Aihe: Laadukas suljettu kaappi?
1 2
absqua
02.06.2007 19:21:32
eipä taida ebs:llä olla huonojakaan tuotteita paletissaan..

Joo, en mä sitä tarkoittanutkaan. Omassakin arsenaalissa on muutama ebs-tuote. Ei tosin kaappeja.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Seba
10.06.2007 23:09:52

Ei tullut päänkääntöjä, joten riskipelillä kokeilematta kuten mulla on tapana ollut, tuli pistettyä tilaukseen EBS 411 CL :)

Uskoisin että hinta/laatu suhde kohtaa tuossa hyvin kun kuluineen päivineen summa alkaa silti vielä vitosella :)
Seba
03.07.2007 16:58:29

Kauan siinä kesti, mutta tänään paketti saapui.
Olo on kun pikkupojalla jouluna :)

Illalla pääsee testaamaan miten soi Traynorin putken kanssa, vai pitääkö panna vielä valve drive tilaukseen.
leksi-B
03.07.2007 17:18:33 (muokattu 03.07.2007 17:23:20)
Kauan siinä kesti, mutta tänään paketti saapui.
Olo on kun pikkupojalla jouluna :)

Illalla pääsee testaamaan miten soi Traynorin putken kanssa, vai pitääkö panna vielä valve drive tilaukseen.

Kerro ihmeessä kokemuksia :)

Paljonko muuten oli postikulut tuolta rockshop.de:stä? Ja saiko postiennakolla?
Basso se mukava soitin!
Seba
04.07.2007 23:14:05

Ja se soi ja se soi :)

Kyllä, tyytyväinen olen. Hintaluokassaan ehdottoman hyvä kaappi, ja nättikin vielä, jos tuollaisesta vintage-lookista tykkää.

Enää kun raaskisi ostaa ValveDriven niin olisi laitteet pitkälle tulevaisuuteen..

Rockshopin postikulut olisi olleet muistaakseni yli 32 kilon kaapille 35€, jostain syystä laskussa oli kuitenkin 25 muistaakseni.

Alle sen taisi olla 18€ tai jotain.
Postiennakkoa en kysynyt, vaan maksoin etukäteen.

Toimitus oli vähän pitkä kun kaappi seikkaili syystä tai toisesta ensin uuteenkaupunkiin josta se sitten kaukokiidolla tuli, vaikka dhl:llä saksasta lähti?

Pientä sekoilua, mutta sellasta sattuu.

Palvelu on erittäin ystävällistä, maileihin vastataan samana päivänä, ja pienen epäselvyyden selvittämiseksi Enzo jopa soitti mulle asioiden kulkua nopeuttaakseen.

Voin suositella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)