Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 578 79 80 81 82122 123 124 125 126
hullu_ukko
03.06.2007 18:32:03
Toivottavasti pitävät samanlaisen linjan/tyylin kun AYDY -lätyllä

No ei nyt sentään, vaikka oli silläkin pari hyvää biisiä.. Saisivat nyt tehdä vaikka risteytymän FTR:ää ja HCDR:ää. Something Wildin tyyliin tuskin kuitenkaan palataan, vaikka uusi sen tyylinen levy olisi ns. ''ihan kiva''. Käynkin hakemassa Something Wildin broidilta ja pistän Deadnight Warriorin tai Lake Bodomin soimaan..
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger
Ibanez_90
04.06.2007 16:00:20
No ei nyt sentään, vaikka oli silläkin pari hyvää biisiä.. Saisivat nyt tehdä vaikka risteytymän FTR:ää ja HCDR:ää.

Täysin samaa mieltä.

Tosin heitä ei voi vain käskeä tekemään jotain :)
Olen Stratocaster_90
moottorisaha
04.06.2007 21:59:12

AYDY:n ja HCDR:n sekoitus olisi kova.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Tohtori Tonus
04.06.2007 21:59:57

Tämä olisi hurjan hienoa.
"I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris
hullu_ukko
04.06.2007 22:04:31 (muokattu 04.06.2007 22:04:42)
En olekkaan huomannut AYDY:n nimikkopiisihän onkin hemmetin loistava! Tekisi mieli soitella tuota, mutta ei mitään intoa alkaa soittelemaan E-vireisellä kitaralla. Jaksaisi edes drop-D:n säätää mutta ei huvita kokeilla floikan kanssa säätämistä nyt..
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger
Räkkipeli
04.06.2007 22:14:08
En olekkaan huomannut AYDY:n nimikkopiisihän onkin hemmetin loistava! Tekisi mieli soitella tuota, mutta ei mitään intoa alkaa soittelemaan E-vireisellä kitaralla. Jaksaisi edes drop-D:n säätää mutta ei huvita kokeilla floikan kanssa säätämistä nyt..

Se on kyl aika kova biisi. Siisti soittaakkin.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Teemu K.
05.06.2007 11:14:39

Välikevennys:
http://youtube.com/watch?v=qzt_rFhCqIA

Joo ja kyllä, oli tylsää :(
Monet naiset rakastuvat luusereihin, olen siis ikisinkku :)
sahkojohto
05.06.2007 13:13:52
Tämä bändi oli ennen intohimoni, nykyään en siitä enään pidä.

Tässä olisi kuitenkin mahtava live performanssi 'Angels Don't Kill'
http://www.youtube.com/watch?v=Ba19IPtpo2I
-J.-
05.06.2007 13:21:29

Tää olis kyllä kova.. .Helevatan Kova!
If you're going to hell... Keep going. -Winston Churchill
-J.-
05.06.2007 13:23:35

Bee-e-a-fucking-utiful....
Teemu K.
05.06.2007 15:52:59

On muuten siistejä nuo "haikeat" floikka-dipit välimelodiassa. Parhautta, sanoisinko.
Monet naiset rakastuvat luusereihin, olen siis ikisinkku :)
Thet
05.06.2007 21:07:11
Tämä bändi oli ennen intohimoni, nykyään en siitä enään pidä.

En oo ikinä mitenkään pahemmin tutustunu tähän bändiin, mutta tästä kyllä pidin. Laihon laulu ei ollut ihan sellaista mörinää mitä oon tottunu kuulemaan.
Tekis mieli opetella joku bodomin biisi mut ei oikeen kiinnosta virittää kitaraa mihinkään erikoisvireisiin.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
kouranka
05.06.2007 22:23:40

Hittolainen täähän oli kova veto.
Nyt herkutellaa!
-J.-
06.06.2007 14:46:51
En oo ikinä mitenkään pahemmin tutustunu tähän bändiin, mutta tästä kyllä pidin. Laihon laulu ei ollut ihan sellaista mörinää mitä oon tottunu kuulemaan.
Tekis mieli opetella joku bodomin biisi mut ei oikeen kiinnosta virittää kitaraa mihinkään erikoisvireisiin.

No onko ''Dropped down by one step'' erikoisvire?
Miulle se on ainakin normaalimpi vire kuin perus ''E,A,D,G....''
Tai sitten olen liikaa bodomia sun muuta ''hevirilluttelua'' soitellut.
Jesmies
06.06.2007 15:20:07
Jeps. kyllähä noita biisejä jaksaa välillä opetella, mut biisit alkaa kyllä olla jo ihan helvetin kuluneita, ei niitä enää jaksa kuunnella.
Torilla myynnissä Behringer 412S kaappi. kohtapuolin ehkä tulossa myyntiin harvinainen BC Richin Assassin, NJ neckthru seriesiä, 80-luvun tuotos, saa kysellä ;)
Ibanez_90
07.06.2007 18:39:40 (muokattu 07.06.2007 18:39:50)
Mulla on aina kitara D:ssä, ellen sitten soita jotain AYDY:ltä, jolloin se on pakko pudotta Dropped C:hen (Next In Line on poikkeus, tosin en osaa soitaa siitä mitään, joten ihan sama)... No, viritysmittarin kanssa ei ole ongelmaa.
Olen Stratocaster_90
sahkojohto
07.06.2007 19:12:04
Jeps. kyllähä noita biisejä jaksaa välillä opetella, mut biisit alkaa kyllä olla jo ihan helvetin kuluneita, ei niitä enää jaksa kuunnella.

Itselläni kävi samoin.
Räkkipeli
07.06.2007 21:45:53
Itselläni kävi samoin.

Kuunnelkaa jotain muuta välillä. Ei mikään ihme jos kyllästyttää jos joka päivä tai viikko kuuntelee jotain bodomia.

Kyl mäki sillon alussa kuuntelin ihan aina mut sit tuli muita bändejä kuvioihin ja nykyään ku kuuntelee noita pitkästä aikaa, kuulostaa paremmalta kun koskaan.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
-J.-
08.06.2007 12:59:10
... jotain muuta välillä. Ei mikään ihme jos kyllästyttää jos joka päivä tai viikko kuuntelee jotain bodomia...

No mulla tulee kuunneltua joka päivä mutta eipähän oo vielä kiinnostus lakannut.
Soitettuakin tulee joka päivä. Enimmäkseen bodomin ralleja soittelen. Ei tule paljoa muuta vedettyä.

...on pakko pudotta Dropped C:hen (Next In Line on poikkeus, tosin en osaa soitaa siitä mitään, joten ihan sama)...

Eikös AYDY:n kaikki biisit mene dropped C...
Eli ei se mikään poikkeus ole, vai tarkoititko jotain muuta?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)