Aihe: Itunes pätkii surffatessa
1
Pacifig
07.06.2007 15:30:13

En tiedä johtuuko tästä, mutta itse ainakin huomasin, että Itunesin myötä taustalla pyörii kaikenlaisia skannereita jotka tutkii tietyn väliajoin onko ipodia tai vastaavaa kytkettynä (mutu). Tehtävienhallinnasta näet mitä kaikke itu**** alkuista siellä pyörii).

Toinen mikä tulee mieleen on se automaattinen musiikin tarkistus, eli kun laitat jotain mediaa kansioon Itonttu lisää sen sinne playlistiin.

Kokeile ottaa kaikki automaattiset skannerit pois ja katso tehtävienhallinasta kuluttaako joku itunesin tausta prosessi kaiken prosari tehon/muistin.

tai parasvaihtoehto on ... palaa Winamppiin :)
Laittaiskohan kamat myyntiin.
Värinä
08.06.2007 15:25:47
tai parasvaihtoehto on ... palaa Winamppiin :)

Oma iPod mini ei ainakaan viime yrittämällä oikein synkannut winampin kanssa. En tosin kauheasti jaksanut säätääkään.

Mutta toi iTunes 7 on kyllä aika paskan olonen. Mun mielestä se vanha toimi paljon paremmin. Jos löytyy CD:ltä sitä vanhempaa kutosversioo niin koita asentaa se seiskan tilalle. En ole kyllä itse koittanut, mutta muistaakseni kutosen kanssa ei ollut näin paljoa ongelmia...

Toinen murheen kryyni on muuten soulseek. Noot kaks jos on päällä niin mikään ei kyllä toimi kunnolla. Ja lisättäköön vielä, että Macissä kummatkin toimii muuten moitteitta... Nimimerkillä mistä rahat MacBookiin?
Someone once said that life's like a cow, but I don't know how that applies.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)