Aihe: Muusikot naukkailevat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
jeppeq
05.06.2007 23:58:22 (muokattu 06.06.2007 00:00:17)
Piti oikein tarkastaa googlesta, kun aiempi linkki ei oikein osunut:

http://www.viinikauppa.com/

Sieltä taitaapi löytyä herkkuja, jos monenlaisia.

Tuossa vähän löpinää aiheesta:

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=25118
"Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa"
Anonymous-jazz
06.06.2007 02:01:43 (muokattu 06.06.2007 02:02:17)

Vois kuitenkin sanoa että pääosin ne amatöörit naukkailee joka viikonloppu ja huru mycket (kaksin käsin) kun ei siedä tulevan viikon arkea muuten.
Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti".
isojussi
06.06.2007 02:07:38
Vois kuitenkin sanoa että pääosin ne amatöörit naukkailee joka viikonloppu ja huru mycket (kaksin käsin) kun ei siedä tulevan viikon arkea muuten.

Sä oot ilkee - mutta monelta osin oikeessakin - tosin toi taitaa pätee sekä soittajiin että ei soittajiin. Väitän että nollaavat raskaan työviikon.

Ehkä mä kuitenkin jäävään itseni tästä keskustelusta, kun tykkään pitää hauskaa ilman viinaakin.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Anonymous-jazz
06.06.2007 17:36:31

Ehkä mä kuitenkin jäävään itseni tästä keskustelusta, kun tykkään pitää hauskaa ilman viinaakin.

Harvalla on sitä taitoa että osaa pitää hauskaa ilman viinaa. Silloin varsinkin se voi olla haastavaa jos ympärillä kitataan alkoholia kurkusta alas 2:n käsin.
Anonymous-jazz
06.06.2007 17:38:00

Piti oikein tarkastaa googlesta, kun aiempi linkki ei oikein osunut:

http://www.viinikauppa.com/

Onpa muuten loistomesta tuo viinikauppa... Enpä aiemmin tajunnutkaan että Saksasta voi tilata kohtuuhintaan. Lyö kyllä Suomen kaupan hinnat täysillä mutta eivät kyllä millään voi olla niin halpoja mitä tuossa Eteläisen lahden takana.
isojussi
06.06.2007 21:02:38
Harvalla on sitä taitoa että osaa pitää hauskaa ilman viinaa. Silloin varsinkin se voi olla haastavaa jos ympärillä kitataan alkoholia kurkusta alas 2:n käsin.

Hehe - mut eiks se oo normaalia muusikontyötä?
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
kepulainen
06.06.2007 21:19:59
Onpa muuten loistomesta tuo viinikauppa... Enpä aiemmin tajunnutkaan että Saksasta voi tilata kohtuuhintaan. Lyö kyllä Suomen kaupan hinnat täysillä mutta eivät kyllä millään voi olla niin halpoja mitä tuossa Eteläisen lahden takana.

Kyllä se on järkevämpää (ja halvempaa) käydä punaisella laivalla humpalla kerran kuussa..
paice60
06.06.2007 21:46:48
Kyllä se on järkevämpää (ja halvempaa) käydä punaisella laivalla humpalla kerran kuussa..

Siis töissä vai muuten vaan? Mehän ollaan kerran kuussa ainakin yhdellä ja parhaimmillaan kolmella laivalla. Pitää siis ihan paikkansa.
Vittu näitä hommia.
Tankero
06.06.2007 22:39:37
Siis töissä vai muuten vaan? Mehän ollaan kerran kuussa ainakin yhdellä ja parhaimmillaan kolmella laivalla. Pitää siis ihan paikkansa.

Siis töissä vai muuten vain?
Varmasti, vissiin.
kepulainen
07.06.2007 01:35:36
Siis töissä vai muuten vaan?

No töissä tietty.
paice60
07.06.2007 03:45:39
No töissä tietty.

No niin mekin mutta nyt on päässyt vähän(?) viihteen puolelle. No , kerrankos sitä.
Vittu näitä hommia.
Tankero
07.06.2007 15:44:07
No niin mekin mutta nyt on päässyt vähän(?) viihteen puolelle. No , kerrankos sitä.

Eli vähän niinkuin sekä että.
Varmasti, vissiin.
Sertzo S
07.06.2007 16:22:34

Kohta ne keksivät jokun syyn, että tuokin toiminta loppuu.
No, Hansa-merkkiset oluet (5,5%) pitäisi tulla näillä näkymin aivan lähipäivinä kotiin noin tilattuina.
Ukko
07.06.2007 18:01:15

No töissä tietty.

Olette siis lopettaneet soittamisen ja alkaneet tehdä kunnon töitä ?
paice60
07.06.2007 21:00:27
Olette siis lopettaneet soittamisen ja alkaneet tehdä kunnon töitä ?

Eikun ollaan töissä soittamassa. Eli soitetaan aina poliisille töissä.
Vittu näitä hommia.
Tankero
07.06.2007 21:59:50
Eikun ollaan töissä soittamassa. Eli soitetaan aina poliisille töissä.

Mikä lienee poliisien suosikkibiisi?
Varmasti, vissiin.
jjussila
07.06.2007 22:04:51
Mikä lienee poliisien suosikkibiisi?

Olisko Junnun samanniminen ralli.....?
..ei helev...olisko noin?.....
jeppeq
07.06.2007 22:58:50
Olen tehnyt havainnon, että Karjala olut on paljon parempaa kuin Karhu.
Liekkö muut tätä huomioineet?

(Karhusta meni maha plöröks, mutta Karjala maistuu mukavalle mun suussa, ilman sivuoireita)
"Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa"
Musiikkia korville
07.06.2007 23:04:58

Olen tehnyt havainnon, että Karjala olut on paljon parempaa kuin Karhu.
Liekkö muut tätä huomioineet?

(Karhusta meni maha plöröks, mutta Karjala maistuu mukavalle mun suussa, ilman sivuoireita)

Olen tehnyt havainnon... että nuorna poikana maistu miedot oluet kuten Lappari, Ice bear (tms ja muitakin mietoja vastaavia oli). Sitten kun tuli ikää (edes yli sen 25), niin maistuu vähän jämäkämmät lagerit eli Koff ja Karjala. Karhu on vähän sellasta mitään sanomatonta...
By: MK
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)