mr_b 11.01.2004 00:00:59 | |
---|
Jipaa/Apua, yhtyeen ensikeikka lähestyy. Tänään saimme tietää että keikalle on näemmä tulossa toinenkin yhtye, joka nyt haluaisi näemmä lainata kamojamme, mm. minun settiäni. Yhtye kuulemma soittaa "jotain progeahtavaa tavaraa". Omat pellit ja virvelit mukaan tietty, mutta odotan innolla, miten yhtyeen rumpali progeilee setilläni, jossa on tällä hetkellä ruhtinaallisesti 1 tomi(lattia).. (Tarkoitukseton kirjoitus, mutta ajatus hymyilyttää..) And that's the way it is. Even when we're pissed. |
Mikko A 11.01.2004 01:01:55 | |
---|
=D Älä vaan ainakaan anna kenenkään kertoa sitä sille toisen bändin rumpalille :) "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Jaska 11.01.2004 01:38:22 | |
---|
Tuo on kyllä ilkeetä. hehee :D jee |
kattila 11.01.2004 02:05:45 | |
---|
Unelmasetti. Sitte joskus ku hommaan tuplasetin niin en osta yhtään pikkutomia vaan pelkästään kaksi lattiatomia. Kyllä on sitte tyylikkäät! Huusin että olen jumalaa!! |
Paas 11.01.2004 10:32:13 | |
---|
Kerran jouduin hieman outoon tilanteeseen kun oli yhteiskeikka yhdessä yhden kusipää bändin kanssa. Itse olen tottunut soittamaan 4 tomilla. Silloin oli käytössä 2. No siinä ei ollut pahempia ongelmia. Kyllä sitä nyt keikan vetää pienemmälläkin setillä mutta kun ne oli aseteltu niin oudosti että voi prkl. Eikä siinä sitten pahemmin ollu säätövaraa joten piti väkisin yrittää soittaa vaan. Sitten en myöskään tiennyt että äijällä on sellanen haitsu ständi jonka jalat ei pyöri joten en saanut vasenta tuplapedaalia aseteltua kunnolla niin että pystyisin sekä kontroloimaan haitsunpedaalia että tupliksen vasenta poljinta. No, ne tuplabasari hommat oli bändin musiikissa aika tärkeitä joten haitsun siirtelin sitten sillä tavalla että sain varpaan kärjellä hieman painettua sitä haitsunpoljinta(vitun hankalaa kun siinä oli kaikkea paskaa tiellä). Se pieni kusinen nurkka jossa rummut oli oli pirun ahdas että alkoi vituttamaan jo kun katseli sitä. Se on kyllä ehdottomasti paskin keikkakokemus mitä minulla on. Kama onglemat vielä menee mutta kun toisena esiintyjänä on kusipäinen bändi niin se kruunaa vielä vitutuksen. Paskaksi sen teki oikeastaan se että sen toisen bändin jäsenet on niin kusipäistä porukkaa että huhhu. Niillä on todella pahasti päässyt tuo kusi nousemaan päähän. Luulevat olevansa suuriakin staroja vaikka totuus on ihan toinen. Voitteko kuvitella, kyseessä on ihan demo bändi vaan, mutta silti niiden kotisivuilla on jopa oma "shop"- osio josta voi tilata niiden "fanituotteita". Se bändi on aina naurattanut meikäläistä mutta kun kuulin tuon "fanituote" homman niin meinasin kusta pöksyihini. Niin huvittavaa se on. Takatukat kunniaan! |
Speedy 14.01.2004 00:10:32 | |
---|
Kerran jouduin hieman outoon tilanteeseen kun oli yhteiskeikka yhdessä yhden kusipää bändin kanssa... Voi voi.. kakka juttu.. noh.. asenne meininki..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Mikael 14.01.2004 12:50:21 (muokattu 14.01.2004 12:50:52) | |
---|
Kerran jouduin hieman outoon... Tssä voi kyllä hieman katsoa peiliinkin. Mikäli joutuu vetämään muilla kuin omilla kamoilla, niin on kyllä syytä etukäteen selvittää mitä on luvassa ja vaikka puhelimitse keskustella toisen bändin rumpalin kanssa tilanteesta. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
No helvetti jos on niin kölvipoika ettei jaksa yhtä puhelinsoittoa veivata ja varmistaa kamapolitiikat niin turha on jälkikäteen itkeä... |
Paas 16.01.2004 21:38:01 | |
---|
Tssä voi kyllä hieman katsoa peiliinkin. Mikäli joutuu vetämään muilla kuin omilla kamoilla, niin on kyllä syytä etukäteen selvittää mitä on luvassa ja vaikka puhelimitse keskustella toisen bändin rumpalin kanssa tilanteesta. Soitin henkilökohtaisesti monta puhelua koska olen erittäin huolellinen kaikissa järjestelyissä, mutta herraa ei pahemmin kiinnostanut minun tiedusteluni vaan vastaus oli pikemminkin: "joo, siinä on kyllä kaikki ok. Kyllä niillä soittaa". Eli nihkeää oli. Ja tuo että en voi sietää kyseistä orkesteria ei johdu todellakaan tuosta kamahommasta vaan ihan muista syistä. Niillä ei ole mitään "kaveri henkeä" tai yhteistyöhalua vaan ne suunnilleen toivoo että:"kumpa noilla nyt menis vituralleen tuo keikka että päästään pätemään. Takatukat kunniaan! |
mr_b 17.01.2004 15:49:12 | |
---|
Keikka oli ja meni loistavasti ja toinen bändikin peruutti. Mutta mitä tuohon kamapolitiikkaan tulee; tuollaiselle toisen setillä soitettavalle keikalle minä otan aina mukaan: 1) Oman virvelin ja pellit (pakolliset, aina! Monestakin syystä) 2) Virvelitelineen 3) Oman bassaripedaalin 4) Oman haitsunständin 5) Yhden ylimääräisen peltiständin 6) Oman pallin Kohdissa 2-6 ei ole paljon lisäroudaamista ja olo on setin takana paljon kotoisempi. Lisäksi vaihtoroudaus sujuu nopeammin kun ei tarvitse alkaa säätää telineitä vaan vaihdetaan koko ständi pelteineen/virveleineen. Ja ei tule mitään tuollaisia ikäviä yllätyksiä. Mikään ei ole muuten niin rasittavaa kuin keikan soittaminen vasenkätisen rumpalin kanssa... And that's the way it is. Even when we're pissed. |
Alpha 17.01.2004 21:07:59 | |
---|
Mikään ei ole muuten niin rasittavaa kuin keikan soittaminen vasenkätisen rumpalin kanssa... Tiedän mitä tarkoitat ja miltä tuntui. Ollu itekki tuossa tilanteessa...vieläpä vuorotellen. Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |