-Mickill- 16.01.2004 23:11:31 | |
---|
Amerikkalaisyhtye Korn saapuu Suomeen ensimmäistä kertaa. Orkesteri soittaa Helsingin Hartwall Areenalla maanantaina 28.6. Maailmalla jo yli 20 miljoonaa levyä myyneen Kornin kuudes albumi 'Take A Look In The Mirror' ilmestyi marraskuussa ja meni Suomessakin virallisen listan kärkikymmenikköön. Levyyn sisältyy Tomb Raider -elokuvaan tehty kappale 'Did My Time', joka on Grammy -ehdokkaana sarjassa "Best Metal Performance". Palkinnot jaetaan Los Angelesissä 8.2. Los Angelesissä perustettu viisikko julkaisi omaa nimeään kantavan debyyttinsä 1994. Ensilevyn myötä yhtye lähti kiertueelle Ozzy Osbournen, Megadethin ja Marilyn Mansonin kanssa. Julkisuuden seurauksena albumi myi kultaa USA:ssa. Kakkosalbumi 'Life Is Peachy' (1996) meni suoraan USA:n listakolmoseksi. Yhdysvaltain listan ykköseksi nousivat puolestaan 'Follow The Leader' (1998) sekä 'Issues' (1999). Kaikki Kornin kiekot ovat myyneet Suomessakin yli 10000 kappaletta. Tapahtuman 39 euron hintaisten lippujen myynti alkaa maanantaina 26.1. kello 9 Lippupalvelun lippukaupoissa, puhelinpalvelussa 0600-10-800 (1,30 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm) sekä netissä. Näin kirjoitti Kaista. Eli ketkäs on lähdössä? Itse olen melkovarmasti lähdössä, riippuu kanssa vähän kavereistakin että saanko jengiä mukaan. Lippujen hinnat (39 €) on myös suht'kot halvat. Rahatkin saan juuri sopivasti kun käyn palauttamassa Ozzy Osbournen lipun. Ozzyn oisin kyllä mielummin halunnut nähdä mutta ei voi mitään.. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Makuupussimies 16.01.2004 23:33:32 | |
---|
Jee jee. "It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain |
mikko1 16.01.2004 23:40:40 | |
---|
kerro lisää. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
Olisin ehkä käyny kattomassa jos provinssirokkiin olisivat tulleet. Ihan ok bändi kylläkin, mutta enpä taida lähteä kattomaan. you are a hippie
you smell like skunk
i'm your arch-enemy
a middle class streetpunk
-nofx |
TiMiTheShiT 17.01.2004 00:51:40 | |
---|
kaveri lähtee ite en jaksa tohon rahojani pistää (pari vuotta sitten oisin jo odottamassa lippuja...) Juna matkoineen (tampereelta) ja lippu päälle niin noilla rahoilla pääsee about 10:lle Tre-Union keikalle jossa on varmaan kovempi meininki ja asiallisempaa porukkaa (eikä niitä uusia biisei jaksa kuunnella...).... he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
Reddie 17.01.2004 09:41:13 | |
---|
Onko tietoo lämppäreistä? Pitäsköhän pyrkii lämppäriks poikien kaa... ;) |
Twist 17.01.2004 10:37:03 | |
---|
vittu mä oon ainaki lähössä!! Y'all Wanta Single say fuck that fuck that... |
Fortune 17.01.2004 15:13:29 | |
---|
vittu mä oon ainaki lähössä!! Nyt sattui vahinko oikeinkirjoituksellisessa mielessä, hupsis! Korjattu versio: "Vagina, minä olen ainakin lähiössä." "Look behind you, a three-headed guitar!" |
SiwamieS 17.01.2004 16:08:27 | |
---|
Kyllä olen menossa. There's too much caffeine
in your blood stream
and a lack of real spice
in your life.. |
Stain 17.01.2004 17:57:26 | |
---|
Nyt sattui vahinko oikeinkirjoituksellisessa mielessä, hupsis! Korjattu versio: "Vagina, minä olen ainakin lähiössä." Haisteleppa tuokio huilua. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Eläin 17.01.2004 19:43:58 | |
---|
Pitäsköhän pyrkii lämppäriks poikien kaa... ;) Dream on... Mutta pakkohan tuonne keikalle on päästä. |
ozz3 17.01.2004 21:58:25 | |
---|
Voisihan tuota harkita, kun on suhteellisen halvat liputkin "Somebody is buying them and it's not the fucking reindeer" - Bruce Dickinson 21.12.2003 |
mrk 17.01.2004 22:33:20 | |
---|
Pakko kai se on tuonnekin lähteä. Tukholman keikalle ostin liput jo ennen joulua, mutta tuleepahan nähtyä kahteen kertaan :) |
MotoPsycho 17.01.2004 23:57:10 | |
---|
Olen ilman muuta lähdössä. Sitten onkin melkein kaikki omat ykkösbändit tullut nähtyä livenä. Vielä kun näkisi Toolin joskus. Lippujen alhainen hinta kyllä ihmetyttää. Miksi lie noinkin halpa... Eipä silti, en minä sitä kyllä vaadi tuosta korotettavan. Ellen: Mitäs teidän keikkabussissanne sitten tehdään?
A.W.Yrjänä: Katsotaan ikkunasta ulos ja näytetään synkiltä. |
von Knatter 18.01.2004 03:36:36 | |
---|
Lippujen alhainen hinta kyllä ihmetyttää. Miksi lie noinkin halpa... Eipä silti, en minä sitä kyllä vaadi tuosta korotettavan. Aivan varmasti minäkin lähden! Halvat lipun hinnat ei ainakaan minua haittaa yhtään. Tulee pitkä juhannus, mutta ketäpä se haittaa... Mieli on kuin lintu. Se lentää ja paskantaa... |
madu 18.01.2004 10:50:41 | |
---|
Liput hankinnassa. Pakkohan tämä on nähdä. Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan. |
zorro 18.01.2004 11:52:27 | |
---|
mää menisin muuten, muttaku ne soittaa nykyään pelkkää paskaa. Ja sitä en läähe vasitella kuuntelemaan. Oli myös minun ykköspändi parivuotta sitten OSTETAAN: Digitech WH1 |
-Mickill- 18.01.2004 13:51:27 | |
---|
Tulee pitkä juhannus, mutta ketäpä se haittaa... Ei saatana, millos juhannus olikaan? Kun muistelee paria viimeistä juhannusta niin siinä menee ainakin 3 päivää että on kunnossa. Viimeeksikin oli hirveän pitkä darra, ääni oli mennyt ja kaikkea muuta paskaa. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Dumb 18.01.2004 13:59:23 | |
---|
Ehdottomasti olen menossa! |
von Knatter 18.01.2004 18:37:16 | |
---|
Ei saatana, millos juhannus olikaan? Juhannus on just se viikonloppu ennen keikkaa... Kun muistelee paria viimeistä juhannusta niin siinä menee ainakin 3 päivää että on kunnossa. Viimeeksikin oli hirveän pitkä darra, ääni oli mennyt ja kaikkea muuta paskaa. Niinhän siinä käy jos päästää krapulan vallolilleen. Väältä krapula - pysy humalassa! Mieli on kuin lintu. Se lentää ja paskantaa... |