oiva tumpeloinen 03.06.2007 00:06:46 | |
---|
Kyllä ton Iban tohon hintaan ostaisi mielellään, mutta Levytukusta on ainakin turha odottaa euronkaan alennusta vaikka kuinka tinkaisi. Miten niin? Mä sanon aina suoraan, että kaiva se laskin esiin, kun olen jotain ostamassa...... |
Jebe- 03.06.2007 00:17:16 | |
---|
Miten niin? Mä sanon aina suoraan, että kaiva se laskin esiin, kun olen jotain ostamassa...... Liekö sitten naamakertoimesta vai mistä kyse kun ittelleni ei ole kertaakaan alennusta tullut. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
KurtCobain 03.06.2007 10:23:55 | |
---|
Menee offtopiciks: Kattelin tuo levytukun sivulla kitaroita nii niis ei oo hintoja. Mist ne hinnat saa niihin? pitääkö lähettää palautetta? "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
thaav 03.06.2007 10:50:30 (muokattu 03.06.2007 10:54:19) | |
---|
Voi olla, että hinnat tehdään ihan kasvotusten käteistarjouksella paikanpäällä, jotta saadaan molempia osapuolia miellyttävä hinta. En tosin ole ko. liikkeessä koskaan asioinut. Ja mukavan oloisia kitaroita kumpainenkin, tosiaan. Harmi, etten sitten yhtään tykkää V:stä, ovat useimmiten niin estetiikan käsitettä loukkaavan näköisiä. Vaikka onhan niitä vielä kauheammankin näköisiä, kaiken maailman warbeastit sun muut. No, kaikki soittakoon minkä näköisellä haluavat... E: Vai oliko tuo se Helsinkiläinen putiikki, joka sijaitsee jossain Kaisaniemen kupeessa? Taisi olla, no siinä tapauksessa on muuten hyvä kauppa. Ei tarvinnut kuin ilmaista kiinnostusta erääseen soittimeen ja alettiin jo hiplata laskinta. (= Ja ainakin itse liikkeessä oli kyllä alkuhinnat lapuissa, mutta Levytukku on ilmeisesti niitä sukupuuttoon kuolevia kauppoja, jotka rohkenevat aloittaa korkeasta hinnasta, josta saa sitten ostajan kaupantekotaidolla viilata pois. Raaagh hevi metal raagh |
Jebe- 03.06.2007 11:41:21 (muokattu 03.06.2007 11:43:10) | |
---|
Menee offtopiciks: Kattelin tuo levytukun sivulla kitaroita nii niis ei oo hintoja. Mist ne hinnat saa niihin? pitääkö lähettää palautetta? Liikkeessä on kitaroissa kyllä hintalaput. Ja täällä paljonpuhutusta tinkimisalennuksesta ei mulla kyllä ole tietoakaan. Joka kerta olen joutunut maksamaan täyden hinnan mikä lapussa on ollut. Edes puolentoista tonnin seiska + laukku ostokseen en saanut uusia kieliä mukaan. Vai oliko tuo se Helsinkiläinen putiikki, joka sijaitsee jossain Kaisaniemen kupeessa? Kaisaniemessä on Fazer Musiikki, mutta on tuo Levytukku aika lähellä kaisua kanssa. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
KurtCobain 03.06.2007 11:59:08 | |
---|
Jaa niit ei sitte voi tilata tuolta netin kautta. En ihan viittis tonne helsinkin lähtee yhen kitaran takia. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
-K- 03.06.2007 12:11:27 | |
---|
Justiin toi kaulan huolimaton viimeistely itseäni haittasi ibassa, olin myös kovaa ostamassa ennen kuin kokeilin. OVH on laukun kanssa tosiaan jotain 780e luokkaa. Eli kyllä noita siihen kutosella alkavaan lukuun pystyy varmasti myymään paikassa kuin paikassa. Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
p_ofony 03.06.2007 13:02:49 | |
---|
Justiin toi kaulan huolimaton viimeistely itseäni haittasi ibassa, olin myös kovaa ostamassa ennen kuin kokeilin. OVH on laukun kanssa tosiaan jotain 780e luokkaa. Eli kyllä noita siihen kutosella alkavaan lukuun pystyy varmasti myymään paikassa kuin paikassa. Mulla ei onneks kaulassa ole mitään virheitä, ainoastaan bodyn bindauksessa on yhdessä kohtaa outo jälki ja myös kaulamikin kehykseen on eksynyt valkoista maalia, joskin niin että edestäpäin sitä ei nää. Kyllähän tuo DV8 tuli F-Musiikin kautta hankittua, olette te aika salapoliiseja;) No ei varmaan helsingin musakauppoja tuntevalle ollut vaikea päätellä. Levytukun nihkeä linja alennuksissa johtunee ihan siitä että liike on ibanezien maahantuoja, joten se ei edes eettisesti saa myydä noita halvemmalla kuin muut koska joka tapauksessa jokainen suomessa myyty Ibanez on tullut heidän kautta ja he siitä omat osuutensa ovat jo käärineet. Muutenhan kaikki hakis ibanezit aina heiltä koska maahantuojalla olisi varaa antaa isoimmat alennukset. ENGL = übersound |
_oSKu_ 03.06.2007 13:39:07 | |
---|
Jaa niit ei sitte voi tilata tuolta netin kautta. En ihan viittis tonne helsinkin lähtee yhen kitaran takia. Kyllä voi tilata. Joko soitat sinne tai kyselet sähköpostilla. "Strato on kyl niinku lapio. Sillä lapioidaan turvetta." |
arppah8 03.06.2007 13:45:38 | |
---|
kasseille, jotka tuosta ibanasta löytyy. Ihan mielenkiinnosta, millaiset kassit tuohon Ibaan on asennettu? Ja mikä on niitten käyttötarkoitus? Sorry, oli ihan pakko. Takki päälle ja menoksi. We're such a clever bunch, generation irony |
p_ofony 03.06.2007 14:23:46 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta, millaiset kassit tuohon Ibaan on asennettu? Ja mikä on niitten käyttötarkoitus? Sorry, oli ihan pakko. Takki päälle ja menoksi. Ne on isot ja karvaiset, joskin viimeistelyssä on vähän vikaa, ne eivät ole aivan yhtä suuret keskenään. Juu, ei mitään, mäkin haen sitä takkia... ENGL = übersound |
Kannattaa kysellä musamaailmasta tota DV8:ia, voi lähtee yllättävän halvalla kun haluavat päästä lopuista varastossa olevista eroon. Tänään näytti olevan hyllyssä yksi kappale, muistaakseni hintaan 1099 e. Onnea vaan tinkimiseen... |
huokaus 09.06.2007 22:47:43 | |
---|
"Tällä topicilla ei ole muuta tarkoitusta kun hehkuttaa: Ostin sekä Ibanezin VBT700..." Onko Iban kanssa vaikeuksia päästä ylänauhoille? Siinä kun sitä bodya on hieman enemmäs edessä kuin esim. stratomallisissa hevikepeissä, missä on tehty laaja lovi ylänauhoille pääsyn helpottamiseksi. |
KurtCobain 09.06.2007 23:04:40 | |
---|
Onko Iban kanssa vaikeuksia päästä ylänauhoille? Siinä kun sitä bodya on hieman enemmäs edessä kuin esim. stratomallisissa hevikepeissä, missä on tehty laaja lovi ylänauhoille pääsyn helpottamiseksi. Minä ostin tänään tuon P_ofonyn Ibanez VBT700 hintaan 500e :) tuossa kitarassa on tosi helppo päästä ylä nauhoille koska siin on just se pieni lovi siis sille kädelle. Suosittelen ehdottomasti kyl ostaan tän pelin jos on ettimässä veen mallista hevi keppiä. kannattaa ehdottomasti jättää ne LTD mmv lisenssifloikka jööti ja jacksoin RR3 pois. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
p_ofony 10.06.2007 13:04:47 | |
---|
Toivottavasti tykkäät kitarasta! On aina mukava myydä nuorelle ja innokkaalle kitaristin alulle uus skeba, itse taas tein sen valinnan että mustaine jää ja VBT700 lähtee. Mustaine oli minun makuuni enemmän kun toi iba, vaikka hyvähän sekin oli. Tilalle on jo tulossa japanian maasta RGT-2020SOL. Voi tätä kaman vaihtuvuuden määrää:P ENGL = übersound |
Räbbänä 10.06.2007 13:24:37 | |
---|
Toivottavasti tykkäät kitarasta! On aina mukava myydä nuorelle ja innokkaalle kitaristin alulle uus skeba, itse taas tein sen valinnan että mustaine jää ja VBT700 lähtee. Mustaine oli minun makuuni enemmän kun toi iba, vaikka hyvähän sekin oli. Tilalle on jo tulossa japanian maasta RGT-2020SOL. Voi tätä kaman vaihtuvuuden määrää:P Sanohan kun kyllästyt joskus DV:seen. :) Ei ainakaan omalla kyselykierroksella hinta mennyt alle 950€ missään liikkeessä, joissa Esp/Ltd:n keppejä myydään. Havuja perkele! Mie lähen hiihtämällä. |
Bookkeeper 10.06.2007 14:58:30 | |
---|
E: Vai oliko tuo se Helsinkiläinen putiikki, joka sijaitsee jossain Kaisaniemen kupeessa? Taisi olla, no siinä tapauksessa on muuten hyvä kauppa. Ei tarvinnut kuin ilmaista kiinnostusta erääseen soittimeen ja alettiin jo hiplata laskinta. (= Ja ainakin itse liikkeessä oli kyllä alkuhinnat lapuissa, mutta Levytukku on ilmeisesti niitä sukupuuttoon kuolevia kauppoja, jotka rohkenevat aloittaa korkeasta hinnasta, josta saa sitten ostajan kaupantekotaidolla viilata pois. Minä taas tykkään selkeästä hinnoittelusta. Hintalapussa lukee hinta X ja tuote myydään hintaan X. Ei senttiäkään enempää tai vähempää. Inhoan tinkaamista, olin sitten myymässä tai ostamassa. "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
p_ofony 10.06.2007 17:06:34 | |
---|
Sanohan kun kyllästyt joskus DV:seen. :) Ei ainakaan omalla kyselykierroksella hinta mennyt alle 950€ missään liikkeessä, joissa Esp/Ltd:n keppejä myydään. Never say never, mut nyt tuntuu siltä että toi Mustaine on sekä soundiltaan että tuntumaltaan se mitä on vähän aikaa jo etsittykin. Mut ilmotan kyllä jos mieli muuttuu:) ENGL = übersound |
P2 11.06.2007 09:45:37 | |
---|
Ja eiköhän se mieli aika pian muutu, ehtihän tuo ibanez olemaan kokonaisen viikon. "No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/ |
p_ofony 11.06.2007 13:34:52 (muokattu 11.06.2007 13:42:02) | |
---|
Ja eiköhän se mieli aika pian muutu, ehtihän tuo ibanez olemaan kokonaisen viikon. Tarkoitus oli alunperinkin myydä niistä toinen (minulle sopimattomampi) pois. Ja näin tein. Jos Mustaine lähtee viikon päästä niin sille on syynsä, ei tää kato oo niin vakavaa:) ENGL = übersound |