isojussi 03.06.2007 10:09:52 | |
---|
Noh, kyllähän tuota Agentsia mielummin kuuntelee kuin viimeisimmän kehityksen aallonharjalla ratsastavaa Anttilan Casion torvisynasoundia ja vasuribassoa. So? Mä peräänkuulutankin akustisia soittimia, enkä sähkökitaroita. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Jäärä 03.06.2007 10:43:48 | |
---|
Niin mäkin. Vahvistimien kautta ääntä yleisön ilmoille pukkaavat soittimet on saatanan keksintöjä ja niiden soittaminen syntiä. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
laulava runpali 03.06.2007 11:00:34 | |
---|
Ja raiskaamalla Virran hienoja levytyksiä. Tunnetko koskaan olevasi poikkeava... Kato joskus herrojen(TopiAgents) levymyyntejä, viimeistään siinä vaiheessa huomaat olevasi. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
Martso 03.06.2007 12:33:43 | |
---|
Ja raiskaamalla Virran hienoja levytyksiä. En lähtis tuohon Jussin. On vitun tekopyhää sanoa, että joku on koskematonta musaa. Ihan niin kuin nuo Paratiisi.keskustelutki, minkä takia se pitäis aina vetää yksyhteen alkuperäisen kanssa? Perusbiisihän se on. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
BigPapa 03.06.2007 13:26:27 (muokattu 03.06.2007 13:28:09) | |
---|
En lähtis tuohon Jussin. On vitun tekopyhää sanoa, että joku on koskematonta musaa. Ihan niin kuin nuo Paratiisi.keskustelutki, minkä takia se pitäis aina vetää yksyhteen alkuperäisen kanssa? Perusbiisihän se on. Paratiisi on parhaimmillaan alkuperäisenä ja Agents musa on genressään parhautta oli coveri mikä tahansa....mun mielestä.. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Lapari 03.06.2007 13:28:56 | |
---|
Ja raiskaamalla Virran hienoja levytyksiä. Soitettiin kerran Mandndshurian kummut kitarainstrumenttaalina,eli Mandshurian beat.Vanhempi herra tuli sanomaan,että siinä on raiskattu Laila Kinnusen hieno kappale rautalanka räminään.Vastasin hänelle,että mitähän mieltä venäläiset oli Laila kinnusen tulkinnasta aikoinaan?Kyllä mun mielestä voidaan tehdä erilaisia näkemyksiä biiseistä.varmaa on,ettei se huononna alkuperäistä millään tavalla.Tota raiskaus juttua en ymmärrä millään muotoa.Onko raiskausta esim,jos bändi ottaa ohjelmistoon jonkun biisin ja ei osaa soittaa sitä niin hyvin kuin alkuperäinen on soitettu?Tai jos tehdään siitä erillainen sovitus.Kyllähän se kuitenkin on niin,että jos se tehdään omien kykyjen puitteissa alkuperäistä kunnioittaen,niin se on ok. mun kompressori on pajalla. |
Tankero 03.06.2007 21:18:05 | |
---|
Tunnetko koskaan olevasi poikkeava... Kato joskus herrojen(TopiAgents) levymyyntejä, viimeistään siinä vaiheessa huomaat olevasi. Lienet kenties Souvarifani. Varmasti, vissiin. |
paice60 03.06.2007 22:14:44 | |
---|
Lienet kenties Souvarifani. Olet näköjään ilkeällä päällä taas vaihteeksi , mutta hyvä huomio. Vittu näitä hommia. |
laulava runpali 04.06.2007 01:07:47 | |
---|
Lienet kenties Souvarifani. Onpa täällä taas älyn jättiläisiä liikkeellä tänään... Elä sekoita Topia ja Hoikkaa. Lienee tyhmempikin käsittävän jos viitsii vilkasta aiempia kirjotuksia. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
laulava runpali 04.06.2007 01:10:55 | |
---|
Olet näköjään ilkeällä päällä taas vaihteeksi , mutta hyvä huomio. Hyvä huomio???! *naurattaa niin saata..sti* Ookte edes selvinpäin liikenteessä..? Kukkakeppistandit rulettaa!! |
isojussi 04.06.2007 05:01:05 | |
---|
En lähtis tuohon Jussin. On vitun tekopyhää sanoa, että joku on koskematonta musaa. No niin no - Sinänsä alkuaikojen Topi / Agents jutussa oli ajatusta ja se toimi, mutta ei Agentsienkaan tasoinen bändi pystynyt pelastamaan sitä, mitä se laulu sitten myöhemmin oli. Joo joo, tiedän tiedän, mutta sanon silti kaksi sanaa: into naatio. Ihan niin kuin nuo Paratiisi.keskustelutki, minkä takia se pitäis aina vetää yksyhteen alkuperäisen kanssa? Perusbiisihän se on. Jos nyt puhutaan Jorkan Parasiitista, niin ihan passeli, mutta joniin verran munattomampi veto, kuin originaali. Jos nyt puhutaan Paradiset:ista, niin IMHO valitettava näkemys hienosta biisistä, jonka käännös ei yllä lähellekään alkuperäistekstin herkkyyttä - niin kuin ei tulkintakaan. Ja sille toiselle pojalle sanonpa vaan että ei se levymyynti kerro yhtään mitään musiikin laadusta. Se kertoo markkinoinnin laadusta. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 04.06.2007 05:28:56 | |
---|
..Ja sille toiselle pojalle sanonpa vaan että ei se levymyynti kerro yhtään mitään musiikin laadusta. Se kertoo markkinoinnin laadusta. Juu minäkin olen sitä mieltä, että kansalle sitä mitä se tarvitsee, eikä sitä mitä se haluaa! Tämän takana seison! ..ainaki puolittain. :) |
EP 04.06.2007 05:32:35 | |
---|
..Ikkunaprinsessa, Tähdet tähdet ja Laivat... Öh..joo, nuo Kaikki kolome ku saiski tässä elämässä! HOH! 8)) |
Onpa täällä taas älyn jättiläisiä liikkeellä tänään... Elä sekoita Topia ja Hoikkaa. Lienee tyhmempikin käsittävän jos viitsii vilkasta aiempia kirjotuksia. Niin näkyy olevan, kun et käsittänyt rinnastustani. Paice tajus kyllä mitä ajoin takaa. Varmasti, vissiin. |
Ukko 04.06.2007 17:12:55 | |
---|
Niin näkyy olevan, kun et käsittänyt rinnastustani. Paice tajus kyllä mitä ajoin takaa. Paicen harvinainen ymmärryksen hetki :/ |
Tankero 04.06.2007 22:57:55 | |
---|
Paicen harvinainen ymmärryksen hetki :/ Olen hänen jutuistaan käsittänyt, että hän on ainoa siinä suvussa, kellä on jonkinlaista ymmärrystä. Miten lienee. Varmasti, vissiin. |
KoskPaavo 04.06.2007 23:01:51 | |
---|
Olen hänen jutuistaan käsittänyt, että hän on ainoa siinä suvussa, kellä on jonkinlaista ymmärrystä. Miten lienee. Veljensä tapasin miitissä , viksu mies tuntui olevan tai sitten mua on perusteellisesti kusetettu. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Tankero 04.06.2007 23:08:48 | |
---|
Veljensä tapasin miitissä , viksu mies tuntui olevan tai sitten mua on perusteellisesti kusetettu. Mietihän vielä. Varmasti, vissiin. |
jon lord 05.06.2007 09:42:11 | |
---|
Mietihän vielä. Hah hah haa. Kaikkea sitä kuulee. COVS jäsen N.o 3 |
Ukko 05.06.2007 15:54:04 | |
---|
Olen hänen jutuistaan käsittänyt, että hän on ainoa siinä suvussa, kellä on jonkinlaista ymmärrystä. Miten lienee. Joo. Sillä on kieltämättä se käsitys itsestään ;) |