| jazzsukat siis tämä threadi on ollu ennenkin mutta ajattelin saavani tähän uusia mielipiteitä.ovatko eriparisukat siis jazz? can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin | 
|  Simplex 17.01.2004 12:20:29
 |  | 
|---|
| jazzsukat siis tämä threadi on ollu ennenkin mutta ajattelin saavani tähän uusia mielipiteitä.ovatko eriparisukat siis jazz?
 Miksi kyselet moista? Kiinnostaa tietää voiko tuonlaisen kysymyksen esittämiseen olla järkiperäiset perusteet.
 I might as well go back over yonder... | 
|  Karlsson 17.01.2004 20:24:00 (muokattu 17.01.2004 20:24:22)
 |  | 
|---|
| No, tuosta kun pläräilin jazzälppyjeni takakansikuvia, niin kyllä kaikilla muusikoila niissä näyttää olevan parilliset sukat. Eli eriparit eivät ole erityisen jazz. Olen läski sika. | 
|  baron 18.01.2004 02:13:09
 |  | 
|---|
| Mun mielestä sä (threadin aloittaja) olet täysin eksyksissä. Eriparia rukkaset soittajalla, ne vasta ovat "jazzia" Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia. | 
|  absqua 18.01.2004 12:59:45
 |  | 
|---|
| Mä en tiedä enkä ole edes kuullut rumpali Jartsa Karvosen lisäksi kenestäkään muusta hahmosta, joka käyttäisi vakituisesti eriparin sukkia soittofiiliksen nostattamiseen. ;-) Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- | 
|  funkylord 18.01.2004 14:35:11
 |  | 
|---|
| Mä en tiedä enkä ole edes kuullut rumpali Jartsa Karvosen lisäksi kenestäkään muusta hahmosta, joka käyttäisi vakituisesti eriparin sukkia soittofiiliksen nostattamiseen. ;-)
 Minä! eripari sukat on COOL! =)
 PORKKANA! | 
|  absqua 18.01.2004 16:02:43
 |  | 
|---|
| Minä! eripari sukat on COOL! =)
 Mitä tapahtuu jos sukkakorissa ei yhtäkkiä olekaan kuin samanlaisia, samanvärisiä sukkia? ;-)
 Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- | 
|  käki 18.01.2004 16:25:53
 |  | 
|---|
| Ministeri Pertti Paasiolla oli aikanaan kengätkin eri paria.
 Mutta tuo menee jo rokin puolelle.
 Freemasons rule the country ! | 
|  Bassballs 19.01.2004 09:07:58
 |  | 
|---|
| Jazzsukista en ole kuullut, mutta Jazztupakka on tuttu termi. Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista. | 
|  tp_bountyhunter 19.01.2004 10:43:52
 |  | 
|---|
| No täytyy kyllä sanoa että vaikka itse vain kuuntelen jazzia niin ei ole vielä tullut jazzsukat mieleen.
 Toivottavasti tämä oli hyvä vinkki jos saisin vaikka vielä paremman fiiliksen?
 | 
|  funkylord 19.01.2004 12:24:51
 |  | 
|---|
| Mitä tapahtuu jos sukkakorissa ei yhtäkkiä olekaan kuin samanlaisia, samanvärisiä sukkia? ;-)
 Sitten värjätään. Otetaan tussi, ja maalarin teippiä, ja jo vot.
 PORKKANA! |