![]() 07.06.2007 16:49:11 (muokattu 07.06.2007 16:52:10) | |
---|---|
Olipa keikat! BLS oli mahtava, vielä omalle klubikeikalle (pliis) Ozzy oli helkkarin hyvässä kunnossa, kuin mitä odotin. Meneeköhän settilistat oikein, mun mielestä joo. Ozzy: 1. Bark at the Moon 2. Mr. Crowley 3. Not Going Away 4. War Pigs 5. Believer 6. Road to Nowhere 7. Suicide Solution (w/ Zakk's solo) 8. I Don't Know 9. Here for You 10. i Don't Want to Change the World --------------------------------------------- 11. Mama, I'm Coming Home 12. Crazy Train 13. Paranoid BLS: Intro New Religion Been A Long Time Suffering Overdue Bleed For Me Suicide Messiah Fire It Up Black Mass Reverends Concrete Jungle Stillborn "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" | |
![]() 07.06.2007 16:52:42 | |
BLS=silkkaa tasapaksua äänipuuroa. Sääli bändiä sillä tuokin setti olisi voinut kuullostaa paremmaltakin... Miksaajan vaihto ajankohtaista? Kova oli Ozzyn veto (miinus se tilusoolo mutta vain "kosmeettinen" haitta;)...). Ukko todisti kyllä olevansa ihan muu kuin se "reality-tv-showtähti" kaikin puolin. Jaksoi pomppia ja lauloikin yllättävän hyvin ikäisekseen. Ja kova bändi taustalla. Setti olisi saanut olla sen 2-3 biisiä pitempi mutta ainahan ei voi saada kaikkea mitä haluaa... Miksauskin oli kyllä parempi kuin BLS:lla. Anyway, yksi parhaimmista keikoista mitä olen muutamaan vuoteen nähnyt. | |
![]() 07.06.2007 18:52:05 | |
Harmi vain, ettei uudelta rieskalta kuultu enempää materiaalia. Onko kenelläkään muuten ko. keikasta kuvia. Iltiksen mukaan keikalla oli Sharon The Bitchin langettama kuvauskielto päällä. | |
![]() 07.06.2007 20:35:09 | |
Joop. Miulla oli semmoset euron mällit korvissa koko keikan ajan eikä kyllä mitään valittamista saundeissa.. Tosi hyvät, saundit tasapainossa. Yleisössä näytti olevan vähän liian kylmää porukkaa.. Useimmat eivät viitsineet edes taputtaa biisien loputtua. Nyt herkutellaa! | |
![]() 07.06.2007 21:21:22 | |
Juuri olin tulossa valittamaan BLS:n soundeista, mutta ilmeisesti muutkin huomasi ne.. Olin hypettänyt sitä kaverilleni tosi paljon aijemmin, mutta ei tainnut sada erityisen hyvää kuvaa ko. bändstä saundien takia.. Ozzy oli kyllä tosi kova! Ainoa vain, että meidän katsomolohko(114) oli aivan jäässä ja kaikki ISTUI koko keikan ajan minua, kaveriani ja kahta takanamme seissyttä lukuunottamatta! Ensin takanamme olevatkin ehdottiva, että istuisimme, sillä he eivät ilmeisesti nähneet mitään. Me sitten suosittelimme heillekkin seisomista ja niinpä ne sitten seisoikin melkein koko loppu keikan.. Ainoa mikä jäi vähän harmittamaan, oli keikan loppu:/ Se jotenkin vain purkautui ja vaikutti siltä, että siinä vaiheessa Ozzy kumppaneineen vielä oletti yleisön huutavan, "We want more!", mutta yleisö lähtikin kävelemään vain pois! En tajua miksei ihmiset ruvenneet vaatimaan lisää, vaan kävelivät vain hiljaa pois:( Elämä off. | |
![]() 07.06.2007 21:52:11 | |
Ainoa mikä jäi vähän harmittamaan, oli keikan loppu:/ Se jotenkin vain purkautui ja vaikutti siltä, että siinä vaiheessa Ozzy kumppaneineen vielä oletti yleisön huutavan, "We want more!", mutta yleisö lähtikin kävelemään vain pois! En tajua miksei ihmiset ruvenneet vaatimaan lisää, vaan kävelivät vain hiljaa pois:( Ei ozzy paranoidin jälkeen enää koskaan palaa lavalle. | |
![]() 07.06.2007 21:54:15 | |
Kuka muu huomas että Zakkin suicide solutionin jälkeinen soolo oli puoliks sama kuin Randyn soolo tribute-levyllä? Siis veti aluks jotain omaa kikkailua ja noin puolenvälin jälkeen alkoi tuo tuttu soolo. Lievästi mitäänsanomaton keikka, Zakkin soittoon kyllästyin. Aivan puuroinen saundi (liikaa säröä kait) ja joka väliin joko pinch harmonic tai helvetillinen tilufilli. Mama Im coming homen sooloonkin piti vetää tilua pitkän fiilistä luovan nuotin sijaan, aijai, ei kuullostanut kivalle. Loppupeleissä en kadu tuolla keikalla oloa vaikka olis saanu Ozzyn setti olla tuplasti tuon pituinen. Muistakaa pojat, aina äänet pienelle ku laitatte kitaran vahvariin kiinni... | |
![]() 07.06.2007 23:27:06 | |
ja joka väliin joko pinch harmonic tai helvetillinen tilufilli. Nää just + se fakta että Wylde on ääliömilitaristi pahimmasta päästä, blokkaa kokonaan mun Ozzyn nykytuotannon diggilun. Ozzy itse on ihan symppis jopa televiisiosarjassaan, mutta musapuolella se on kyl ollu kuutamolla jo "muutaman" vuoden. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll | |
![]() 08.06.2007 09:43:15 | |
Nää just + se fakta että Wylde on ääliömilitaristi pahimmasta päästä, blokkaa kokonaan mun Ozzyn nykytuotannon diggilun. Ozzy itse on ihan symppis jopa televiisiosarjassaan, mutta musapuolella se on kyl ollu kuutamolla jo "muutaman" vuoden. Nojust, mitä väliä jonkun jenkkiheebon ajatusmaailmalla on jos se vain tekee hyvää musaa? Suurin osahan siellä on "ääliömilitaristipatriootteja", monet ihan fiksuinakin pidetyt kaverit. Paljon on tullu rutinaa puuroista saundeista. Istuttiin siellä lavan sivussa ylhäällä (josta näki kivasti kaiken mitä lavan takana tapahtui), kun ei parempia paikkoja saatu. Olin varautunut täydelliseen mössöön, mutta suureksi yllätyksekseni kaikesta saikin tosi hyvin selvän, mitä nyt basso ei kuulunut BLS:n setin alussa. Ozzyn laulu tuli tosi lujaa ja miehen äänen pettämiset tuli tosi ilkeesti läpi. Ei oo tullu FNM:ää ikinä nähtyä livenä, joten ehkä positiivisimpana yllärinä Mike Bordin veti aivan tautisen hyvin. Miehen työskentelyä oli ilo seurata. Muttamutta, viihdearvoltaan ilta oli kova. Ozzy jakso heilua ihan ku aina ennenki ja pääs vihdoin näkemään Wylden livenä (BLS:n aikana se hoiteli viel ite sitä pedalboardiaan, aika tottuneen näkösesti haki jalka aina oikeen spedun samalla ku mies laulo). Tuntuu tosiaan, että se pinch vonku on menny jo snadisti yli kun pitää joka väliin sitä tehdä. Mutta se Zakkin egoistinen uhoaminen ja syljeskely siellä lavalla on mun mielestä vain coolia showta. Tollasia jannuja jaksaa katella ilman kauheeta lavashowtakin (eihän siel ollu ees taustalakanaa). Se "kitarasoolo" tosin oli melko mitäänsanomatonta tiluttamista ja aivan liian pitkä. Tuntu et se oli setissä vaan sitä varten että iso-O saa hetken tauon... Anyway, Ozzy on näköjään edelleen "the Prince of Fucking Darkness" ja onpahan taas yks legenda vähemmän mun "näe nämä ennenkuin kuolevat" -listalla. EYESCREAM -rocks. | |
![]() 08.06.2007 10:19:34 | |
Keikat olivat helvetin hyviä! Tosin mikshän kentällä oli niin tyhjää mikserikopinjälkeen, vai halusko kaikki päästä vaan lähelle lavaa mene -ja tiedä. BLS pitää nähdä vielä pienemmässä paikassa omalla keikalla, jossa on kuitenkin se tupatäynnä. Näittekö julkkiksia? Meikä bongas: BB Kaki, Boobs Sari (BB) sekä Pelkkää Lihaa- jätkät jotka istu samallain olut tuopit käsissä pöydässä kuten sarjassa. "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" | |
![]() 08.06.2007 10:43:50 | |
Boobs Sari (BB). Joo mä näin kans ton, istui kutakuinkin samassa katsomolohkossa kuin minäkin. Sanotaan tää tännekin: Bordin veti komeesti, mutta FNM:n kanssa aikoinaan vielä 5x komeemmin. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. | |
![]() 08.06.2007 12:15:50 | |
Näittekö julkkiksia? Wilma Schlizewski istu samalla penkkirivillä ja kuulemma Katja Halme siinä takana. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" | |
![]() 08.06.2007 12:41:45 | |
Näittekö julkkiksia? Himin kitaristimies Linde oli samalla rivillä. Save a tree... Eat a beaver. | |
![]() 08.06.2007 14:44:43 | |
Näittekö julkkiksia? Alexi Laiho. | |
![]() 08.06.2007 21:07:01 | |
Nojust, mitä väliä jonkun jenkkiheebon ajatusmaailmalla on jos se vain tekee hyvää musaa? Suurin osahan siellä on "ääliömilitaristipatriootteja", monet ihan fiksuinakin pidetyt kaverit. Ai mitä välii? Vituttaa ja yrjöttää mua, ei muuta. Vaikee kuunnella musaakaan jos meinaa lentää laatta jo pelkästä ajatuksesta. Löytyyhän jenkeistä ihan fiksusti ajatteleviakin heeboja. Ne ei oo heti ekana tuulettamassa lehdistölle, kuinka upeeta oli ett US of fucking A hyökkää Irakiin tms. niinku nää saatanan nurkkakuntaurpot. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll | |
![]() 08.06.2007 23:39:29 | |
Ai mitä välii? Vituttaa ja yrjöttää mua, ei muuta. Vaikee kuunnella musaakaan jos meinaa lentää laatta jo pelkästä ajatuksesta. Löytyyhän jenkeistä ihan fiksusti ajatteleviakin heeboja. Ne ei oo heti ekana tuulettamassa lehdistölle, kuinka upeeta oli ett US of fucking A hyökkää Irakiin tms. niinku nää saatanan nurkkakuntaurpot. Onhan se perjaatteessa vähän vaikea minustakin sulattaa, jos joku, jonka ajatusmaailma poikkeaa täsyin omastani, tekee hyvää musaa. Sille nyt ei vaan mahda mitään. Musiikki n kumminkin universaali kieli, johon ei ole pakko liittää politiikkaa, ellei itse halua. Ja täytynee sanoa, että itsekkään en kannata sotaa enkä väkivaltaa missään nimessä. Elämä off. | |
![]() 09.06.2007 00:58:23 | |
Ai mitä välii? Vituttaa ja yrjöttää mua, ei muuta. Vaikee kuunnella musaakaan jos meinaa lentää laatta jo pelkästä ajatuksesta. Mä olen tyytyväinen sun ehdottomuuteen. Sainhan sen ansiosta vaihdettua ainoan Dream Theaterin levyni sun Ted Nugentiin. Olen kiitollinen edelleen. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. | |
![]() 09.06.2007 01:34:46 (muokattu 09.06.2007 01:35:23) | |
Näittekö julkkiksia? CMX:n kepistin Janne Halmkronan sekä Sony Bmg:n toimitusjohtajan yhdessä näin kentällä seisoskelemassa vähän kauempana lavasta. Kummallakin oli jotkut "Ozzy Crew" tarrat paidoissaan. Lienevätkö päässeet ilmaisiksi sisään.. Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat. | |
![]() 09.06.2007 08:05:32 | |
Nythän kaikki Ozzyn keikalla olleet Schlitzevskit ja muut Big Brother-mitättömyydet (joille Ozzy on juuri oikeaa mitäänsanomatonta lauantaiatanssiviihdettä) voivat mennä Katri-Helenan keikalle, koska Seura-lehdessä lukee, että "Katri-Helenasta kuoriutui HEVI-LEIDI". Welcome to Finland, land of stupidity. Suomi on hevimaa! Oisitte ihmeiset panostanu Heaven and helliin, siinä on ryhmä, joks ei spedeile TV-sarjassa, eikä tarvii kiroilevia idiootteja räkimään leveissä lahkeissa. Ja; ei tarvi selitellä, että "joo ei kuusklymppinen jaksa kato enää niin kunnolla". Niin, Dio on 68v. eikä voi sanoa, ettei mies jaksais. Homma taittuu kuten aina ennenkin, ja nuoremmat ottaa mallia ja koittaa nöyrinä vaan opetella perässä. | |
![]() 09.06.2007 09:22:37 | |
Kovasti tuntuu menevän mielipiteet kahteen leiriin... tässä yksi: Julkaistu 8.6.2007 2:32:00 Laulu sujui Ozzy Osbournelta kehnommin kuin laulattaminen Heavyn Homer Simpson nauratti jälleen Ozzy Osbourne ja Black Label Society Helsingin Areenassa keskiviikkona 6. kesäkuuta. Ozzy on Ozzy. Ei oman itsensä karikatyyrihahmoksi muuttuneesta miehestä juuri muuta voi sanoa. Mutta pitää kai yrittää. Tämänkertainenkin konsertti sai hallillisen hevinpalvelusväkeä haltioihinsa, jopa siinä määrin, että mylvintä luultavasti häiritsi samaan aikaan stadionilla käytyä Suomen jalkapallomaaottelua. Niin tai näin, keskiviikkoisen esityksen perusteella sekä sävelessä että rytmissä pysyminen tuottaa Ozzylle entistäkin suurempia vaikeuksia. Siksi entisen pimeyden ruhtinaan ja nykyisen Homer Simpsonin oli pakko panostaa pellen rooliinsa. Ihan hauskaa konsertissa olikin. Tuttuun tapaan katkokävellyt ja vettä yleisön niskaan ämpäreittäin syytänyt Ozzy sai pelleilyllään melkein peitettyä, että konsertti oli kuin kehno karaoke-esitys: Zakk Wylden vetämä erittäin taitava bändi ja sen rapautunut solisti olivat kuin eri planeetalta. Tilannetta ei parantanut, että bändin soundit olivat suttuiset ja Ozzyn viiltävän terävät. Hieman ihmetytti sekin, että lavalla ei ollut mitään muuta rekvisiittaa kuin muutama vesiämpäri. Säästölinja selvästikin. Uutta albumiaan Black Rain Ozzy ei ilmeisesti hirveästi arvosta, koska siltä kuultiin vain kaksi biisiä: levyn pirteimpiin esityksiin lukeutuva Not Going Away sekä höperö stendarinsytytyshituri Here For You. Vanhoista ralleista Bark At The Moon, Mr. Crowley, I Don?t Know ja Crazy Train kuulostivat siedettävimmiltä. Kahdesta Black Sabbath -biisistä illan päättänyt Paranoid sujui Ozzyltä notkeammin kuin neljäntenä kuultu War Pigs. Vaikka Ozzy ei ollutkaan loistovedossa, illan piinallisin hetki koettiin Suicide Solutionin päätteeksi, kun virtuoosimainen kitaristi Zakk Wylde esitteli minuuttitolkulla taitojaan. Tiluttelun lisäksi mies soitti kitaraa hampaillaan ja selän takana. Hohhoijaa. Wylden puolustukseksi on sanottava, että hänen oma bändinsä Black Label Society suoriutui osuudestaan paljon paremmin kuin illan pääakti. Itsemurhateemaisen illan fanaattisimmin vastaanotettuja biisejä oli setin puolivälissä kuultu Suicide Messiah. Synkkää porukkaa me suomalaiset. Eräs suomalainen iltalehti ehti muuten torstaina jo hehkuttaa Ozzyn konserttia loistavaksi. Tuolla keikalla oli kuultu sellaisetkin kappaleet kuin Flying High Again ja No More Tears. Sillä keikalla, jolla minä olin, kyseisiä kappaleita ei kuultu. TUOMO KARHU Julkaistu 8.6.2007 2:32:00 Aika huvittava tuo iltalehti juttu:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)