Aihe: basari triggeri
1
thekimble
05.06.2007 09:07:12

Olisko joku tee se itse mies tehnyt simppeliä basari triggeriä, kun mulla on jo alesiksen sr16 rumpukone ja trikkerit on puoli ilmaisia ei malttais aivoja ostaa ihan vaan sen takia että saa yhden trikkaus singnaalin muutettua midiksi eli ei mitään kesto- ja voimakkuus tietoja vaan pelkkä on käsky alesikselle midi inniin. tossa linkissä on vastaava mutta siinä paljon turhaa ryjää. http://tomscarff.tripod.com/8way_drm2/8way_drm2_1.htm
Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix
Antti1
05.06.2007 10:05:42
Jos sä haluat triggeriltä käskyn midiliitäntään, niin silloin sä tarviit jonkun laitteen, joka muuntaa triggerisignaalin midikomennoksi. Se on vähän vaivalloisempi projekti tehdä kotona, mutta onnistuu. Pelkkä triggeri ei sulle siis riitä.

Mä suosittelen valmiita ratkaisuja.
OSTAKAA CREAMWAREN SCOPE -ÄÄNIKORTTI EDULLISESTI!
thekimble
05.06.2007 13:15:46

Jos sä haluat triggeriltä käskyn midiliitäntään, niin silloin sä tarviit jonkun laitteen, joka muuntaa triggerisignaalin midikomennoksi. Se on vähän vaivalloisempi projekti tehdä kotona, mutta onnistuu. Pelkkä triggeri ei sulle siis riitä.

Tonhan mä jo tiesinkin, meinaan vaan että jos joku olis simppelin yksikanavaisen version tosta kotona tehtävästä veivannut. kun netin sheemat ovat monikanavaisia hässäköitä kaikkine hienouksineen.osathan varmaan pyörii siinä 5 euron hujakoilla.
eli ei mielestäni kannata aivoa ostaa jos käyttö on pelkästään basarissa ja "aivot" on jo valmiina ilman trikkeri toimintoa kylläkin, ja kyllä 300 eurolle löytyy muutakin käyttöä.
Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)