Aihe: Tarvisin hieman apua synan ostoon. Korg TR vai Juno-g?
1
simpanssionapina
31.05.2007 22:36:09
Eli olisin ostamassa uutta synaa koska vanha on aika surkee ja sillä rupee oleen ikääkin jo. Soittelen aika laajalti eri musiikkityylejä. Ehkä eniten heviä ja mitään konemusa/dj laitetta en tarvi.

Lähinnä tärkeintä ois soundit en ole mikään kauhean innokas säätään ja en todennäköisesti aio säveltää synan kautta vai onko se nykyään helpompaa kuin tietokoneella vaikka guitar prolla? Mielellään synassa sais olla mahollisimman vähän jotain turhia taustakomppeja.

Tärkeimpiä soundeja varmaan harpsichord, stringsit, urut, padit ja ois ihan hyvä jos se perus piano ääniki olis jonkimoinen.

Eli ihan harjotteluun ja bändin kanssa soittoon tulis.

Hintaluokka olis semmonen 1000 euron kieppeillä. max. joku 1400e

Oon nyt vähän aikaa katellu ja ekaks mieleen on tullu:
Rolandin Juno-G, Korg TR

Kertokaas hyviä ja huonoja puolia kyseisistä synista ja verratkaa niitä ja jos joku muu syna ois parempi vaihtoehto niin valaiskaa minua.

-Kiitos-
Bronks
31.05.2007 23:17:55

Voi olla että tämä on ylimitoitettu, mutta

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=166183

Mä ostaisin ton, ellen olis just ostanu samanlaista laitetta. Kaikki tarvittava, ja paljon ylimäärästäkin tosin, löytyy.
ManuMäkinen
01.06.2007 15:45:55
Itse omistan korg TRn ja tosi tyytyväinen olen ollut kaikkiin noista saundeista mitkä ilmoitit, löytyy siis aito pianosoundi(eniten tykkään Pianomezzodarkista) ja harpsichordikin on aika velmu...
tuosta toisesta ei ole kokemuksia mutta TR.ni sain hintaan 960€ johtoineen ja pedaaleineen et nostaisin sille peukkuni
Sorgan
01.06.2007 16:44:37
Itse omistan korg TRn ja tosi tyytyväinen olen ollut kaikkiin noista saundeista mitkä ilmoitit, löytyy siis aito pianosoundi(eniten tykkään Pianomezzodarkista) ja harpsichordikin on aika velmu...
tuosta toisesta ei ole kokemuksia mutta TR.ni sain hintaan 960€ johtoineen ja pedaaleineen et nostaisin sille peukkuni

Muistakaa että Korgin X50:ssä on samat soundit kuin TR:ssä, ja hinta on Thomannilla 655e, ja Suomessa 950e.
Life without music isn't a life.
Nakkiso
03.06.2007 23:04:27
Aina kannattaa kokeilla ensin. Itse en ikinä ostasi tuota Korgia, soundit on mun korvaan tosi luotaantyöntäviä kauttaaltaan, mutta toisaalta monihan siitä tykkää. Makuasioita.
square
04.06.2007 15:46:25
x50 lähti vähän päälle 700e suomesta..
Sorgan
04.06.2007 21:14:21
x50 lähti vähän päälle 700e suomesta..
No se riippuu kaupasta, mutta DLXästä kattelin ja siellä oli 950e, ja Thomanilla 655e.
Life without music isn't a life.
JPQ
04.06.2007 23:34:09

No se riippuu kaupasta, mutta DLXästä kattelin ja siellä oli 950e, ja Thomanilla 655e.

Voithan sä kysyä tarjousta suolaisesta kaupastakin vaikka vakio hinta onkin jokin se ei tarjoita ettei tarjousta heru.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)