Aihe: Vox AC30 - mikä on hintataso nykyään?
1 2 3
Tami
09.06.2007 10:22:13

Taannoin AC-30:sta etsiessäni päädyin tulokseen, että 90-lukulaisten käypä hinta tuntuu kauppiaiden mielestä olevan aika lailla 800-1000 euron välissä. Päädyin lopulta ostamaan ihka uuden kiinalaisen, enkä ole pettynyt, mutta kyllä sinuna rohkenisin tuollaisesta lähes iskemättömästä lähteä sitä tonnia pyytämään. Jos ei mene kaupaksi, niin pientä korjausta hintaan sitten.

Mun mielestä tuo korggilainen on kuitenkin soundeiltaan parempi kuin nämä uudet kinukit, vaikkakaan ei yhtä monipuolinen. Molemmat ovat tietysti ihan hyviä putkivahvistimia ja täyttävät paikkansa. Mutta jos haetaan sitä perinteistä Vox-juttua niin siinä tuo perinteinen Vox on parempi ainakin minun kokemusten mukaan.

GB:llä varustetut voxit ovat tuolla torilla liikkuneet 1100 - 1500 hinnoissa ja sinisillä siitä ylöspäin. Maksetut hinnat ovat tietysti myyjän ja ostajan välinen juttu.
Jos tuo sinun myymäsi laite on "käyttämätön" niin hp rohkeasti sinne 1500e:n paikkeille ja siitä sitte tinkimään.
Töissä intissä - vikaa vintissä
Chemo
10.06.2007 22:16:19

Hassua lukea mitä on tullut kirjoiteltua reilut kolme vuotta sitten =)

Voisin saman tien kertoa tarinan jatkon: vähän tämän kirjoitukseni jälkeen ostin vuoden 1977 Fender Quad Reverbin, 100 W version. Laite on ollut mulla instrumentaalipuolella aktiivikäytössä siitä lähtien. Loppupeleissä oli hyvä että ostin sen enkä Voxia - mulle surf on instrupuolella vielä enemmän se oma juttu.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Country Larry
12.06.2007 09:36:50
Omissa kolmekymppisissäni viime lauantaina sain vierailla The Randysin keikalla. Vedettiin "Bring it on home to me" ja meikä plugas Tokaini bändin käytössä olevaan 60-luvun Voxiin. Soundi oli aivan upea, herkkä, laulava. Ilo oli soittaa. Katsokaa vaikka Omakuvasta. Eli tämän yhden hekumalllisen kokemukseni jälkeen suosittelen kaikille, joille se on taloudellisesti mahdollista, aidon Voxin hankkimista. :)
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
blackambulance
29.06.2007 23:58:58
Taannoin AC-30:sta etsiessäni päädyin tulokseen, että 90-lukulaisten käypä hinta tuntuu kauppiaiden mielestä olevan aika lailla 800-1000 euron välissä. Päädyin lopulta ostamaan ihka uuden kiinalaisen, enkä ole pettynyt, mutta kyllä sinuna rohkenisin tuollaisesta lähes iskemättömästä lähteä sitä tonnia pyytämään. Jos ei mene kaupaksi, niin pientä korjausta hintaan sitten.

Heh no joo, eihän mun kannata edes myydä sitä tuolla hinnalla! Pidän itselläni ja lainaan pientä vuokraa vastaan, niin säilyy rahat ja vahvistin perheessä... Ajattelin nimittäin rohjeta pyytää siitä 1500€ Kun ei nimittäin ole mikään pakko myydä, eikä vastaavia ole tarjolla;-)
blackambulance
30.06.2007 00:01:51
Paitsi jos jollakin on krokotiilinahkainen Selmer Zodiac ni voin vaihtaa päikseen!
tomukka
01.07.2007 21:40:22
... Ajattelin nimittäin rohjeta pyytää siitä 1500€ Kun ei nimittäin ole mikään pakko myydä, eikä vastaavia ole tarjolla;-)

Maksoin omasta vm.2002 AC-30:stä (BlueAlnico) Casen kanssa 1700€,
joten siinä valossa tuo pyynti kuulostaa aika hurjalta, mutta eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa... Varmasti löytyy jostain kaveri joka haluaa juuri tuollaisen vahvistimen niin siinä ei enää muutamalla satasella ole merkitystä. Lykka till!!!
Tony-
05.08.2008 03:19:05

Nyt pitää nostaa vanhaa keskustelua ylös ja kysellä tämän hetkistä tilannetta.. Eli mitäs kannattais maksaa Britti-Voxeista Suomessa? Tietysti kiinnostaa myös Ruotsin tilanne ja yleensäkin saatavuus siellä.
www.malibu.fi http://www.musicnova.fi/metropolis
varakeef
05.08.2008 12:31:17
Nyt pitää nostaa vanhaa keskustelua ylös ja kysellä tämän hetkistä tilannetta.. Eli mitäs kannattais maksaa Britti-Voxeista Suomessa? Tietysti kiinnostaa myös Ruotsin tilanne ja yleensäkin saatavuus siellä.

Tuolta vaikka referenssiä hintapyyntötasosta 60- luvulta 70-luvun loppupuolelle (3500 - 1700). Jos ysärimalleja tarkoitat niin varmaan joku puoltatoista pyytää, harvempi varmaankaan ihan sitä maksaa.

http://www.kitarapaja.com/guitam.htm
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)