Aihe: Roger Mayerin pedaaleista
1
AoA
14.01.2004 12:41:49
Onkos nämä Mayerin pedaalit käsintehtyjä nykyään? vai voiko joku nykyään yleensäkään olla enää käsintehty. Entä mitäpä mieltä olette kyseisten pedaalien laadusta yms. Onko paljon eroa kun katsoo tuonne parikymmentä vuotta taakse päin? Kokemuksia näistä pedaaleista olis kiva tänne saada. Kiitos.
-Anssi
askomiko
14.01.2004 12:47:17
Mulla on crossroads, joka nyt ei varsinaisesti mikään efektipedaali ole. Mutta jämäkkä on. Niinhän ne kaikki.
Myytävänä superb-hevikitara. Myykääs joku mulle 4x12" greenbackeillä.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Vilppu
14.01.2004 13:01:25
Miulla on Voodoo-Vibe, joka on ihan jees. Aika suvereenisti monipuolisin tuon tyyppisistä pedaaleista. Tosin monipuolisuuden haittana on, että käyttöä sai alkuun vähän opetella. Kestävyyden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.
Ole jazzkitaristi - osta PM100.
Dr. Muff
14.01.2004 13:14:48
Miulla on Voodoo-Vibe, joka on ihan jees. Aika suvereenisti monipuolisin tuon tyyppisistä pedaaleista. Tosin monipuolisuuden haittana on, että käyttöä sai alkuun vähän opetella. Kestävyyden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.

Kuin myös. Mä saan ton kyllä särölle humppareilla kovaa pikkaamalla enkä ole vielä keksinyt miten pääsen siitä säröstä eroon. Kyselin manuaalia valmistajalta ja lupasivat lähettää mutta goddamn eivät ole lähettäneet.
Lainatkaa rahaa??
Dumb
18.01.2004 13:54:31

Classic Fuzz löytyy minulta. Ihan kiva pörinäfuzz, mutta ulostuloa on aivan liian vähän.
AoA
18.01.2004 18:45:01
Kiitos vastauksista. Tässä vaiheessa voisin paljastaa tilanneeni Stone fuzzin kuin sian säkissä. Eli katsotaan nyt mitä sieltä tulee. ;)
-Anssi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)