Aihe: Mp3-soittimista
1 2 3 4 518 19 20 21 2248 49 50 51 52
Sävis
25.05.2007 13:47:50
Nappikuulokkeet ei toimi ollenkaan.
Korvalenkilla varustetut on hyvat.

Sennheiserin urheilukuulokkeet (kalliit) on ainakin mun korviin liian suuret ja niissa on huono soundi. Sonyn kanssa liian suuret.

Sen sijaan Philipsin korvalenkkikuulokkeet (en muista mallia) ovat toimineet hyvin. Pysyvat paassa, eivat rupea hiertamaan ja soundikin on ihan ok juostessa. Kaiken lisaksi ne ovat halvat; noin kympin.

Itseasiassa ne ovat halvimmat kuullokkeet, jotka olen hankkinut (olen kokeillut 5-6 mallia). Suosittelen.

Kiitokset suosituksista. Täytyy tutustua Philipsinkin tarjontaan sitten.
Säviksen pimeä puoli
Musta Arkipyhä
25.05.2007 14:22:37
Ostin Sandiskin m230 soittimen (512).Kun kopsaan levyn soittimeen niin pirukas soittaa kaiken aakkosjärjestyksessä alkuperäisen sijaan.Mikä vois olla vikana?
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
Thet
30.05.2007 21:43:00
Prkl, tänään Creativen Zen Nano Plus alkoi oikuttelemaan. Paristoluukku ei pysy enää millään kiinni, mutta eipä tuota tarvitse alkaa teippailemaan kun paristo pysyy (toivottavasti) muutenkin kiinni.

Itellä sama ongelma, mutta oon pistäny teipinpalasella kiinni.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Tympee Huttunen
30.05.2007 21:46:20
Lidliin on tulossa Silvercrestin 2gb soitin (mp3/wma) näytöllä (jpg ja mpeg) ja nauhoitusmahdollisuudella hintaan 49e. Takuu kolme vuotta. Menee ostoon mulla. Laitteessa on ilmeisesti myös jokin slotti, johon voi jonkun muistikortin tunkea(?)
ANtTIKRISTUS
31.05.2007 21:15:58
Tuli eilen todistettua, että mun Creative Muvo on kusen kestävä. Kävin kusella ja kun aloin vetää pönttöö niin soitin molskahti kuseeni. Eikait siinä, pistin taskuun (olin töissä) ja kotona kokeilin. Piti patteria vaan käyttää irti ja hyvin toimii.
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
rakula
03.06.2007 17:03:37
Lidliin on tulossa Silvercrestin 2gb soitin (mp3/wma) näytöllä (jpg ja mpeg) ja nauhoitusmahdollisuudella hintaan 49e. Takuu kolme vuotta. Menee ostoon mulla. Laitteessa on ilmeisesti myös jokin slotti, johon voi jonkun muistikortin tunkea(?)

millos tämmönen on tulossa?
Ei voi lähtee jos on tullu
Tympee Huttunen
03.06.2007 20:28:05
millos tämmönen on tulossa?

Huomenna! Lehdykän mukaan soittimia on muistaakseni vähintään viisi kappaletta myynnissä. Ei kovin paljon siis välttämättä.
tyttönen
05.06.2007 17:46:44
Mulla on kans tuo Creative MuVo v100. Ärsyttää kyllä kun mp3:n äänestä puuttuu paljon, se on niin lattea kun vertaa cd:n ääneen. Eiks teitä muka se yhtään ärsytä...? Yritän värkätä niitä taajuuksia mutta ei se kumminkaan....ärzyttävää.
it mustn't sound bad
MaD PiAnIsT
05.06.2007 18:22:49

Mulla on kans tuo Creative MuVo v100. Ärsyttää kyllä kun mp3:n äänestä puuttuu paljon, se on niin lattea kun vertaa cd:n ääneen. Eiks teitä muka se yhtään ärsytä...? Yritän värkätä niitä taajuuksia mutta ei se kumminkaan....ärzyttävää.

Ettei vaan olis kuulokkeissa jotain eroa?
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
tyttönen
05.06.2007 19:23:51
Ettei vaan olis kuulokkeissa jotain eroa?

Enpä tiedä, ne on ne jotka tuli pakkauksen mukana...eikös mp3:ssa muutenkin ole erilainen ääni..? Ei siinä ihan valtavaa eroa ole, mutta joku "syvyys" siitä äänestä puuttuu kun vertaa cd:hen. Eihän se nyt voi ollakaan ihan yhtä laadukas ääni...vai voiko...

Tietääkö joku tarkemmin näistä cd:n ja mp3:n äänimekanismeista, onks mp3:n ääni normaalisti vähän "vajaa"?

Mad pianist: Onks toi Chopin toi tyyppi sun avataressa..?
it mustn't sound bad
Gabroth
05.06.2007 20:18:20
Enpä tiedä, ne on ne jotka tuli pakkauksen mukana...eikös mp3:ssa muutenkin ole erilainen ääni..? Ei siinä ihan valtavaa eroa ole, mutta joku "syvyys" siitä äänestä puuttuu kun vertaa cd:hen. Eihän se nyt voi ollakaan ihan yhtä laadukas ääni...vai voiko...

Jos sinulla on siis alkuperäiset kuulokkeet niin se on syy numero yksi huonoon ääneen. Ja kyllä kunnon kuulokkeilla saa mp3:sta sen verran hyvää ääntä että ei eroa cd-ääneen juurikaan huomaa.
32788
05.06.2007 20:22:23
Ostin Sandiskin m230 soittimen (512).Kun kopsaan levyn soittimeen niin pirukas soittaa kaiken aakkosjärjestyksessä alkuperäisen sijaan.Mikä vois olla vikana?

Pistä ne biisien nimet sinne muotoon raidan numero - nimi

Esim. 01 - Nimi
MaD PiAnIsT
05.06.2007 21:15:29

Tietääkö joku tarkemmin näistä cd:n ja mp3:n äänimekanismeista, onks mp3:n ääni normaalisti vähän "vajaa"?

No ainahan siinä MP3 pakkauksessa katoaa joitain taajuuksia, mutta kuten sanottu, kunnon luureilla ei eroa edes oikeastaan huomaa. Ellei ole kauhea hifistelijä:)
Ja laadullisesti MP3 on aina huonompi kuin cd laatu.
Koita kuunnella sitä samaa kappaletta samoilla kuulokkeilla, mutta cd:ltä ja vertaa eroa Mp3:een.

Mad pianist: Onks toi Chopin toi tyyppi sun avataressa..?

Ei ole. Charles Bukowski on hän.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Thet
05.06.2007 23:00:56
Alkanu vaihteeks taas zen nano plus sekoilemaan eri tavalla. Välillä ei mee näyttö päälle mutta musiikkia tulee, välillä näkyy vain puolet tekstistä ja tänään kaiken huippu: Tekstit muuttuivat peilikuviksi!! No eipä noilla väliä niin kauan kuin ääntä tulee.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
ANtTIKRISTUS
05.06.2007 23:58:29
Ettei tyttösen biisit olisi vaan ripattu alhaiselle bitratelle? Mutta jos ovat yli 160kbs taikka vaihtelevalla bitratella niin syy tuskin lienee tämän. Veikkaaan kuulokkeita, omassakaan Muvossa ne eivät häävit vakiona ole.
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
tyttönen
07.06.2007 16:25:58
Ettei tyttösen biisit olisi vaan ripattu alhaiselle bitratelle? Mutta jos ovat yli 160kbs taikka vaihtelevalla bitratella niin syy tuskin lienee tämän. Veikkaaan kuulokkeita, omassakaan Muvossa ne eivät häävit vakiona ole.

No mä oon niitä värkkäillyt. Valmiit taajuudet oli kauhean alhaalla. Sain lopulta ne säädettyä sillee kivasti että oon ihan tyytyväinen.
it mustn't sound bad
pehko
09.06.2007 18:53:27

tietääkö kukaan, korjataanko iPodeja missään?
HEAVY...FUCKING...METAL!
gandar
09.06.2007 19:53:57
Eikös ihan Apple Storet yms. korjaa.
Ceci n'est pas une signature
pehko
09.06.2007 20:02:05

Eikös ihan Apple Storet yms. korjaa.

missäs semmosia? vai pitääkö se lähettää johonki ihan moskovaan?
HEAVY...FUCKING...METAL!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)