Aihe: Sopimus ohjelmatoimiston kanssa
1
pitk
04.06.2007 13:19:00

No niin. Nyt olisi tapetilla tuollaanen asia.

Mitä juttuja siinä pitää ehdottomasti olla, jotta se on soittajan/bändin kannalta sopivan etuisa?

Yksi asia, jota kannattaa yrittä on se, etä toimisto ottaa provikkansa vasta kulujen jälkeen. Vaikka provikka olisi isompikin, kuin ennen otettava (vallitseva käytäntö), niin yllättäen keikkamyyjäkin alkaa ajatella laitteisto-, miehistö-, kuljetus-, majoitus ynnä muita kuluja vähän eri malliin. Ja keikatkin saatetaan myydä vähemmän tikkataulupohjalta.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Kukkis 77
04.06.2007 17:24:33

Ei antanut kovin hyvää kuvaa tuosta ohjelmatoimistosta, mutta innokkaasti ne on jo meille keikkaa myyny.. Tai ainakin yrittäneet.

Siis ovat yrittäneet myydä? Onko yhtään keikkaa ko. lafkan kautta tullut? Ja kyllähän tuollainen kirjoitusvihreitä vilisevä paperi ainakin mun mielestä haiskahtaa. Miettikää nyt vielä pari kertaa kannattaako sinne nimeään laittaa.

Ja olikohan Muusikoiden Liitosta mistä sai lakimiesapua ellei peräti ilmaiseksi tämmöisissä sopimusjutuissa. Ampukaa jos olen väärässä.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
juguli
04.06.2007 22:01:21
Siis ovat yrittäneet myydä? Onko yhtään keikkaa ko. lafkan kautta tullut?

Pari keikkaa olis tiedossa noiden kautta.

Ja olikohan Muusikoiden Liitosta mistä sai lakimiesapua ellei peräti ilmaiseksi tämmöisissä sopimusjutuissa. Ampukaa jos olen väärässä.

Pitääpä ottaa yhteyttä.
pitk
05.06.2007 10:06:34

Pitääpä ottaa yhteyttä.

Kyllä se lappu kannattaa jollakulla luettaa. Jopa jokunen lantti moisesta maksaakin. Ei tuollaisen tarkistuttaminen perus lakitoimistollakaan ketään konkurssiin aja.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)