mack the knife 09.06.2007 11:43:54 | |
---|
Jaaha...eipä sitten taas muuta ....kuunnelkaa ihan rauhassa sitä Hanna Pakaristanne jos siitä saate kicksejä, minä kuuntelen mielummin musiikkia. Enkä tarkoita että tuo nyt mitenkään kuolematon biisi on...ompahan vaan mun mielestä tosiaan parempaa kuin nää nykymeiningit...jatkakaa....8-L Sä oot kyllä hauska. Joka kerta, kun käyt täällä jotain sanomassa, niin vähän ajan päästä rupeat kuin pikkulapsi rupeat polkemaan jalkaa että olkaa sitten sitä ja tätä. Pöljä. Jos on noin vaikeaa, niin älä turhaan tule pahoittamaan mieltäs tänne. BTW, jos käyttää pisteitä lauseiden välissä, niin niitä on aina kolme. Ei kuus eikä kaks. Eikä se tehokasta ole noin paljon käytettynä, antaa aika möllin vaikutelman. COVS n:o 1. |
Sertzo S 09.06.2007 11:54:07 | |
---|
Mää sanon sen nyt, että moon alusta asti tykänny Hannan persoonasta. Musiikillaan ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Upea mimmi! |
BigPapa 09.06.2007 11:56:08 | |
---|
Sä oot kyllä hauska. Joka kerta, kun käyt täällä jotain sanomassa, niin vähän ajan päästä rupeat kuin pikkulapsi rupeat polkemaan jalkaa että olkaa sitten sitä ja tätä. Pöljä. Jos on noin vaikeaa, niin älä turhaan tule pahoittamaan mieltäs tänne. BTW, jos käyttää pisteitä lauseiden välissä, niin niitä on aina kolme. Ei kuus eikä kaks. Eikä se tehokasta ole noin paljon käytettynä, antaa aika möllin vaikutelman. Kyllä mää käytän just niin montaa pistettä kun mua huvittaa käyttää. Ja kaipa minä myöskin vastaan ihan niinko huvittaa. Oliko sulla jotain asiaakin? The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
mack the knife 09.06.2007 11:59:14 | |
---|
Kyllä mää käytän just niin montaa pistettä kun mua huvittaa käyttää. Ja kaipa minä myöskin vastaan ihan niinko huvittaa. Oliko sulla jotain asiaakin? Yhy yhy. Ei kannata. Mua vaan naurattaa tuollaiset. COVS n:o 1. |
Sertzo S 09.06.2007 12:10:23 (muokattu 09.06.2007 12:11:56) | |
---|
Muistanette Veikko Ennalan? Uskoakseni muistatte. Hän kirjoitti aikoinaan Hymy-lehdessä " Maailmananmenoa"-palstallaan mm. pilkun käytöstä jokseenkin näin: "Laitan sen lauseeseen silloin, kun koen sen tapeelliseksi". Sanomansa selkeys ei silti tuottanut lukijoilleen ongelmia. |
Sertzo S 09.06.2007 12:12:36 | |
---|
Menen silmälääkärille...joskus. |
BigPapa 09.06.2007 12:13:42 (muokattu 09.06.2007 12:20:36) | |
---|
Muistanette Veikko Ennalan? Uskoakseni muistatte. Hän kirjoitti aikoinaan Hymy-lehdessä " Maailmananmenoa"-palstallaan mm. pilkun käytöstä jokseenkin näin: "Laitan sen lauseeseen silloin, kun koen sen tapeelliseksi". Sanomansa selkeys ei silti tuottanut lukijoilleen ongelmia. Juu, kukas vois olla muistamatta. Ja ainahan se on niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.............................................. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
mack the knife 09.06.2007 12:14:11 | |
---|
Kyllä mää käytän just niin montaa pistettä kun mua huvittaa käyttää. Ja kaipa minä myöskin vastaan ihan niinko huvittaa. Oliko sulla jotain asiaakin? Pistäisin täysilaidallisen tulemaan, jos haluaisin jäähylle, nyt ei huvita. Katsellaan sitten vähän ennen kesälomaa. COVS n:o 1. |
BigPapa 09.06.2007 12:17:49 | |
---|
Pistäisin täysilaidallisen tulemaan, jos haluaisin jäähylle, nyt ei huvita. Katsellaan sitten vähän ennen kesälomaa. ..........................8DDDDD The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Sertzo S 09.06.2007 12:23:17 (muokattu 09.06.2007 12:23:52) | |
---|
Pistäisin täysilaidallisen tulemaan, jos haluaisin jäähylle, nyt ei huvita. Katsellaan sitten vähän ennen kesälomaa. Odotellaan. Sen jälkeen teemme yhdessä täydellisen - ja kieliopillisesti erittäin hyvän, oikeaoppisen tekstin, jonka saamme helposti kaupaksi. Niitä rahoja ryyppäämme sitten kauan siipiveikkojen selkääntaputtelemina. ;) |
mack the knife 09.06.2007 12:37:17 | |
---|
Odotellaan. Sen jälkeen teemme yhdessä täydellisen - ja kieliopillisesti erittäin hyvän, oikeaoppisen tekstin, jonka saamme helposti kaupaksi. Niitä rahoja ryyppäämme sitten kauan siipiveikkojen selkääntaputtelemina. ;) Sertsokin pistää tulemaan pientä. Eipä tuo haittaa, kohta saa taas kaljaa Pressassa. COVS n:o 1. |
Sertsokin pistää tulemaan pientä. Eipä tuo haittaa, kohta saa taas kaljaa Pressassa. Kai sitä jotain pientä aina pitää. Mites urku pelaa? COVS jäsen N.o 3 |
mack the knife 09.06.2007 13:19:33 | |
---|
Kai sitä jotain pientä aina pitää. Mites urku pelaa? Ei tiedä vielä, ei ole tänään vielä käytössä. Juhannukseksi otan sen mukaan vasta. Kyllä heitän kommenttia heti. COVS n:o 1. |
Sertzo S 09.06.2007 15:14:14 (muokattu 09.06.2007 15:14:50) | |
---|
Sertsokin pistää tulemaan pientä. Eipä tuo haittaa, kohta saa taas kaljaa Pressassa. Pilkkaajien aition ruutupaperivihkojen eli eri asiajantuntijoiden murskakritiikkiä odotellessa säveltelen hunppaa. m. korjaa |
Ukko 09.06.2007 16:10:14 | |
---|
Yhy yhy. Ei kannata. Mua vaan naurattaa tuollaiset. Pojat pojat. Rauha nyt (romaaninaisen äänellä lausuttuna). |