Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 515 16 17 18 1958 59 60 61 62
papitsu
06.04.2007 19:24:29
Driver 1:n ajotuntuma olisi parhautta :)

Joo, todellakin. Sopivan arcade ja kovin paljon parempi kuin GTAissa. Muita Drivereita en ole edes pelannut, että tiedä sitten niistä.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
MaD PiAnIsT
06.04.2007 20:07:35

Tai sitten driver 3:n (Siis... Driv3r ;)

Etkai ole tosissasi...
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
toxic
07.04.2007 10:58:34
Etkai ole tosissasi...

Olen, itse pidin sen ajotuntumasta vaikkei ykköselle tavallaan pärjännytkään.
Manuel Pyrhullo
13.04.2007 18:05:26 (muokattu 13.04.2007 18:07:34)
http://www.mbnet.fi/pelihalli/uutiset/#Uutinen2564

Lisätietoja Grand Theft Auto IV:stä
(12.4.2007)

Nettiin on vuotanut Game Informer -lehden toukokuun numeroon tarkoitettua materiaalia, jossa paljastetaan lisätietoja Grand Theft Auto -pelisarjan seuraavasta osasta. Maaliskuun lopussa julkaistu pelin trailer-video herätti paljon keskustelua ja jopa pahennusta, sillä New Yorkin viranomaiset eivät pitäneet siitä, että videossa esitetty Liberty City muistutti erittäin paljon New Yorkia.

Uusien tietojen mukaan GTA IV:n Liberty City ei ole mielikuvituskaupunki, vaan suhteellisen tarkka kopio New Yorkista ja osasta New Jerseytä. Kuuluisat rakennukset, monumentit ja kaupungin alueet on nimetty uudelleen, joten esimerkiksi Brooklyn on pelissä Broker. Pelin päähenkilö on tarkemmin määrittelemättömästä Itä-Euroopan maasta kotoisin oleva siirtolainen nimeltään Niko Belic. Niko saapuu Yhdysvaltoihin serkkunsa Romanin naisia, rahaa ja autoja vilisevän kirjeenvaihdon perusteella, mutta totuus on huomattavasti karumpi.

GTA IV käyttää RAGE-pelimoottoria, johon perustuu esimerkiksi Rockstarin Table Tennis -pingispeli. Pelihahmoja ohjailee NaturalMotionin Euphoria-teknologia, jota käytetään mm. odotetussa Star Wars: The Force Unleashed -pelissä. GTA IV on varustettu myös jonkinlaisella moninpelillä, mutta massiivipeliä siitä ei ole tulossa.

Uusi GTA julkaistaan Xbox 360- ja PlayStation 3 -konsoleille lokakuun puolivälissä.
Manuel Pyrhullo
14.04.2007 05:31:40
Jäärä
07.06.2007 13:35:59
Onko joku pelannut tätä uutta Vice City Storiesia pleikka kakkoselle? Tää psp:ltä käännetty Liberty City stories oli ainakin ihan ok.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
krushing
07.06.2007 14:33:03

Pakko hankkia X360 nyt kun GTA IV:n julkaisu ja Forza II on varmoja.

Ens hätään voin suositella myös Saints Row:ta, joka on ensituntumalta kuin hiilipaperikopio GTA:sta. Jossain määrin toimivammat kontrollit tosin - pääasiat eli ajelu & ammuskelu tuntuu paljon luontevammalta. Minipelit (eli "aktiviteetit") on sopivan koukuttavia ja hyvää ajanvietettä.
hullu_ukko
07.06.2007 14:36:19
Ens hätään voin suositella myös Saints Row:ta

Eikö tuossakin ole sellainen hirveä gangstameininki? GTA SA:ssa se jatkuva gangstailu alkoi ainakin mua kyrpiä jossain välissä vähän enemmänkin.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger
JohnJ
08.06.2007 10:44:03
Eikö tuossakin ole sellainen hirveä gangstameininki? GTA SA:ssa se jatkuva gangstailu alkoi ainakin mua kyrpiä jossain välissä vähän enemmänkin.

On tosiaan gangsta-meininki päällänsä. Mutta mua se ei yllättäen hirveesti haitannu vaikka itsekään en moisesta ollenkaan perusta. Jotkut asiat tosiaan on paremmin tehty kuin GTA:ssa.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Joees
08.06.2007 16:04:38
löytyy.. san fierron rakennustyömaalta samalta paikalta mistä löytyy se moottorisaha.. ainakaan itsellä ei jostain syystä koskaan ilmesty helikoptereita tuonne.. siellä olen useasti räiskinyt aina armeijan tuloon asti ja hauskaa on :P

Tämäkin mesta, muutaman muun ohessa. :-)
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Novac
08.06.2007 16:40:21 (muokattu 08.06.2007 20:04:49)

No niin... Neuvokaas nyt noissa modeissa.(SA)

Latasin tollaset:

http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1474

ja

http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=956

Miten saan noi asennettua/toimimaan San Andreaksessa?

E: latasin tommosenkin:

http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=552
mikä on olutta on nyt mennyttä...
Novac
08.06.2007 20:04:11 (muokattu 08.06.2007 20:04:33)

------------------------------------------
Novac
28.06.2007 15:48:46

Nostetaan... Voisiko joku nyt auttaa?
voima
28.06.2007 17:32:56
Käytä jätkä googlea? FFS

Ohjelman nimi on "san andreas mod installer" aka SAMI.
Moi oon protuisti.
MaD PiAnIsT
28.06.2007 17:49:10

Nostetaan... Voisiko joku nyt auttaa?

Mee tämän topicin sivulle 14 ja katso meikäläisen postaus niin eiköhän sieltä löydy tarpeeksi neuvoja.
zorro
28.06.2007 20:21:35
http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html
Tullu uus esirenderöimätön traileri. toivottavasti tuosta grafiikat paranee.
hullu_ukko
28.06.2007 21:25:25
http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html
Tullu uus esirenderöimätön traileri. toivottavasti tuosta grafiikat paranee.

En tiedä teistä, mutta mä en aseta rimaa hirveän korkealle. Olen tyytyväinen, jos saavat noinkin hyvät grafiikat pihalle lopulliseen versioon. Uskoni GTA-sarjan grafiikoihin on mennyt VC:n ja SA:n myötä. Uskomattoman hyviä pelejä kyllä ovat jälkeenjääneestä grafiikastaan huolimatta.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
Hetfield
28.06.2007 21:26:53

Tuleekos tuota uusinta PC:lle? Perhana, että vieläkin jaksaa SA:ta jauhaa. Eilen kaverin kanssa pelailtiin, aika meni kuin siivillä sitä pelatessa.
"Miun innottomuus sooloja kohtaan johtuu siitä, että mie en osaa soittaa niitä." -Hynynen
MaD PiAnIsT
28.06.2007 21:37:05

Tuleekos tuota uusinta PC:lle? Perhana, että vieläkin jaksaa SA:ta jauhaa. Eilen kaverin kanssa pelailtiin, aika meni kuin siivillä sitä pelatessa.

Kääntävät varmaankin ensi vuoden alussa puuceelle tuon. Ekana tulee kuitenki Xbox 360 ja Ps3. Xboxille tulee lisämateriaalia myöskin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)