Aihe: NOFX Tampereella 26.8
1 2 3
jo_tu
05.06.2007 17:47:31
jep jep, tänne on päästävä, vois oikein tilata liput samantien, eipähän pääse loppumaan...
Pieni rumpalipoika
06.06.2007 13:42:49

Jep jep. Tuonne on tarkoitus mennä. NOFX kuuluu yksiin suurimmista nuoruuden rakkauksistani (mm. Bad Religionin, Rushin, Kingston Wallin, Gurun ja Twister Sisterin).

Yksi kovimmista keikoista ja viimeisimmistä jota diggasin aidosti diggarimeiningillä, oli juuri NOFX Messilän Juhannuksessa. Oliko vuosi muuten 95 vai 96. Niillähän oli peräkkäisinä vuosina Rellut ja Nofexit.

Toivottavasti sedät on vielä iskussa, ettei tarvitse pahasti vittuuntua : )
Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html
Nelikielipiru
06.06.2007 14:53:48

Kovasti matka vie tuonne, nuoruus ajan suosikkeja. Vantaalainen Freak-ed on kasannut alkuperäsen kokoonpanonsa ja lämppää NOFXää tuolla, näin olen antanut itselleni kertoa.
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
Väinämöinen
06.06.2007 22:45:32
Olen menossa, lippu löytyy jo.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Hra47
06.06.2007 22:53:45
Japanin settilista joltain keikalta!
Näyttää ihan hyvältä...
Youtubessa kattelin vuoden takaisia live vetoja ja kyl tuntuvat olevan vieläki liekeissä.
Minkälainen paikka on pakkahuone? En oo koskaan käyny. Onko keskustassa?

01. Jam
02. Straight Edge
03. Intro
04. Dinosaurs Will Die
05. Linoleum
06. Seeing Double At The Triple Rock
07. Eat The Meek
08. The Quass
09. Dying Degree
10. Murder The Government
11. Six Pack Girls
12. Monosyllabic Girl
13. Im Telling Tim
14. Instant Crassic
15. Cant Get The Stink Out
16. See Her Pee
17. I Wanna Be An Alcoholic
18. Fuck Da Kids
19. Juice Head
20. What Now Herb?
21. Leaving Jesusland
22. Punk Rock Elite
23. Shes Nubs
24. Jam
25. Radio
26. Pharmacists Daughter
27. Franco Un-American
28. Jam (Reggae)
29. Stickin In My Eye
30. Bottles To The Ground

Enc
31. Cool And Unusual Punishment (Only 1 Verse)
Only Fat Mike (Guiter & Vocal)
32. Dont Call Me White
33. Kill All The White Man
Väinämöinen
06.06.2007 23:45:25
Minkälainen paikka on pakkahuone? En oo koskaan käyny. Onko keskustassa?

Aivan keskustassa, rautatieaseman yhteydessä. En ole koskaan selvin päin käynyt, mutta paikalle olen aina löytänyt.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Hra47
07.06.2007 15:11:21
No hyvä juttu!
Siinä on hyvä ottaa vähän keittoo terasilla ja sieltä sitten keikkapaikalle! :)
ratikka0
10.06.2007 21:34:40 (muokattu 10.06.2007 21:35:37)
Tuonne mennään...
Toivottavasti soittavat Bobin, sitä ei tuossa setissä ollut.

Aika paljon piisejä uudemmilta levyiltä, joita en ole hirveästi kuunnellut.
Mutta vanhoja helmiäkin mukana mukavasti.
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."
Linoleum
16.06.2007 05:00:29 (muokattu 16.06.2007 05:03:03)
Melkein sama meikäläiselle mitä soittavat, liian monta hyvää livebiisiä pojilla kyllä olemassa.

Unelma ois tietysti että tulis The Decline kokonaan, sitäkin muutaman kerran soitellut. Sen jälkeen melkein vois pistää ranteet auki, olis tämä elämä nähty :).

Onneks on kesä ja muutakin tekemistä, ei tunnu odottavan päivät niin pitkiltä.

Edit:
Ja tosiaan, tuolla toisessa topikissa joku veikkaili The Knobia lämppäriks, kelpais kyllä mulle hienosti. Kaiketi ainakin Freak-Ed tulossa, sekin käy hyvin. Kunhan nyt ei Flippin' Beansia ja Anal Thunderia, ne on nähty jo liian monta kertaa.
Why go against tradition when we can admit defeat, live in decline, be the victims of our own design...
rajajoki
22.06.2007 07:39:54
Kovasti matka vie tuonne, nuoruus ajan suosikkeja. Vantaalainen Freak-ed on kasannut alkuperäsen kokoonpanonsa ja lämppää NOFXää tuolla, näin olen antanut itselleni kertoa.

Oikein olet antanut itsellesi kertoa, Freak-Ed nousee lauteille, vittu broidi pääsee lämppää niit...on tä niin väärin :)
ja piiskaa sydäntalvella!
rather be dead
22.06.2007 10:50:16
Oikein olet antanut itsellesi kertoa, Freak-Ed nousee lauteille, vittu broidi pääsee lämppää niit...on tä niin väärin :)

Viddu, mä muistan, et kävin joskus tyyliin 2001 jollain teikäläisen pändin sivuilla? Semmoset vihreensävyiset sivut? Vähän niinku Iron Maiden meets Millencolin meets Propagandhi tyyliin mättöö?

Laitas jotain infoo tai biisiä pikaviestinä tai miten vaan, muuten jää vaivaamaan!
rajajoki
23.06.2007 17:48:53
Viddu, mä muistan, et kävin joskus tyyliin 2001 jollain teikäläisen pändin sivuilla? Semmoset vihreensävyiset sivut? Vähän niinku Iron Maiden meets Millencolin meets Propagandhi tyyliin mättöö?

Laitas jotain infoo tai biisiä pikaviestinä tai miten vaan, muuten jää vaivaamaan!

Joo taisit käydä Lastday on Earthin sivuilla, ne oli hauskoja aikoja...joo propagandhi oli kyl kova vaikuttaja....
ihme et joku vielä bändin muistaa :)
ja piiskaa sydäntalvella!
DethBanger
23.06.2007 18:36:21
Liput on ostettu. veljien kanssa mennään kattoo jokane ekaa kertaa tota bändiä. Ollaa kaikki pienestä asti kuunneltu.
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
kammio
17.07.2007 08:23:20

Mad Caddies kiinnitetty myös tälle keikalle. Pitänee kai ottaa kuunteluun uudempaa tuotantoa..vanhasta en pitänyt ainakaan yhtään vuosia sitten.
http://www.festarit.org
Nelikielipiru
17.07.2007 10:29:35

Eli ilmeisesti meikä viellä roudaa proidis kamoja... Saatana on se väärin... =)
-Mickill-
18.07.2007 13:20:52
Mad Caddies kiinnitetty myös tälle keikalle. Pitänee kai ottaa kuunteluun uudempaa tuotantoa..vanhasta en pitänyt ainakaan yhtään vuosia sitten.

Kyllä, Mad Caddies on kanssa kehissä! Niitten uus lätty on iha loisto, kannattaa tsekkaa.
There's nothing left to say but fuck you anyway.
kammio
18.07.2007 14:48:21

Kyllä, Mad Caddies on kanssa kehissä! Niitten uus lätty on iha loisto, kannattaa tsekkaa.

Juu..kuuntelin ja tykkäsin jopa vähemmän kuin vanhasta tuotannosta. Saavutus sekin :D Noh..nofx:ää olen menossa katsomaan..harmittavan kehnot lämppärit omaan makuun.
http://www.festarit.org
rajajoki
03.08.2007 22:30:00 (muokattu 08.08.2007 19:07:29)
Eli ilmeisesti meikä viellä roudaa proidis kamoja... Saatana on se väärin... =)

Tonin kamoja enimmäkseen pääset luultavasti roudaan :)
onks sul tietoo keitä muita tonne on tulos lämppää?

edit: ellei se nyt lainaa mun uutta engl powerballia sinne :)
ja piiskaa taas sydäntalvella!
Nelikielipiru
06.08.2007 08:34:08

Tonin kamoja enimmäkseen pääset luultavasti roudaan :)
onks sul tietoo keitä muita tonne on tulos lämppää?

Joku toinenkin oli kai tulossa, Toni kyl sano nimen mut en nyt muista millään että mikä oli.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)