artope 05.06.2007 16:13:18 | |
---|
Topi TaLutetaan 200 kertaa pois lavalta huojuen... :) "Yöllä myrsky alkaa..." |
Musta Arkipyhä 06.06.2007 12:45:40 (muokattu 06.06.2007 12:52:16) | |
---|
Ja raiskaamalla Virran hienoja levytyksiä. Paremmat ja tyylitajuisemmat taustat noissa Agents-versioissa mun mielestä on kuin niissä Virran tekopirteissä ja imelissä versioissa - siis nimenomaan taustojen suhteen.Ei tosin aina ,mutta usein.Lauluhan on tietysti hienoa ,mutta en minä jaksa siitä innostua jos biisi ja taustat mielestäni kusevat. Agents on siitä ainutlaatuinen bändi ,että saa lainabiisitkin kuulostamaan omilta.Ja Pulliaisen tyylitaju on loistava.Topin laulu on tosin heikentynyt Agents-ajoista. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Sertzo S 06.06.2007 12:52:02 | |
---|
Tosin mun mielestä Virralle tarjottu biisimateriaali ois voinu olla tasokkaampaakin. Eikös hän aika paljon ainakin myöhemmin jo täysipainoisena laulajana uransa aikana pystynyt itse vaikuttaan ja valkikoimaan levytyskapppaleensa? |
isojussi 06.06.2007 12:53:16 | |
---|
Paremmat ja tyylitajuisemmat taustat noissa Agents-versioissa mun mielestä on kuin niissä Virran tekopirteissä ja imelissä versioissa.... Nyt vaatii konkreettista esimerkkiä! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Musta Arkipyhä 06.06.2007 12:54:09 | |
---|
Eikös hän aika paljon ainakin myöhemmin jo täysipainoisena laulajana uransa aikana pystynyt itse vaikuttaan ja valkikoimaan levytyskapppaleensa? Varmaan joo - en tiedä varmasti.Sieltähän löytyy hienoakin matskua:Poika varjoisalta kujalta,Vihreät niityt jne.Mutta kun meitsi lähestyy musiikkia paljolti biisi- ja soittopohjalta niin loistavakaan laulaja ei mulle paskaa biisiä pelasta. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
isojussi 06.06.2007 12:54:42 | |
---|
Nyt vaatii konkreettista esimerkkiä! Tosin tarkensin myöhemmin, että en niinkään kritisoi agentsia vaan juuri Topi lopunaikojen laulua. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Musta Arkipyhä 06.06.2007 12:56:23 | |
---|
Nyt vaatii konkreettista esimerkkiä! Mikä tahansa rillumarei-veto missä ollaan tukkijoella tai vastaavalla :-) Ei vaan...en muista enää noita mun mielestä tusinavetoja ,mutta otan uudelleen kuunteluun ja hahmotan esimerkin avulla mitä tarkoitan. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Sertzo S 06.06.2007 12:58:02 | |
---|
Varmaan joo - en tiedä varmasti.Sieltähän löytyy hienoakin matskua:Poika varjoisalta kujalta,Vihreät niityt jne.Mutta kun meitsi lähestyy musiikkia paljolti biisi- ja soittopohjalta niin loistavakaan laulaja ei mulle paskaa biisiä pelasta. Topi Kärki totesi muistaakseni aikoinaan omastakin tuotannostaan, että kun paljon tekee, niin tekee roskaakin. |
Sertzo S 06.06.2007 12:58:30 | |
---|
Topi Kärki totesi muistaakseni aikoinaan omastakin tuotannostaan, että kun paljon tekee, niin tekee roskaakin. Pätenee myös Virtaan ja levytyksiinsä. |
baron 06.06.2007 13:09:21 (muokattu 06.06.2007 13:10:02) | |
---|
Pätenee myös Virtaan ja levytyksiinsä. Sehän aloitti joskus 40-luvulla jazz-laulajana ja ne on kyllä hienoimmasta päästä mitä Suomessa on tehty. 50-luvulla hän lauloi suunnilleen joka ulkolaisesta piisistä suomalaisen koverversion. Kyllä hänen taustamusiikkinsa sovitti sen aikaiset huiput ja huiput ne myös soittivat. Ei siihen aikaan tästä maasta sen parempaa löytynyt. Jos niistä ei tykkää niin rautalanka on pilannut hyvän musiikkimäun:-) Money for nothin' and chicks for free |
Begemoth 06.06.2007 13:15:31 | |
---|
Mikä tahansa rillumarei-veto missä ollaan tukkijoella tai vastaavalla :-) Ei vaan...en muista enää noita mun mielestä tusinavetoja ,mutta otan uudelleen kuunteluun ja hahmotan esimerkin avulla mitä tarkoitan. Rillumarei ja Tukkijoki-osasto ei ole minusta nyt ihan vasemmalla kädellä vedettyä musiikkia. Ei taitu uskottavasti kaikilta vetäjiltä. En toki epäile, ettetkö klaaraa tyyliä. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Musta Arkipyhä 06.06.2007 13:43:19 (muokattu 06.06.2007 13:45:43) | |
---|
Rillumarei ja Tukkijoki-osasto ei ole minusta nyt ihan vasemmalla kädellä vedettyä musiikkia. Ei taitu uskottavasti kaikilta vetäjiltä. En toki epäile, ettetkö klaaraa tyyliä. Monikos täällä klaaraa vaikkapa Children of bodomin soolot? Tai moniko vetää tostavaan Megadethin Rust in piecen riffeineen plus sooloineen? Mitenkäs Dream Theaterin biisit taittuu? Onnistuuko Yesin Relayerin läpisoitto mukavasti? jne. Silti täällä muusikoiden.netissä kritisoidaan noita edellämainittuja.Minäkin olen niin tehnyt - enkä näe siinä mitään ihmeellistä.Aika hiljaseksi menee keskustelu jos saa kritisoida vain sitä mitä on itse soittanut/laulanut. Henkilökohtaisesti inhoan koko rillumareita ,koska se on musta teennäistä ja tekopirteää ,mutta se on vaan mun mielipide. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Makuasioita kaikki. Ja kaikki on niin suhteellista kun maapallon jokaikinen soittaja on eri tasolla eli siis omallaan. Jollekin Santana on jumala jollekin Viljo Vesterinen, Itse olen n. 45 vuoden soittovuoden jälkeen rtullut tulokseen että mitä enemmän kuuntelee toisia ja harjoittelee, sitä nöyremmäksi tulee.Toisten kritisointi on pääosin taitamattomien kusinokkien ala. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Aune 06.06.2007 14:02:59 | |
---|
Makuasioita kaikki. Ja kaikki on niin suhteellista kun maapallon jokaikinen soittaja on eri tasolla eli siis omallaan. Jollekin Santana on jumala jollekin Viljo Vesterinen, Itse olen n. 45 vuoden soittovuoden jälkeen rtullut tulokseen että mitä enemmän kuuntelee toisia ja harjoittelee, sitä nöyremmäksi tulee.Toisten kritisointi on pääosin taitamattomien kusinokkien ala. Paavo lausui nyt niin suuria viisauden sanoja, että minäkin vaikenen. Ja painan plussaa. - l'accordéoniste - |
baron 06.06.2007 14:05:42 | |
---|
Henkilökohtaisesti inhoan koko rillumareita ,koska se on musta teennäistä ja tekopirteää ,mutta se on vaan mun mielipide. Sen verran sulla nyt pätkii että sotket Olavi Virran Esa Pakariseen ja Reino Helismaahan. Money for nothin' and chicks for free |
jon lord 06.06.2007 14:24:37 | |
---|
Makuasioita kaikki. Ja kaikki on niin suhteellista kun maapallon jokaikinen soittaja on eri tasolla eli siis omallaan. Jollekin Santana on jumala jollekin Viljo Vesterinen, Itse olen n. 45 vuoden soittovuoden jälkeen rtullut tulokseen että mitä enemmän kuuntelee toisia ja harjoittelee, sitä nöyremmäksi tulee.Toisten kritisointi on pääosin taitamattomien kusinokkien ala. Painoinpa plussaa minäkin. Vaan olipa hienoa miitissä nähdä että kaikki olivat kavereita ja ei paljoa analysoitu vaan pidettiin hauskaa. Ne jotka eivät ole olleet koskaan mukana eivät tiedä minkälainen henki siellä vallitsee ja kuinka hienoa porukka on. COVS jäsen N.o 3 |
kuunsirppi 06.06.2007 14:28:26 | |
---|
Painoinpa plussaa minäkin. Vaan olipa hienoa miitissä nähdä että kaikki olivat kavereita ja ei paljoa analysoitu vaan pidettiin hauskaa. Ne jotka eivät ole olleet koskaan mukana eivät tiedä minkälainen henki siellä vallitsee ja kuinka hienoa porukka on. Se siellä juuri onkin hienoa, että jokainen taaplaa tyylillään ja kaikki kelpaa ja hauskaa on. Minäkin oon tosi onnellinen, että oon päässy noihin miitteihin nyt jo kolme kertaa mukaan. Uskomattoman hienoa sakkia! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
paice60 06.06.2007 14:39:17 | |
---|
Painoinpa plussaa minäkin. Vaan olipa hienoa miitissä nähdä että kaikki olivat kavereita ja ei paljoa analysoitu vaan pidettiin hauskaa. Ne jotka eivät ole olleet koskaan mukana eivät tiedä minkälainen henki siellä vallitsee ja kuinka hienoa porukka on. NO kun perhana aina järkätään sellaseen aikaan että on keikalla ja vielä laivalla mistä ei varmaan pääse pois välillä. Vittu näitä hommia. |
baron 06.06.2007 14:56:11 | |
---|
NO kun perhana aina järkätään sellaseen aikaan että on keikalla ja vielä laivalla mistä ei varmaan pääse pois välillä. No on sullakin joskus vapaata. Olisi kiva kun teidän "tehotiimi" olisi joskus mukana! Money for nothin' and chicks for free |
Riksteri 06.06.2007 15:05:48 | |
---|
NO kun perhana aina järkätään sellaseen aikaan että on keikalla ja vielä laivalla mistä ei varmaan pääse pois välillä. Tuosahan tuli hyvä idea jollekin miitille. Laivayhtiöt jakavat mielellään vapareita varsinkin noille ei-niin-vilkkaille viikonpäiville jolloin porukalla ei valtaosin ole keikkaa. |