, että se voitti mielestäni Megadethin torstain vedon. En nyt sitten tiedä miten Steele "kiukutteli", käsittääkseni äijän lavaolemus on ihan tarkoituksellisesti tuollainen kuin Saunassa, nyrpeä ja vakava? Nojoo, aivan perkeleen loistava keikka oli, ei mitään vikaa. Ja siinä olet oikeassa kyllä että voisivat lehdistössäkin sisällyttää niiden "täyspaska" ja "paras" vaihtoehtojen välille jotain muutakin. Mielestäni Type O Negative perjantaina ei MISSÄÄN SUHTEESSA ansainnut PUOLIAKAAN niistä haukuista mitä aamulehden artikkelissa tarjotaan. |
Terry Pantheras 10.06.2007 23:19:25 | |
---|
Ihmettelen kyllä suuresti Typen keikan saamaa lokaa. Megadeth on minulle yksi tärkeimpiä bändejä, ja silti Type (jolta en omista vielä yhtään levyä, enkä tuntenut setin biisejäkään) veti niin hienon keikan, että se voitti mielestäni Megadethin torstain vedon. En nyt sitten tiedä miten Steele "kiukutteli", käsittääkseni äijän lavaolemus on ihan tarkoituksellisesti tuollainen kuin Saunassa, nyrpeä ja vakava? Kyllähän Typeen kuuluu tietty vittumaisuus ja omaa paskuutta ylikorostava musta huumori. Aikaisempia keikkoja nähneenä ja niihin verraten Steele vaan oli Saunassa vähän poissaoleva. Ts. kännissä tai muuten vaan ailahtelevalla persoonalla oli huono päivä, äijällähän on psyykelääkitys ollut ties kuinka kauan... Eikä kyllä muutenkaan voi puhua mistään peruspertistä. Mutta pääosin jäi ihan hyvät fiilikset, pienellä varauksella sen suhteen, että jäi miettimään mikä ukkelia vaivasi... Screw you guys, I'm going home... |