KillingMachine 06.06.2007 08:15:01 | |
---|
Tänään se sitten vihdoin on! Ozzy tulee Suomeen... Ainakin minä toivoisin kuulevani See You on the Other Side, Goodbye to Romance, I Don't Want to Change the World ja Desire, mutta eipä taida muut mn toiveista toteutua kuin I Don't Want to Change the World jos edes sekään. Kaiken kruunaisi vielä jos pääsisi torstaina Mötley Cruenkin tsekkaamaan, mutta eipä taida sekään toteutua. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
misfit 06.06.2007 11:04:08 | |
---|
Ja vielä kun ko. biisi tuli kuultua oikealtakin bändiltä 1999. sama täällä. mut kyllä wylde vetää mielestäni hienon version war pigistä just say ozzy ja live and loud levyillä would you like to see the pope by the end of the rope |
mungiisi 06.06.2007 11:19:08 | |
---|
Voiha hittolaine. Heräsin tänään aamulla vähän yli kuusi ja katsoin seinäkelloa ja pelästyin niin perkeleesti. Lähdin juoksimaan yläkertaan hädissäni, helvetti luulin myöhästyneeni kyydistä keikalle. Sitten älysin katsoa puhelimen kelloa ja sehän oli 6:03. Huhhuh että säikähdin. Tänään Ozzy! |
jeps 06.06.2007 13:24:44 | |
---|
Eipä ole settilistassa kehumista. Vuodesta toiseen samoja biisejä pääasiassa. |
Lord of the strings 06.06.2007 23:54:05 | |
---|
Huhhuh. Petyin Ozzyn suoritukseen aika kovasti. Ääni hajoili koko ajan.. Pari vuotta sitten Sabbathin kanssa jäbä oli huippukunnossa. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Borlag 06.06.2007 23:59:03 | |
---|
Huhhuh. Petyin Ozzyn suoritukseen aika kovasti. Ääni hajoili koko ajan.. Pari vuotta sitten Sabbathin kanssa jäbä oli huippukunnossa. Aika kultaa muistot, joskus jopa lyhytkin näköjään :) Ei se Ozzy ole huippukunnossa ollut yli vuosikymmeneen, valitettavasti |
Lord of the strings 06.06.2007 23:59:51 | |
---|
Ei se Ozzy ole huippukunnossa ollut yli vuosikymmeneen, valitettavasti No meinasinkin lähinnä, että mies oli Sabbathin kanssa huippukunnossa verrattuna tämänpäiväseen suoritukseen. IMO "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Vesihiisi 07.06.2007 00:15:42 | |
---|
Pistäkää lisää keikkatunnelmia ketjuun, kiinnostaa kyllä. |
Tuomas. 07.06.2007 00:20:03 | |
---|
Eihän se nyt tietenkään huippukunnossa ole, vanha äijä. Hyvin se mun mielestä veti, vaikka vaikeampia kohtia oikoikin ja ääni välillä hajoili. Kokonaisuudessaan oli älyttömän hyvä show, Zakkin soolo nyt meni vähän pilittämiseks. V.U.K #34? |
destruction 07.06.2007 00:47:04 (muokattu 07.06.2007 00:55:40) | |
---|
Aika timmi keikka oli tosiaan. Kyllä se Ozzy mun mielestä iha hyvässä kunnossa oli noin fyysisesti - moshauskin suju paremmin kun 80-luvulla. Ainahan se on vähän tönkkö jätkä ollut. :) Pirteältä se kuitenkin vaikutti. Mitä saundeihin tullee, niin aika kuraa olivat meikästä, ja Zakkin soolot nyt meni vähän pilittämiseks. En tiedä sitten miltä eturivissä kuullosti. Fiilis ja energia oli kuitenkin kohdillaan ja se on keikassa tärkeintä. Hintansa väärti keikka. --- E: Screeni olis ollu kiva. Kohta kyrvähtää hermo. |
Proge 07.06.2007 00:54:08 | |
---|
Omasta mielestä Ozzy oli melko lailla samassa kunnossa kuin Sabbathin kanssa 2005. Mies juoksi ympäri lavaa ja hyvin jaksoi laulaa ja ihan hyvin lauloikin vaikka jotkut sanovat että ääni hajoili. Settilista oli ihan jees mielestäni. Parhaat vedot olivat ehkäpä Mr. Crowley, Road To Nowhere, I Don't Know ja I Don't Want To Change The World. Tosin saisi soittaa vähemmän soitettuja biisejä, on mun mielipide. Bändi toimi mallikkaasti, Wylden kitara ei pari kertaa kuulunut kunnolla ja jäi välillä laulun alle mutta muuten soundi oli kohdilllaan. Kitarasoolo-tiluttelu oli aika pitkitetty, kesti ainakin 10 min. Huomasittekos että kitarasoolo alkoi samanlaisella thrillillä kuin Live at Budokanin kitarasoolo? :) Välispiikeissä sorruttiin vähän liikaa maneereihin myös. Kentällä tunnelma oli paikoitellen melko loistava, ja hyvin toimi pomput, aallot ja sytkärit kun tarvis oli. Black Label Society muuten veti myös hyvän keikan. Karismaattinen ja ammattitaitoinen bändi livenä. Ja kyllähän Zakk oli pullisteluineen ja kaljoineen aika äijä. Yleisöönkin kaljaa viskoi. Kummatkin keikat olivat siis näin ollen hyviä. Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat. |
Täytyy kyllä sanoa että en ole koskaan pettynyt mihinkään keikkaan niin pahasti kuin eilen.Kyllä tässä on vuosien saatossa tullut nähtyä satoja keikkoja.Mutta yhtä suurta pettymystä en ole kyllä päässyt vielä kokemaan.Odotukset olivat todella korkealla Ozzyn keikkaa odotellessa.Mutta putoaminen tapahtuikin sitten todella korkealta. Oikeastaan ensimmäisestä biisistä lähtien oli tosi vaivautunut olo.Koko homma kuulosti todella surkealta.Ozzyn ääni oli tosiaan erittäin huonossa hapessa.Mun mielestä paljon huonommassa kuin Black Sabbath reunion kiertueella.Ozzy kyllä liikkui ihan kiitettävästi lavalla.Mutta se nyt ei todellakaan tuota sirkusta pelastanut. Ozzyn taustabändi on kyllä erinomaisen surkea kokoonpano.Koko bändin olemus jo tekee siitä vastenmielisen kuunnella ja katsella.Faith No Moren ex-rumpali oli selkeästi eksynyt väärään bändiin.Synamies ja basisti oli muuten vaan surkeita.Zakk nyt on niin klovni ettei sitä viitsi paljon edes kommentoida.Äijä on täysin tyylitön soittaja.Ei tuommoista tiluttajaa jaksa kuunnella.Enkä tosiaan ymmärrä minkä takia pitää räkiä minuutin välein ilmaan.Niin ja se "soolo".Olipahan hurjaa kuunneltavaa.Myötähäpeän tunne oli todella suuri.Monet tuntuvat arvostavan Wylden soittotaitoa.Mutta livenä äijä on ainakin todella naurettavan näköinen ilmestys.Taitoa varmasti löytyy mutta sitä tyyliä ei tippaakaan.Mitäpä sitä taidoilla tekee jos ei niitä osaa hyödyntää. Biisilista oli ihan kohtalainen.Paljon jäi hienoja biisejä soittamatta ja muutamia erittäinsurkeita löytyi setistä.Mutta ei sillä ollut periaatteessa väliä.Keikka nyt oli muutenkin niin surkea.Joten mitäpä sitä toivomaan parempia biisi valintoja.Kun ei se olisi mitään pelastanut.Keikka oli oikeasti aika lyhyt.Mutta tuntui todella pitkältä sen huonouden takia. Lavasta ei ole paljon kerrottavaa.Ei mitään extraa ja valotkin oli aika tyylittömät.Eli siitäkin tuli RAHAT JA POIS-fiilis.Kuten myös koko keikasta.Nyt on kyllä aika ryöstetty fiilis päällä.No toivottavasti Osbournet käärivät kiertueelta mainiot tulot.Faneille tästä mun mielestä jää vain huono fiilis.Mun mielestä 59 euron lipun hinta tälläisestä keikasta on totaalinen huijaus. Katkeraa tilitystä fanilta.Älkää ottako itseenne.Tämä oli pelkästään oma mielipiteeni keikasta.Toivottavasti yleisössä oli myös niitä joiden mielestä keikka toimi hyvin. |
kyseinen 07.06.2007 09:43:07 | |
---|
Faith No Moren ex-rumpali oli selkeästi eksynyt väärään bändiin. Mulla tuli sama fiilis. Miehen oikeasti varsin uskomattomat taidot menee ihan hukkaan pelkkää perusbiittiä takoessa. Niin ja se "soolo". Zakk on minusta ihan huvittava muuten, mutta tuo soolo oli tosiaan jotain aivan typerää. Melkein koko rivini tyhjeni sen aikana (osa ei tullut enää lainkaan takaisin, heh.) Biisilista oli ihan kohtalainen. Juu, sama fiilis tästäkin. Liikaa balladeja, sen uuden totaalilatteuden (Here For You) olisi voinut jättää pois. Muutamat tiukemmat "kasarihitit" pelasti paljon. Mun mielestä 59 euron lipun hinta tälläisestä keikasta on totaalinen huijaus. Enpä edes ajatellut asiaa noin, mutta totta. Hieman ehkä liikaa hintaa. Mutta kansa maksaa, lehterit oli täynnä kaiken maailman keski-ikäisiä, jotka ei varmaan Ozzyä ole Radio Novaa kummemmiin koskaan kuunnelleet. BLS oli muuten totaalisen surkea. Zakk ei näköjään osaa laulaa senkään vertaa mitä Ozzy, ja biisit on aivan mielikuvituksettomia junnaavia riffipyörittelyjä. Kokonaisuutena kuitenkin ihan hauska. Puffy Bordinia oli hauska nähdä 11 vuoden tauon jälkeen. Rastat harmaantuneet. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
KillingMachine 07.06.2007 09:57:30 | |
---|
Mulla tuli sama fiilis. Miehen oikeasti varsin uskomattomat taidot menee ihan hukkaan pelkkää perusbiittiä takoessa. En nyt tiedä onko Bordin mies väärässä bändissä, mutta ei se ainakaan perusbiittiä juurikaan takonut. Minä ihastelin ison osan keikasta Bordinin tekniikkaa. Olin siellä lavan sivussa mistä näkee kaiken mitä lavalla tapahtuu ja sieltä näki hyvin rumpalinpallille. Yleensä kun olen keikoilla ollut semmoisella paikalla mistä ei näy ollenkaan mitä rumpali puuhaa. Zakk on minusta ihan huvittava muuten, mutta tuo soolo oli tosiaan jotain aivan typerää. Melkein koko rivini tyhjeni sen aikana (osa ei tullut enää lainkaan takaisin, heh.) Tuo soolo oli aika korvia särkevää ja aivan liian pitkä. Ehkä tämä Ozzyn tekoparta liittyi juuri siihen. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
kyseinen 07.06.2007 10:02:33 | |
---|
En nyt tiedä onko Bordin mies väärässä bändissä, mutta ei se ainakaan perusbiittiä juurikaan takonut. Minä ihastelin ison osan keikasta Bordinin tekniikkaa. Olin siellä lavan sivussa mistä näkee kaiken mitä lavalla tapahtuu ja sieltä näki hyvin rumpalinpallille. Yleensä kun olen keikoilla ollut semmoisella paikalla mistä ei näy ollenkaan mitä rumpali puuhaa. Samalla paikalla olin itsekin, ja enimmän osan keikasta katselin juurikin Bordinia, joka kiinnosti enemmän kuin itse Ozzy tai Zakk. En tiedä, näitkö miestä koskaan FNM:n kanssa, mutta voin kertoa, että soitto oli silloin aika helvetin paljon värikkäämpää, ilmavampaa, potkivampaa ja yksinkertaisesti vaan komeampaa. Tekniikasta varsinkin puhuttaessa tällaisessa perushevipaahdossa sen polyrytmiikkataidot ei todellakaan tule kovin hyvin esille. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Regalis Apertura 07.06.2007 10:11:32 | |
---|
Johtuisikohan tuo Bordinin mukanaolo siitä että mies vaan sattuu olemaan kova BS-fani;)... Ainakin uudella levyllä tuntuisi olevan mies paikallaan. |
kyseinen 07.06.2007 10:16:57 | |
---|
Johtuisikohan tuo Bordinin mukanaolo siitä että mies vaan sattuu olemaan kova BS-fani;)... Jep, sehän aloitteli Ozzyn ja Sabbathin kanssa jo aikoinaan kun FNM oli vielä pystyssä. Silloin Mike Patton totesi hieman ironiseen tapaansa, että kiva juttu kun saa soitella lapsuuden sankareidensa kanssa. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Maiden01 07.06.2007 10:46:30 | |
---|
Laittakaas joku nyt sitten se eilisen settilista tähän. Itse olin jo liput taskussa menossa autolla hyvää vauhtia stadia päin kun siitä hajoaa kytkin. Ei ollut sen jälkeen enään mitään mahdollisuuksia päästä keikalle. Itselle se olisi kyllä luultavimmin ollut erittäin kova keikka, mulle kun yleensä riittää, että näkee jonkun "elämää suuremman" lavalla heilumassa. Mutta täytyy sanoa että mikään megalomaaninen vitutus ei kuitenkin ole päällä, sillä settilista olisi voinut olla paljon parempi. Silti menen kyllä vielä, jos mies Suomeen ilmestyy, mitä alan jo epäillä. Mutta onnittelut kaikille jotka keikalle asti pääsivät! Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni? |
Herra Rapu 07.06.2007 10:52:43 | |
---|
Olihan se vaan niin siistiä. Pikkasen lyhkänen setti, mutta eiköhän se ollut kaikilla selvillä että ei siellä lavalla heilu mikään maailman terveimmän historian omaava pappa. Miksaajalla oli välillä vähän tap tempo hakusessa ja Ozzylla tosi groooooovaava sleebaus laulussa. :) Pitää vaan kysyä että minkä takia esim. Bordinin olisi pitänyt esitellä chopsejaan Ozzyn keikalla? Mun mielestä Bordinin juttu on ollut aina se v*tun mahtava biitti ja miten se on loksahtanut kohilleen eri soittajien kanssa. Meikä diggas, ei voi mitään. Jäi aika tehokkaasti rokkipoliisiaivot narikkaan. |
kyseinen 07.06.2007 10:53:43 | |
---|
Laittakaas joku nyt sitten se eilisen settilista tähän. I http://www.ozzy.com/events Kato sieltä. Poikkesi Tallinnasta sillä, että Flying High Again oli tiputettu pois (oliko tilalla mitään, ei kai?) It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |