kimurantti1 07.06.2007 00:41:32 (muokattu 07.06.2007 00:45:00) | |
---|
Terve, Ostin tänään (eilen) Soilworkin Stabbing The Draman. Levyn kolmosraita, Weapon Of Vanity, jatkuu nelosraidalle noin 50 sekuntia. Siis stereot näyttävät niin, ja jos laittaa soittimen soittamaan suoraan nelosraidan, niin se tosiaan soittaa sen Weapon Of Vanityn suurinpiirtein siitä tuplakertsistä loppuun. Sen jälkeen sitten nelosraidalla alkaa biisi, joka siinä pitäisikin olla. Onko tämä juttu kaikissa levyissä, vai sattuiko minulle joku ihmeellinen maanantaikappale? PS. Jos ihmettelette miksi postasin tämän tänne, niin uskoin tällä palstalla olevan eniten ihmisiä, jotka ko. levyn omistavat. E: Kokeilin tietokoneella, ja sama homma. |
Juzzil 07.06.2007 01:01:35 | |
---|
Terve, Ostin tänään (eilen) Soilworkin Stabbing The Draman. Levyn kolmosraita, Weapon Of Vanity, jatkuu nelosraidalle noin 50 sekuntia. Siis stereot näyttävät niin, ja jos laittaa soittimen soittamaan suoraan nelosraidan, niin se tosiaan soittaa sen Weapon Of Vanityn suurinpiirtein siitä tuplakertsistä loppuun. Sen jälkeen sitten nelosraidalla alkaa biisi, joka siinä pitäisikin olla. Onko tämä juttu kaikissa levyissä, vai sattuiko minulle joku ihmeellinen maanantaikappale? PS. Jos ihmettelette miksi postasin tämän tänne, niin uskoin tällä palstalla olevan eniten ihmisiä, jotka ko. levyn omistavat. E: Kokeilin tietokoneella, ja sama homma. Eiköhän se kaikissa levyissä taida olla...itselläkin sama "virhe" aidossa levyssä. perverssiä... |
arppah8 07.06.2007 12:03:24 | |
---|
Soilworkin vokalisti Speed kommentoi tuota painovirhettä levyn ilmestymisen aikoihin. Taisi huumorilla kääntää asian niin, että tuo on levyn erikoisominaisuus eikä virhe... eihän kukaan skippaile biisejä Soilworkin levyiltä, kuului kommentti=) Käsittääkseni tuo olisi pitänyt korjata myöhemmin. Onko sulla se valkopunakantinen digipack (tällä tuo virhe ainakin on) vai normimuovikantinen punamusta printti? We're such a clever bunch, generation irony |
Jebe- 07.06.2007 12:12:46 | |
---|
Käsittääkseni tuo olisi pitänyt korjata myöhemmin. Onko sulla se valkopunakantinen digipack (tällä tuo virhe ainakin on) vai normimuovikantinen punamusta printti? Mulla on Anttilasta ostettu tuo digipak enkä ole siinä ainakaan tuollaista virhettä huomannut. Pitääkin tarkistaa vielä tänään... Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
kimurantti1 07.06.2007 12:33:20 (muokattu 07.06.2007 12:35:17) | |
---|
Onko sulla se valkopunakantinen digipack (tällä tuo virhe ainakin on) vai normimuovikantinen punamusta printti? Valkopunakantinen levy on. Miksi tuota nyt sanotaan... ei-tavallinen-cd-kotelo. Tosiaankin, jos ei välttämättä halua kuunnella nelosraitaa alusta, niin virhehän ei haittaa mitään. Itseasiassa harvemmin näin teen, vaan kuuntelen levyn kokonaan. Vasta toisella kuuntelukerralla virheen huomasinkin. E: Eroaako tämä digipack jotenkin tavallisesta levystä muuten kuin kansiltaan? |
kid ego 07.06.2007 12:36:12 (muokattu 07.06.2007 12:37:03) | |
---|
E: Eroaako tämä digipack jotenkin tavallisesta levystä muuten kuin kansiltaan? Digipäkki meinaa pahvikantista. En tiedä mistä nimi tulee, Wikipedia tietänee. Tavallinen kansi on jewel case. Tyhmä nimitys sekin. EDIT: Taisin älytä kysymyksen äsken väärin. Noh, vastasinpa silti. - You never told us your name. - John. |
kimurantti1 07.06.2007 12:52:08 (muokattu 07.06.2007 12:55:15) | |
---|
EDIT: Taisin älytä kysymyksen äsken väärin. Noh, vastasinpa silti. Niinpä taisit. Mutta mä en tiennyt, että digipack tarkoittaa pahvikoteloa, siispä kiitos selvennyksestä. :-) |
arppah8 07.06.2007 13:08:49 | |
---|
Valkopunakantinen levy on. Miksi tuota nyt sanotaan... ei-tavallinen-cd-kotelo. Tosiaankin, jos ei välttämättä halua kuunnella nelosraitaa alusta, niin virhehän ei haittaa mitään. Itseasiassa harvemmin näin teen, vaan kuuntelen levyn kokonaan. Vasta toisella kuuntelukerralla virheen huomasinkin. E: Eroaako tämä digipack jotenkin tavallisesta levystä muuten kuin kansiltaan? Juu, eroaa. Digipackilla on yksi biisi enemmän kuin normi jewel case-versiolla eli Wherever thorns may grow. En kyllä osaisi kuvitellakaan levyn loppuvan mulle suht yhdentekevään If possible-biisiin. Antikliimaksi lähes olisi moinen. We're such a clever bunch, generation irony |
Mohla 07.06.2007 13:48:36 | |
---|
Minä ratkaisin ongelman siirtämällä leyyn koneelle ja editoin käsin biisit alkamaan oikein. Koneelle tulee suurinosa musasta kuitenkin siirrettyä, kun kuuntelu sitä kautta useimmiten tapahtuu. No, itseasiassa nykyään on järjestys olohuoneessa erilainen, joten tulee ihan normi soittimeltakin kuunneltua, mutta sitten se ei taas näy last.fm:ssä. Ärsyttävää säätämistä. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |
En kyllä osaisi kuvitellakaan levyn loppuvan mulle suht yhdentekevään If possible-biisiin. böäh. levyn parhaimpia biisejä. HEAVY...FUCKING...METAL! |