plööh 07.06.2007 21:52:43 | |
---|
Olisiko jollain suositella jotain laitetta (ei plugaria) jolla stereo signaalin alapäätä sais monotettua halutusta taajuudesta alkaen? kiitos |
koopop 07.06.2007 22:10:07 | |
---|
Olisiko jollain suositella jotain laitetta (ei plugaria) jolla stereo signaalin alapäätä sais monotettua halutusta taajuudesta alkaen? kiitos Mun tietääkseni sellaista purnukkaa ei ihan heti löydy, mutta käviskös jos hankit kaksikanavaisen jakosuotimen ja summaat subiulostulon? BIISILLENNE MIKSAUS? OTA YHTEYTTÄ JA PYYDÄ TARJOUS!! |
Timo JM 07.06.2007 23:51:02 (muokattu 07.06.2007 23:52:22) | |
---|
Behringerin stereolevittäjä Edison sisältää myös botnen leveyssäätimen mutta laite ei taida olla enää tuotannossa. Käytin sitä aikanaan paljonkin ja olin jopa erittäin tyytyväinenkin siihen. Nykyään teen vastaavat jutut plugareilla. Hmm, vieläköhän se on mulla varastossa... ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
EDIT: siis laitetta, ei plugaria. Sorry. Tuossa tapauksessa tekisin audiomuuntajista (muuntosuhde 1:1-1 tai 1-1:1-1) MS-enkooderin/dekooderin ja laittaisin EQ:n väliin. Sidesta bassot pois = alapään mono. Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |
Mikael 08.06.2007 00:23:38 | |
---|
Mä en monottais alapäätä koska se on vitun tuskallista. Inhimillisyys on hyve. |
JPQ 08.06.2007 00:42:10 | |
---|
Mä en monottais alapäätä koska se on vitun tuskallista. Mustakin jotenkin luonnoton ajatus paitsi erikois medioissa kuten lp voi olla tarpeen. |
Diablero 08.06.2007 01:49:32 | |
---|
Mä en monottais alapäätä koska se on vitun tuskallista. Näin on. Ei vyön alle kiitos Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
Roberto 08.06.2007 09:12:10 | |
---|
Mä en monottais alapäätä koska se on vitun tuskallista. Oisit jännittäny. KLING! |
Locrian 08.06.2007 10:05:57 | |
---|
Olisiko jollain suositella jotain laitetta (ei plugaria) jolla stereo signaalin alapäätä sais monotettua halutusta taajuudesta alkaen? kiitos Ei plugaria? Teetsä live-hommaa? Mikä tahansa vähän kehittyneempi prossu hoitaa ton sulle. Ja livenä alapään monotus on mun mielestä melkeen suotavaa. Levyhommissa ei tarvi... Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
mhelin 08.06.2007 12:37:54 | |
---|
Tuossa tapauksessa tekisin audiomuuntajista (muuntosuhde 1:1-1 tai 1-1:1-1) MS-enkooderin/dekooderin ja laittaisin EQ:n väliin. Sidesta bassot pois = alapään mono. Entä jos vain kytkisi sopivan kokoisen kelan ja potikan sarjassa L ja R kanavien väliin? Jos ei ole kriittinen paikka niin muita komponentteja ei tarvita ollenkaan, jos on niin joku muuntaja tuloon ja puskuri lähtöön.
|
virtalahde 08.06.2007 13:03:22 | |
---|
Entä jos vain kytkisi sopivan kokoisen kelan ja potikan sarjassa L ja R kanavien väliin? Jos ei ole kriittinen paikka niin muita komponentteja ei tarvita ollenkaan, jos on niin joku muuntaja tuloon ja puskuri lähtöön. Juu, ei paha tuokaan - Neumannin kaiverrustiskeissä oli tuollaisia. Perusimpedansseilla (lähtöimpedanssi alle 100ohm ja tuloimpedanssi yli 10kOhm) kelan koko tulee aika hirvittäväksi - puhutaan varmaankin useamman Henryn keloista ettei tule monotettua kaikkea alle kilon. :) Ja sarjavastuksetkin se vaatisi tai L/R -ulostulot näkevät lähestulkoon oikosulun välillä DC-> x Hz. Jaakko Viitalähde >>
http://www.virtalahde.com |
Kallekorvola 08.06.2007 13:51:31 | |
---|
alapään monotus tulee kyseeseen, jos artisti on ikävä/hankala. muussa tapauksessa sille ei liene tarvetta. |
hörhö 09.06.2007 18:26:46 | |
---|
Mustakin jotenkin luonnoton ajatus paitsi erikois medioissa kuten lp voi olla tarpeen. Lat. medium = keskellä. Sana "media" on monikkomuoto sanasta "medium" joka nykyisellään tarkoittaa tiedon kantajaa. Koska sana on jo latinaksi monikossa, ei siihen tule lisätä suomen kielen monikkopäätettä, ellei sitten tarkoiteta "meedioita" jotka spiritistien mukaan keskustelevat henkimaailman kanssa. Yst. kielipoliisi "Only sick music makes money today" -Nietzsche (1844-1900) |
HarriP 09.06.2007 18:57:51 | |
---|
Latina-anaalisuus toimii englanninkielessä paremmin kuin suomenkielessä. Kun nyt alapäästä oli kerran puhe. |
Jaakkoopuukkoo 13.06.2007 22:50:42 | |
---|
Mustakin jotenkin luonnoton ajatus paitsi erikois medioissa kuten lp voi olla tarpeen. Tässäkö syy siihen, että lp:lle kaiverrettu musa monottaa alapäätä paljon lujempaa kuin digitaalisempi tuotanto? En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa. |
JoKo 14.06.2007 02:03:18 (muokattu 14.06.2007 02:03:53) | |
---|
Tässäkö syy siihen, että lp:lle kaiverrettu musa monottaa alapäätä paljon lujempaa kuin digitaalisempi tuotanto? Jos bassot eivät ole tarpeeksi keskellä niin levarin neula ei pysy urallaan. |