Aihe: Kuka haluaa tehdä piirilevyn?
1
Juho L
16.01.2004 21:52:40 (muokattu 16.01.2004 21:54:11)
Niin. Eli tuossa pälkähti päähäni muuttaa tuon juuri ostamani psykedeliaurun koskettimisto CV-koskettimistoksi ja rakentaa siihen koteloon analogisyntikka. Edellinen syntikkaprojekti kariutui lähinnä tuon kotelo/koskettimisto systeemin takia ja nyt ajattelin aloittaa uudestaan urakan.

Tällä hetkellä ongelma on lähinnä siinä, että missään en saa itse tehtyä piirilevyjä. Koska tarkoitus olisi vain tehdä tämä syntikkaprojekti, niin tarvikkeiden ostaminen omaksi olisi helkkarin kallista. Siispä kysyisinkin täältä, että olisiko joku korvausta vastaan valmis tekemään piirilevyn ja mihin hintaan (piirilevy suunniteltu valmiiksi)? Kokoa ehkä jotain 40cmx15cm ja lisäksi tähän saattaisi tulla myös vielä yksi pienempi piirilevy lisää.
"Urani loppuu tähän!", sanoi jazz-tähti ja räjähti bossanovana.
   Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Kassu
17.01.2004 00:18:06
Mä voin tehdä. Mä en kyllä tiedä miten ne tehdään.
Juho L
17.01.2004 01:02:57 (muokattu 17.01.2004 01:04:11)
Mä voin tehdä. Mä en kyllä tiedä miten ne tehdään.

Ja ajattelit silti vastata?

Edit: Ja siinä käytetään niin kovia myrkkyjä, että sinulle pitäisi olla vaikka äiti valvomassa.
   Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
askomiko
17.01.2004 01:17:55 (muokattu 17.01.2004 01:18:01)
"Suolahappoo! Jeejee, känni päälle!"
Myytävänä superb-hevikitara. Myykääs joku mulle 4x12" greenbackeillä.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Juho L
17.01.2004 01:33:00
"Suolahappoo! Jeejee, känni päälle!"

Minä olen tehnyt ferrikloridilla. Se on hauskaa, kun se höyrystyy. Ilman tuuletusta saa lievän myrkytyksen.
vaughan
28.01.2004 10:17:36
Niin. Eli tuossa pälkähti päähäni muuttaa tuon juuri ostamani psykedeliaurun koskettimisto CV-koskettimistoksi ja rakentaa siihen koteloon analogisyntikka. Edellinen syntikkaprojekti kariutui lähinnä tuon kotelo/koskettimisto systeemin takia ja nyt ajattelin aloittaa uudestaan urakan.

Tällä hetkellä ongelma on lähinnä siinä, että missään en saa itse tehtyä piirilevyjä. Koska tarkoitus olisi vain tehdä tämä syntikkaprojekti, niin tarvikkeiden ostaminen omaksi olisi helkkarin kallista. Siispä kysyisinkin täältä, että olisiko joku korvausta vastaan valmis tekemään piirilevyn ja mihin hintaan (piirilevy suunniteltu valmiiksi)? Kokoa ehkä jotain 40cmx15cm ja lisäksi tähän saattaisi tulla myös vielä yksi pienempi piirilevy lisää.

Paljonko maksat?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)