Aihe: True Norwegian Black Metal (dokumentti)
1 2 3 4 5
StoRBa
04.06.2007 10:16:13

Ihan hyvä dokumentti oli.
Kikolaa
04.06.2007 10:20:38
Jotenkin vaan vaikuttaa et sitä loppuhiljaisuutta on vähän jotenkin pitkitetty, ei kukaan pysty istumaan noin paikallaan niin pitkään.
Tokihan pystyy, ainoa asia mikä mua ihmetyttää on että miks se näytettiin. Kuvaajat varmaan katsoivat kohtauksen tarpeeksi oudoksi joten näyttivät sen tai sitten eivät tajunneet mitä Gaahl yritti? Tai sitten kohtaus oli feikattu, ilmeisesti toimittaja sanoi "guide me", minusta se ei voi olla vain sattumaa.

Asia jätkä tää Gaahl kyllä. Hynynen ja Nikula sais vierailla, on se sen verran äijä se.
StoRBa
04.06.2007 10:30:29

Tokihan pystyy, ainoa asia mikä mua ihmetyttää on että miks se näytettiin. Kuvaajat varmaan katsoivat kohtauksen tarpeeksi oudoksi joten näyttivät sen tai sitten eivät tajunneet mitä Gaahl yritti? Tai sitten kohtaus oli feikattu, ilmeisesti toimittaja sanoi "guide me", minusta se ei voi olla vain sattumaa.

Asia jätkä tää Gaahl kyllä. Hynynen ja Nikula sais vierailla, on se sen verran äijä se.

Liittyneekö moinen hiljaisuus siihen mitä Gaahl sanoi aikasemmin dokumentissa, ettei halua laumaa lampaita seuraamaan. Joten "Guide me" tyylinen kommentti saa aika hiljaisen vastakaiun.
DethBanger
04.06.2007 11:30:26
Nojoo, mutta ehkäpä kyseinen genre ei olekaan ihan sinun ikäisillesi tarkoitettu. Yhtähyvin olisit voinut sanoa että pikku kakkonen on niin lapsellista että myötähäpeä nousee

Mutta en sanonut? Ja sitäpaitsi mikään musiikkityyli ei oo tietyn ikäsille tarkotettu, vaan niille jotka siitä pitää.
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
Kikolaa
04.06.2007 11:31:05 (muokattu 04.06.2007 11:32:48)
Liittyneekö moinen hiljaisuus siihen mitä Gaahl sanoi aikasemmin dokumentissa, ettei halua laumaa lampaita seuraamaan. Joten "Guide me" tyylinen kommentti saa aika hiljaisen vastakaiun.

Aika varmasti liittyy. Mun pointti oli kuitenkin se, että mun mielestä ei voi olla sattumaa että toimittaja sanoo "guide me" sen jälkeen mitä Gaahl oli sanonut lampaista ja niitten johtamisesta. Ja kaikenlisäksi se näytettiin dokumentissa. No, itsekritiikkihän on hyväksi.

Ehkä se oli joku tuon tiimin trikki, jolla saadaan aikaan "onhan toi mies ihan sekaisin" ajatuksia katsojille tai jotain vastaavaa.
Terrorwrist300
04.06.2007 12:16:13

Perushuttuu, juu...

Osittain ihan allekirjoitettavaa tekstiä, lähinnä se miten luonto on ainoa jumala ja sen semmosta. Osittain sitten taas aikamoista hevonpaskaa.

Kiehtova äijä kyllä tää Gaahl. Se koulu juttu oli aika kova, ainoo koulukaveri päätti sitte heittää lusikan nurkkaan. Sen ku kuuli, ni kyllä kävi mielessä että oisko Gaahl jotenkin liittynyt kaverin kuolemaan XoD.
Ja se mökki oli kyl aika saatanan hc. Aikamoiset juuret on jätkällä, ihmekös tuo että on vähän omalaatuinen kaveri.

Se vähän mietitytti miten se yks jäbä sanos, että tää on eka kerta ku mitään toimittajia tai kameroita on Gaahlin hoodeilla. Jos en ihan väärässä oo, ni ainakin A Headbangers Journeyssa ne hengaili siellä viinikellarissa ja teki haastatteluu.
Milkop
04.06.2007 12:16:18 (muokattu 04.06.2007 12:18:25)

Nojoo, mutta ehkäpä kyseinen genre ei olekaan ihan sinun ikäisillesi tarkoitettu.

No eihän se nyt näinkään mene. Jos joku ei vaan tykkää ko. genrestä, niin mitä siitä sitten kitisemään. Iän nyt ei siihen ainakaan pitäisi vaikuttaa. Itselle kyllä nuo dokkarit oli ihan mieluisaa katseltavaa ja black metal on muutenkin metallin genreistä se itselle rakkain, vaikka sen huumoriarvo välillä melko korkea onkin. Tai ehkä se onkin se syy :D

Se vähän mietitytti miten se yks jäbä sanos, että tää on eka kerta ku mitään toimittajia tai kameroita on Gaahlin hoodeilla. Jos en ihan väärässä oo, ni ainakin A Headbangers Journeyssa ne hengaili siellä viinikellarissa ja teki haastatteluu.

No riippuu kumpi on tehty aiemmin...
miccomalliton
04.06.2007 14:42:38
Minusta tuossa Gaahlin lopun tuijottelussa ja hiljaisuudessa ei ollut mitään ihmeellistä. Minusta se oli vain selvä merkki toimittajille: "älkää kyselkö typeriä, en vastaa."
Mist of the Spiritual Dimension
Super-Jari
04.06.2007 16:04:36
Minusta tuossa Gaahlin lopun tuijottelussa ja hiljaisuudessa ei ollut mitään ihmeellistä. Minusta se oli vain selvä merkki toimittajille: "älkää kyselkö typeriä, en vastaa."

Jep. Senhän se aikalailla siinä sanoikin.
John Titor
04.06.2007 16:30:33

Vaikka en mikään himmeä bläkkisfani olekaan, enkä arvosta minkään sortin kulttuurihistoriallisesti merkittävien rakennusten polttamista (enkä kyllä muidenkaan rakennusten, se todettakoon), täytyy sanoa että kyllä ketä tahansa tosissaan tekojensa ja sanojensa takana seisovaa tyyppiä täytyy arvostaa. Naurettavia tai ei, kyllä ne bläkkisjätkät multa pisteitä saa huomattavasti enemmän kuin joku ensimmäisestä setelitukusta äitinsäkin kieltävä rokkiesa.
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
ballfish
04.06.2007 20:03:20
Vaikka en mikään himmeä bläkkisfani olekaan, enkä arvosta minkään sortin kulttuurihistoriallisesti merkittävien rakennusten polttamista (enkä kyllä muidenkaan rakennusten, se todettakoon), täytyy sanoa että kyllä ketä tahansa tosissaan tekojensa ja sanojensa takana seisovaa tyyppiä täytyy arvostaa. Naurettavia tai ei, kyllä ne bläkkisjätkät multa pisteitä saa huomattavasti enemmän kuin joku ensimmäisestä setelitukusta äitinsäkin kieltävä rokkiesa.

Mielestäni on varsin raukkamaista polttaa hieno ja vanha puurakennus. Sellaisen teon takana seisominen ei ole arvostettavaa, vaan idioottimaista.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
sandiego
04.06.2007 20:10:49
Mulle tuli tosta lopusta puhtaasti mieleen se että gaahli otti sen guide meen pelkkänä vittuiluna.
Tympee Huttunen
04.06.2007 21:10:47
Hyvin tehty dokkari. Koko ajan luotiin myyttisyyttä ja salaperäisyyttä. Kysymyksiä jätettiin avoimiksi ja katsoja sai itse kuvitella vastauksia. Olisi ennemmin näytetty, kun artisti käy paskalla, pesee pyykkiä ja valmistaa mannapuuroa. Nyt annettiin toisten kertoa henkilöstä, kuin tämä olisi joku myyttinen satuolento.

Ja ihan loskakeli tuolla metiköissä oli. Kai se jostakin toimittajasta voi tuntua kylmältä ja jollekin briteille tuollainen näky metsästä voi näyttää hurjalta.

Hyvin tehtyä dokumenttia vielä alleviivasi tuo lopun "vaarallisuus", jossa pullamössötoimittajalta meinasi kunto loppua. Sitäkin ihmeteltiin, kun mökin puut oli pitänyt tuoda kukkulalle. En myöskään yhtään ihmettelisi, vaikka tuo loppu olisi täysin käsikirjoitettu juttu. Luulisi nyt toimittajankin jotain tuossa puhuvan.
Nidhöggr
04.06.2007 21:12:41
Luulisi nyt toimittajankin jotain tuossa puhuvan.

Ehkä häntä pelotti liikaa.
Krää-ähh.
Super-Jari
04.06.2007 21:38:49
Mielestäni on varsin raukkamaista polttaa hieno ja vanha puurakennus. Sellaisen teon takana seisominen ei ole arvostettavaa, vaan idioottimaista.

Mitä raukkamaista siinä on? Idioottimaista se kyllä on.
ballfish
04.06.2007 21:40:14
Mitä raukkamaista siinä on?

Tulen saa syttymään lapsikin...
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Super-Jari
04.06.2007 21:42:10
Tulen saa syttymään lapsikin...

En tajua yhteyttä, mutta ehkä mun ei tarvi.
ballfish
04.06.2007 21:45:00
En tajua yhteyttä, mutta ehkä mun ei tarvi.

Lähinnä sitä, että vaikuttamisen keinona tuhopoltot ovat ehkä huonoin keino.
Super-Jari
04.06.2007 21:48:08
Lähinnä sitä, että vaikuttamisen keinona tuhopoltot ovat ehkä huonoin keino.

Viesti menee varmasti ainakin perille. Tyhmäähän se on. Laitonta and. Tosin esimerkiksi Suomessahan näytettiin miten homma hoidetaan ja kirkonpolttaja sai isomman tuomion mitä minä saisin jos tökkisin sinua puukolla ja kuolisit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)