Karvanaama-Zakk 13.01.2004 23:24:54 | |
---|
Pitää kyllä itekkin mainostaa tota Telee...Todella loistava kitara ja soundi on todella voimakas...Mulla on kaverin Deluxe Tele käytössä ja se on todella hyvä...Vaikka ite kyllä tykkäänkin Les Pauleista enemmän =)...Kyllä ajattelin itekkin joskus Telen hankkia...Varsinkin tollasen mikä on kaverillakin...(Fender Deluxe Telecaster, Made in USA) Nukkuminen on homojen hommaa... |
Telehän toimii masurkasta rautalankaan... tulipahan aikoinaan myytyä oma pois prkl... Ainoa negatiivinen puoli (mun mielestä) on lankun muotoilu vrt. strato, jazzmaster... |
Solex 17.01.2004 01:21:01 (muokattu 17.01.2004 19:48:57) | |
---|
Voin itse vahvistaa väitteen että telellä voi soittaa musiikkia kuin musiikkia: Omatekoisesta versiostani lähtee niin hard rock kuin kantri saundit. Edit: "asiantuntija 2.5 promillea", anteeksi Väkivalta Lopettaa Vittuilun. |
Meisseli 17.01.2004 02:48:28 | |
---|
No niin tiistai aamuna matkahuollosta hain oman teleni. -81-82 Tokai Blue Flower Tele. semmonen tosi härskin näkönen kukkamalli. loistava action ja saundi. onni potki perseelle! hymiön paikka :) can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin |
Bluesmies 17.01.2004 14:40:28 | |
---|
No niin tiistai aamuna matkahuollosta hain oman teleni. -81-82 Tokai Blue Flower Tele. semmonen tosi härskin näkönen kukkamalli. loistava action ja saundi. onni potki perseelle! hymiön paikka :) Etkö ostanutkaan sitä paisleyta? Kitara on tyhmä!!! |
liki 17.01.2004 19:45:40 | |
---|
Warmothin osista koottu laatutele löytyy ja hakee kyllä kitarana vertaistaan. |