isojussi 04.06.2007 04:45:03 | |
---|
No niin: Kävi toiset Lammilla nukkumaan, kun otin Mersuni parkistaan ja kiiruhdin kantateille.. Ja: Oon kotona taas täällä Tarttilan haas, missä peurat ja supikoirat käy.. Turvallisesti pääsimme Omaklahin kanssa kotiin. Kiitos hänelle mukavasta matkaseurasta. Kiitos Korgielle hienosti järkätystä happaningista ja kerro Pöystilän väelle myös kiitokset hyvästä ruuasta ym. Ja kiitokset koko paikalla olleelle mnet - remmille. Olette hienoja ihmisiä kaikki tyyni. Ja vaikka hieno oli kaikkien kanssa vetää - COVS-membershipkin tais tulla hankittua - niin eritoten Mäkki perkele se yks tietty säestys.. miten joku voi säestää niin hienosti? Muuta en osaa sulle sanoo, kun kiitos. No - paikallaolijat saavat aikanaan todistusaineistoa - 17.1 Gigaa tuli kasiraitakakkua. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
omarklah 04.06.2007 08:22:41 | |
---|
Kiitokset kaikille mukana olleille myös Akaan suunnasta. Uusia henkilöitä nickien takaa tuli taas tavattua ja soitto soi lähes tauotta lähemmäs 10 tuntia. Isojussille erikoiskiitos turvallisesta kyydistä ja opastetusta sightseeingistä paluumatkalla! Tää sit sanois tälleen... |
jeppeq 04.06.2007 10:10:44 | |
---|
Hep. Heh..Piti pikaiseltaan käydä "iltapäivällä" pyörähtämässä.., kas kummaa kun vilkasin eka kerran kelloa, olikin se jo puolilla öin ja kun työaamu odotteli ja pari tuntia matkaa, poistuin saman tien. No kuusi tuntia vierähti, ettei huomannukkaan. Mukavan oloinen meininki, tulipa uusia tuttuja taasen ja toivottavasti mäkkikin löysi kadonneen piippunsa! Saunat sun muut vermeet jäi tällä kertaa testaamatta, mutta muutoinhan olosuhteet oli suorastaan optimaaliset! t.komppipianisti ;) "Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa" |
jon lord 04.06.2007 11:27:34 | |
---|
No niin. Kotona oltiin siinä viiden aikaan aamulla. Soitin kotiin yhdentoista aikaan ja sanoin että lähden kohta. Yhtäkkiä kello olikin kolme aamulla. Reilu kolme tuntia vierähti siinä höpötellessä kuin siivillä. Kivaa oli ja aika meni tosi nopeasti. Etenkin se meidän "70-luvun" komppisessio. Naurettiin Qsinen kanssa ihan pirusti sitä koko ajan. Niin ja Jeppeq oli komppipianisti ja sitten vedettiin Smoke on The Water bossanovana. Kiitokset Isojussille Pa kamoista ja Mäcki veti pianolla tosi hyvin. Se on kyllä väärä henkilö COVS:in puheenjohtajaksi ,,,,paitsi loppuillasta. Kiitos myös järjestelyistä, ei ole ollut pitkään aikaan niin hauskaa kuin minulla oli. COVS jäsen N.o 3 |
baron 04.06.2007 12:11:44 | |
---|
Reissusta kotiuduttu. Suurkiitos Korgielle loistavista järjestelyistä ja kaikille mukanaolleille mukavasta soittelusta ja jutustelusta. Ainakin silloin kun mä olin kuuntelemassa enkä itse soittamassa, soitto kuulosti hyvältä! 10 tuntia tauotta (käytännöllisesti katsoen) humppaa lieveilmiöineen!!! Money for nothin' and chicks for free |
kuunsirppi 04.06.2007 13:45:52 | |
---|
Tervehdys Kirkkonummelta! Kotiuduttu on juuri ja yhdyn täysin edellisiin kirjoittajiin. Oli oiva paikka tuolle miitille. Ei ehkä häiritty pahemmin ketään ja soitto soi kyllä melkein vois sanoa, riittävästi! Mullakin kurkku parani kuin ihmeparannuksena heti, kun päästiin Lammille. Mäkille kiitos sen hienon laulun komppauksesta! Toivottavasti se kuulostaa edes joltain sillä Jussin nauhurilla. Kiitokset myös kaikille muillekin soittajille. Paikotellen se kuulosti jopa ihan hyvältä :o) Jon Lordin tapaan vois sanoa, että nauratti niin, että vatsa oli kipeänä. Yölliset keikkajutut ja -tapahtumat ja vitsit oli kyllä mukavaa kuultavaa siinä aamuyön tunteina :o) Seuraavaa odotellessa ja Korgie'ta kiittäen järjestelyistä yks laulaja Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Anonymous-jazz 04.06.2007 14:09:36 | |
---|
Hieno miitti oli ja eipä oo ennen tullut soitettua 10 h humppajameissa myös jazzia :D Tuli taas törmättyä livenä uusiin nimimerkkeihin... Kiitos kaikille mukanaolijoille erityiskiitokset tietysti Korgielle tapahtuman järjestelystä. Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
manjaana 04.06.2007 14:33:00 | |
---|
Hyvät jamit oli taas ja järjestelyt oli oivat. Ruoka hyvää ja sitä oli riittävästi. Ilmeisesti jopa liikaa, kun päivällä vein makkarapaketteja emännälle yli jääneenä, samoten sinapit ja ketsupit annoin sinne. Hyvä porukka taas ja jokunen uusikin uskaltautui megeen, kyllä "riihi" raikas, heh.. Kuvia siiten voi lähetellä, ken niitä ottikin ja musaa tietty kanssa.. Korgielle kiitokset järjestelyistä, paikka oli kerrassaan sopiva kesämiitin pitoon, meinattiin kyllä jälkiporukoiden kanssa jäädä sinne ja pitää humppamiittifestari :o) Laulajalle iso kiits ihanasta tunnelmapalasta, sopi tilanteeseen kuin nenä päähän tai jotain.. Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
mack the knife 04.06.2007 14:42:36 | |
---|
Voi perhana, mukavaa oli! Hyvä baron, kun ehdotit mulle sitä pianon tuomista, sillähän olikin käyttöä pirusti. Haitaria en vain ottanut pussista pois, ei ehditty KoskPaavon kanssa vetää kimpassa. Ei sitä piippua löytynyt mistään, sen verran siinä kävi ulkopuolisia, että on kelvannut mukaan. Muuta mahdollisuutta ei ole, kun en sitä vienyt koko iltana ulos rakennuksesta. Eipä voi muuta kuin kiitellä kaikkia, isojussi teki armottoman työn PA:n kanssa, teki mieli sanoa, että ei se olis niin hyvin tarvinnu laittaa. Ja viinaakin jäi vielä, kokonainen pullo jallua ja kolme tölkkiä kaljaa. Niin ja plus se votka, mitä teille tarjosin, siitä jäi vajaa neljäsosa. Ihme porukkaa, Qsisellakin jäi kaljaa, vaikka ne oli siinä pöydällä tarjolla. Hyvä meininki kaiken kaikkiaan! COVS n:o 1. |
jjsound 04.06.2007 15:47:44 | |
---|
Kiitos kaikille. Ootte ihan mahtavaa sakkia! Kotiuduttu on täälläkin ja kaikkien mukanaolijoiden ja järjestäjien lisäksi kiitän myös erityisesti isojussia, jonka ansiosta lähes 10- tuntinen maraton sekä näytti, että kuullosti, kuin olisi isompikin show tuotu liiteriin. Ja niinhän se olikin :) Jutuista ei meinannut loppua tulla. Grillikatoksen alla maistui makkarat ja erilaiset juomat. Kiitos baron skumpasta, maistuuhan se kabanossin kanssakin. "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
half 04.06.2007 15:49:31 | |
---|
Huippureissu, kuten järjestelytkin. Kiitokset kaikille täältäkin. |
Sertzo S 04.06.2007 15:52:58 | |
---|
Jospa sitä ensivuona pääsisi mukaan itsekin, kun on noin mahtavaa ollut. |
KoskPaavo 04.06.2007 16:39:10 | |
---|
Jospa sitä ensivuona pääsisi mukaan itsekin, kun on noin mahtavaa ollut. Joo, itse en ollut kuin 3-4 tuntia ja totesin että omanlaisessani seurassa olin, niin oli fiksua jengiä näin luontaisvaatimattomasti esitettynä. Sertzo-setä pitäis kyllä seuraavaan saada mukaan "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
baron 04.06.2007 16:42:37 | |
---|
Hyvät jamit oli taas ja järjestelyt oli oivat. Ruoka hyvää ja sitä oli riittävästi. Ilmeisesti jopa liikaa, kun päivällä vein makkarapaketteja emännälle yli jääneenä, samoten sinapit ja ketsupit annoin sinne. Ai mä toin mun ylijäänet makkarat tänne mökille ja kohta grillaan ne jengin safkaksi. Kerroin että ne oli mun keikkaliksa. Pitivät mua ahkerana tyyppinä kun kerroin että jouduin 10 tuntia soittamaan humppaa ansaitakseni ne. Money for nothin' and chicks for free |
baron 04.06.2007 16:43:33 | |
---|
Joo, itse en ollut kuin 3-4 tuntia ja totesin että omanlaisessani seurassa olin, niin oli fiksua jengiä näin luontaisvaatimattomasti esitettynä. Sertzo-setä pitäis kyllä seuraavaan saada mukaan Kyllä oli kiva että edes tuoksi ajaksi ehdit ja haitari soi komeasti! Money for nothin' and chicks for free |
Kyllä oli kiva että edes tuoksi ajaksi ehdit ja haitari soi komeasti! No niin soi ja nättikin on vielä kuin mikä... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
kuunsirppi 04.06.2007 17:13:29 | |
---|
Hyvät jamit oli taas ja järjestelyt oli oivat. Ruoka hyvää ja sitä oli riittävästi. Ilmeisesti jopa liikaa, kun päivällä vein makkarapaketteja emännälle yli jääneenä, samoten sinapit ja ketsupit annoin sinne. Hyvä porukka taas ja jokunen uusikin uskaltautui megeen, kyllä "riihi" raikas, heh.. Kuvia siiten voi lähetellä, ken niitä ottikin ja musaa tietty kanssa.. Korgielle kiitokset järjestelyistä, paikka oli kerrassaan sopiva kesämiitin pitoon, meinattiin kyllä jälkiporukoiden kanssa jäädä sinne ja pitää humppamiittifestari :o) Laulajalle iso kiits ihanasta tunnelmapalasta, sopi tilanteeseen kuin nenä päähän tai jotain.. Kiitos vaan! Ilo oli täysin minun puolellani. Se mun kameralla ottamas videopätkä kuuluu aika hyvin. Voin laittaa sen enshätään sulle, jos vielä eilisen jälkeen jaksat kuunnella mun laulua :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 04.06.2007 17:14:51 | |
---|
Voi perhana, mukavaa oli! Hyvä baron, kun ehdotit mulle sitä pianon tuomista, sillähän olikin käyttöä pirusti. Haitaria en vain ottanut pussista pois, ei ehditty KoskPaavon kanssa vetää kimpassa. Ei sitä piippua löytynyt mistään, sen verran siinä kävi ulkopuolisia, että on kelvannut mukaan. Muuta mahdollisuutta ei ole, kun en sitä vienyt koko iltana ulos rakennuksesta. Eipä voi muuta kuin kiitellä kaikkia, isojussi teki armottoman työn PA:n kanssa, teki mieli sanoa, että ei se olis niin hyvin tarvinnu laittaa. Ja viinaakin jäi vielä, kokonainen pullo jallua ja kolme tölkkiä kaljaa. Niin ja plus se votka, mitä teille tarjosin, siitä jäi vajaa neljäsosa. Ihme porukkaa, Qsisellakin jäi kaljaa, vaikka ne oli siinä pöydällä tarjolla. Hyvä meininki kaiken kaikkiaan! Olipas mukava tavata tämä Mäkkikin. Saatiin me muistaakseni yks biisi siinä heti ruokailun jälkeen esittää kahdestaan. Säestys tohon tunnelmapalaan oli oikein oiva! Kiitos vielä! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 04.06.2007 17:17:22 | |
---|
Ai mä toin mun ylijäänet makkarat tänne mökille ja kohta grillaan ne jengin safkaksi. Kerroin että ne oli mun keikkaliksa. Pitivät mua ahkerana tyyppinä kun kerroin että jouduin 10 tuntia soittamaan humppaa ansaitakseni ne. sä oot kyllä huippu :o))). Baronhan vielä juttujen mukaan soittaa "monkia" kolmenkymmenen vuoden päästä ja kertoilee täällä aamusin, millanen soittoharjoitus on takana ja kuinka isoja on perunat mökkimaassa. Samoin saanemme lukea vielä monista sinisilmistä :o)) Tämä oli siis yksi grillikatoksen yöllinen keskustelunaihe. Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 04.06.2007 17:18:04 | |
---|
Joo, itse en ollut kuin 3-4 tuntia ja totesin että omanlaisessani seurassa olin, niin oli fiksua jengiä näin luontaisvaatimattomasti esitettynä. Sertzo-setä pitäis kyllä seuraavaan saada mukaan Sehän oli se Pikkusyntinenkin ihan "piis of keik" :o) Ihan voit surutta mennä nyt keikalle vetään sitä ;o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |