Aihe: Megadeth
1 2 3 4 577 78 79 80 81121 122 123 124 125
RocknRoll
08.06.2007 17:37:34
Kyllä toi mulla näkyy Firefoxilla, mutta en ole eläissäni katsonut noin pienestä ruudusta mitään..!
Jormaz
08.06.2007 17:52:59 (muokattu 08.06.2007 17:53:15)
Kyllä toi mulla näkyy Firefoxilla, mutta en ole eläissäni katsonut noin pienestä ruudusta mitään..!

Saahan sen koko ruudun kokoiseksi.

Ja on kyllä kovassa vedossa orkesteri.
Summer is coming, fat boys are happy
Dominaattori
08.06.2007 17:53:45
vituttaa ku se Dave on nykyään semmonen uskovainen hihhuli..

Tämäkö laskee Megadethin ja Daven arvoa?
Graurr
Jormaz
08.06.2007 17:56:25
Hyvät soundit. Jossain vilahti räkki jossa näytti olevan Mesan Quad + ehkä joku Mesan järeämpi pääte?
RocknRoll
08.06.2007 17:56:50
Saahan sen koko ruudun kokoiseksi.

Ja on kyllä kovassa vedossa orkesteri.

Näköjään ja joo.
Jormaz
08.06.2007 18:21:50
Oli kyl, witun kova. Droverkin oli tehnyt kotiläksynsä hyvin verrattuna vuoteen 2005.
Räbbänä
08.06.2007 18:23:50
Tosi kova veto oli, harmi vaan kuva meinas hieman pätkiä koko keikan ajan.
Havuja perkele! Mie lähen hiihtämällä.
Hannu H.
08.06.2007 19:38:15

Valuko sillä rumpalilla peltiständit vai miksi se joku tyhmä lihava poika kävi niitä säätämässä vähän väliä? Ei sieltä kauempaa nähny muuta ku että se krobaamassa niitä kävi..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella
KurtCobain
08.06.2007 19:47:48
Valuko sillä rumpalilla peltiständit vai miksi se joku tyhmä lihava poika kävi niitä säätämässä vähän väliä? Ei sieltä kauempaa nähny muuta ku että se krobaamassa niitä kävi..

Heiii perskule kuinka lähel lavaa sää olit siin keikal? katoin sun oma kuvat piruuttan nii iha ku sää olisit ollu siin mun edessä. ite olin siin 5m mustinestä suunnillee.
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
Iron Slayer
08.06.2007 20:05:27

Kaukaa kuitenkin onnistuit näkemään, että se oli tyhmä? Eihän se muuta tehnyt kai kun laittoi pellit suoraan. Korjatkaa jos olen väärässä.

Mutta keikka oli loistava.
"Seuraava kappale on sellanen, että voitte laulaa mukana, jos osaatte, eli että parempi kun pidätte turpanne kiinni" -Juice
Kasperi Tervonen
08.06.2007 20:54:32
Droverkin oli tehnyt kotiläksynsä hyvin verrattuna vuoteen 2005.

Tuo on kyllä totta, esim tornado of soulsin legendaarista sooloa kelpasi kyllä kuunnella hänenkin vetämänä. :) Mutta kiinnittikö kukaan huomiota että se Holy Warsin väli kliini arabihomostelu mikä lie meni Droverilta aivan päin helvettiä. :D En sitten tiedä lienikö siinä huumoriakin mukana.
Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL
DaKiller
08.06.2007 22:11:07

Asiaan palaten - kaappasin tänään vihdoin ja viimein uuden lätyn kaupasta mukaani. Onhan tätä tullut jo kuunneltua pitemmän aikaa mutta nyt täytyyy todeta kansitaiteesta, että onpas kertakaikkisen komeaa jälkeä. Hyvä levy kansia myöten.
kid ego
08.06.2007 23:09:17
Tuo on kyllä totta, esim tornado of soulsin legendaarista sooloa kelpasi kyllä kuunnella hänenkin vetämänä. :) Mutta kiinnittikö kukaan huomiota että se Holy Warsin väli kliini arabihomostelu mikä lie meni Droverilta aivan päin helvettiä. :D En sitten tiedä lienikö siinä huumoriakin mukana.

Siis tänä vuonna vai? Ainakin 2005 se ryssi sen myös.
- You never told us your name.
- John.
Von Härskiburg
08.06.2007 23:26:47

Asiaan palaten - kaappasin tänään vihdoin ja viimein uuden lätyn kaupasta mukaani. Onhan tätä tullut jo kuunneltua pitemmän aikaa mutta nyt täytyyy todeta kansitaiteesta, että onpas kertakaikkisen komeaa jälkeä. Hyvä levy kansia myöten.

Kannet on juu komiat. Sopivat erittäin hyvin Megadethin meininkiin. Levyn sisältö tosin sitäkin hienompaa. Kivasti Rust In Peacen ja Youthanasian sekoitukselta pukkaa kuulostamaan, tosin mielestäni joissakin kohtia olisi voitu mennä nopeampaa. Droverin kitarointikaan ei kolahda meikäläiselle, vaan sooloista jäi jotenkin "ihan jees"-fiilis. Mutta joka tapauksessa loisto platta. Hienoa, että mega-Davella ei ole riffi/sävellyskynä tylsynyt juuri lainkaan.
What is the price of nothing? Tervetuloa Schima-taajuudelle.
Kerpele
09.06.2007 00:33:40
Hjelvette, hyvä keikka oli.
Yksi megadeth-suosikeistani, Tornado of Souls, oli kyllä aivan helvetin hyvä. Oikeastaan kaikki olivat. Settilista lähes täydellinen. Reckoning dayn tilalle olisi jonkun voinut ehkä vaihtaa, ja A Tout Le Mondia jäin hieman kaipaamaan hetken. Mutta kokonaisuutena, loistava. Droverin plekukin tuli.
Von Härskiburg
09.06.2007 11:42:39

Hmm. Nyt kun kuuntelen tätä uutta levyä, niin olen aivan takuuvarma, että Amerikhastanin alkupuolella tuleva riffi on jostain RATM:in kappaleesta. En vaan nyt millään saa päähän, notta mistä.
What is the price of nothing? Tervetuloa Schima-taajuudelle.
Ben_D
09.06.2007 12:04:32

Oli todellakin aivan mahtava keikka....vanhojen klassikkojen hittikimara ei meinannut loppua :) Megadeth todella kovassa vedossa.
http://www.myspace.com/fiercemetal
hjukke
09.06.2007 13:21:37

Hmm. Nyt kun kuuntelen tätä uutta levyä, niin olen aivan takuuvarma, että Amerikhastanin alkupuolella tuleva riffi on jostain RATM:in kappaleesta. En vaan nyt millään saa päähän, notta mistä.

Bulls on Parade.
Kaikki rannekellotornin mukana
toxic
09.06.2007 15:09:31

Itse olen taas United Abominationsin alussa tulevan rihevin kuullut varmasti jossain :)

Jossain elokuvassa tai pelissä ehkä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)