kuunsirppi 05.06.2007 13:32:28 | |
---|
Meni Laulajan Lidströmmit aika pahalle murolle. no ei varmaan ollu ainoo, mutta ton voi sitte laittaa sun piikkiin ton mokan :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
isojussi 05.06.2007 13:37:44 | |
---|
no ei varmaan ollu ainoo, mutta ton voi sitte laittaa sun piikkiin ton mokan :o)) HOHO - joo se oli niin paljon punaisella, kun vaan voi ikinä olla. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 05.06.2007 14:33:32 | |
---|
Kiitos vihjeestä - en vaan muista kenelle - särkynyt videokaapeli löytyi juuri Partco Oy:stä! Tilasin samalla heti kaksi. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
korgie 05.06.2007 14:35:05 | |
---|
Kiitos vihjeestä - en vaan muista kenelle - särkynyt videokaapeli löytyi juuri Partco Oy:stä! Ei voi pieni ihminen muistaa aivan kaikkea... eikä kai isokaan. :) Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
isojussi 05.06.2007 14:36:16 | |
---|
Ei voi pieni ihminen muistaa aivan kaikkea... eikä kai isokaan. :) Ei - mutta oli helevetin hyvä, että otin sen kaapelin messiin. Sinäkö se oot...... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
korgie 05.06.2007 15:17:08 | |
---|
Ei - mutta oli helevetin hyvä, että otin sen kaapelin messiin. Sinäkö se oot...... Kukapa muukaan. :) Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
isojussi 05.06.2007 15:30:22 | |
---|
Kukapa muukaan. :) Kiitos vielä - eikä maksanutkaan, kun vitosen kappale, niin tilasin saman tien kaks. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Tarviskohan järkätä joku miitti, kun tuntus taas olevan kurkku kipee. Sehän parani siä Lammilla siks aikaa, kun siä oltiin. Mennes oli ääni persees ja nyt on taas, mutta sielä se kummasti helpotti Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
korgie 05.06.2007 20:24:59 | |
---|
Tarviskohan järkätä joku miitti, kun tuntus taas olevan kurkku kipee. Sehän parani siä Lammilla siks aikaa, kun siä oltiin. Eiköhän lähdetä takas sinne soittelemaan. :) Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
kuunsirppi 05.06.2007 20:26:35 | |
---|
Eiköhän lähdetä takas sinne soittelemaan. :) Ei huono ajatus ollenkaa, mutta miten ton ajatuksen myis täällä kotona :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
mack the knife 05.06.2007 20:28:03 | |
---|
Voipa helevetti kun oli vaikea nousta neljältä tänä aamuna siihen saatanan taksiin. Orientoitumisvaikeudet olivat suuret, sen verran hieno fiilis jäi miitistä. Musiikkitaltiointeja odotellen... COVS n:o 1. |
kuunsirppi 05.06.2007 20:29:39 | |
---|
Voipa helevetti kun oli vaikea nousta neljältä tänä aamuna siihen saatanan taksiin. Orientoitumisvaikeudet olivat suuret, sen verran hieno fiilis jäi miitistä. Musiikkitaltiointeja odotellen... Mä oon kanssa ollu ihan fiiliksissä. Tosi mukavaa oli. Hienoja soittajia/muusikoita ja mukavia ihmisiä. Saatiin Manjiksen kans tanssia ja sai laulaa ja sai nauraa....Mitä muuta vois paljo enempää toivoo tollasesta miitistä Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 05.06.2007 20:32:43 | |
---|
Mä oon kanssa ollu ihan fiiliksissä. Tosi mukavaa oli. Hienoja soittajia/muusikoita ja mukavia ihmisiä. Saatiin Manjiksen kans tanssia ja sai laulaa ja sai nauraa....Mitä muuta vois paljo enempää toivoo tollasesta miitistä Jotain tohon nyt vois tietty lisätä, mut olkoon nyt noin... ;oD Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
kuunsirppi 05.06.2007 20:33:33 | |
---|
Jotain tohon nyt vois tietty lisätä, mut olkoon nyt noin... ;oD no puhu omasta puolestas vaan :o)))) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 05.06.2007 20:35:56 | |
---|
no puhu omasta puolestas vaan :o)))) Jou, juuripa näin *virn* Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
jjsound 05.06.2007 21:33:58 | |
---|
Mitähän dopingia muuten paikalliset hyttyset oli vetäneet??? Mulla ihan hemmetinmoisia punaisia muhkuroita ja tosi kipeitä alueita jalat täynnä. Onneks tajusin jossain vaiheessa vaihtaa pitkiin housuihin. No ei toikaan fiilareita laske. Ihan virkistävä miitti oli ja nautin hyvän porukan seurasta. Kiitti :) "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
manjaana 05.06.2007 21:39:02 | |
---|
Mitähän dopingia muuten paikalliset hyttyset oli vetäneet??? Mulla ihan hemmetinmoisia punaisia muhkuroita ja tosi kipeitä alueita jalat täynnä. Onneks tajusin jossain vaiheessa vaihtaa pitkiin housuihin. No ei toikaan fiilareita laske. Ihan virkistävä miitti oli ja nautin hyvän porukan seurasta. Kiitti :) Mullakin on tänään muutama makkula noussu. Jotain mäkäräisen näkösiä siinä lenteli ilta-auringon aikaan.. Hyvät oli eväätkin, sekä miittiläisillä, että emännällä.. Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
mack the knife 05.06.2007 21:49:47 | |
---|
Mä oon sen verran lappalainen, että ei mitään jälkiä ole missään. Vai olisko ollu sen verran vähän verta alkoholissa, että ei ne elukat pystyny tekemään mitään. COVS n:o 1. |
isojussi 05.06.2007 23:01:33 (muokattu 05.06.2007 23:01:45) | |
---|
...Musiikkitaltiointeja odotellen... Mä varmaan saan ens viikon aikana valmista. Tänään valmistuu yks rojekti, huomenna pitää painaa yks lappurojekti, jota luultavasti täytyy viä perjantaina jatkaa, torstai menee Koskin markkinoilla juontaessa ja viikonloppu velipojan häissä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
omarklah 05.06.2007 23:04:04 | |
---|
Mä oon sen verran lappalainen, että ei mitään jälkiä ole missään. Ei oo puremia täälläkään - vaikka en ole yhtään lappalainen... Ei niistä kännykällä otetuista kuvista paljon iloa ollut - laitoin selvimmät omien kuvien tilalle jäsenkuvaukseeni. Kuikkikaa sieltä, jos kiinnostaa... Tää sit sanois tälleen... |