rock-kukko 07.06.2007 14:38:28 | |
---|
onse kyllä karu ku on 15 naista. huh huh. mut tänään on se suuri päivä! keikan jälkeen sit taas tänne kirjottelee |
stickyfinger 07.06.2007 16:25:26 | |
---|
Niin, siis 14 biisin setti tulossa, ei encoreita. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
rock-kukko 07.06.2007 23:58:51 | |
---|
jeejeee, oli kyllä karu meno. oiskaisse voinu karumpikin olla, mut tosi hyvä oli. se voodoo chile pätkä oli karu kans |
rheinone 08.06.2007 00:27:34 | |
---|
Kävinpähän sitten Helsingissä syömässä hampurilaisen. Oli mullaki mielessä, mut oli sevverran muuta ohjelmaa et jäi valitettavasti väliin. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
JohnJ 08.06.2007 10:20:26 | |
---|
Mun mielestä oli kyllä helvetin hyvä keikka eilen! Ei mitään valittamista, paitsi se että titty-cam jäi puuttumaan... Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
"Mahtava keikka äijät!" Olipas loistava meininki ja äänipolitiikka oli myös todella hyvä. Hyviä biisejä olisi kyllä riittänyt edelleenkin, mutta kokonaisuudessaan setti oli hyvä. |
Roope77 08.06.2007 14:13:44 | |
---|
Oli todella mahtava keikka! Jos jokin vähän harmitti oli biisilista (ainoastaan hittibiisejä) ja encorea ei tullut vaikka se oli odotettuakin. Biisi lista tais mennä näin Dr Feelgood Shout at the devil Wildside Looks that kill Live wire Same ol' situation Home sweet home Don't go away mad Louder than hell Anarchy in the U.K. Sick love song Primal scream Girls girls girls Kickstart my heart Jägeri oli hyvää ja showta oli paljon. Esim: kaikki ilotulitteet sun muut. Joittenkin mielestä mick oli huonossa kunnossa mutta ite olen pikkasen toista mieltä. |
lasol 08.06.2007 14:22:06 | |
---|
Oli Andykin yleisössä ja Nikki sille spiikkas ja omisti Live wiren. Oli ihan jees keikka lyhyempi kuin 2005 mut se oli odoteltavissa. Aikamoista painetta oli eturivissä. ei siis, on siis |
stickyfinger 08.06.2007 15:25:12 | |
---|
Joo, tiukka setti, bändi hyvässä vedossa, paljon pommeja, todella jees! Olin ihan apinana siellä suht edessä Nikkin puolella. Mielestäni musiikillisesti parempi kuin kaksi vuotta sitten. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |