Aihe: Parhaat sähkökitarat hintaluokassa 200-300 €?
1 2 3
Man1ac
11.01.2004 12:52:41
Käy kysäseen Musapörssistä... En tiiä onko mut kannattaa yrittää :) Itelläni on ollu tuollaanen Pacifica 120 koht 2 vuotta, ja kyllä hinta / laatu suhde on erittäin kohdallaan. Kaverillani on ollu kans joku 112 Pacifica jotain 4 vuotta ja toimi / toimii kun junan vessa. Että siitä vaan laatukitaraa valitsemaan :D

Olen käynyt jo muutamaan otteeseen, ei näkynyt noita Yamahoita silloin... Tällä hetkellä vahvin kitaraehdokas on tuolla Musikantissa myytävä Squierin Double Fat Strat, joka on tosin hieman yli tuon hintaluokan (370€). Pitänee vielä hillitä tuota kitarakuumetta sen verran, että malttaa odottaa kunnes tuonne pörssiin tulee testattavaksi noita ESP M-50 sähkiksiä.
Kohti tulevalla tulella on läpikulkuoikeus.
JuSu
11.01.2004 13:36:28
Jos sattuu hollille, niin testailepa Falcon -merkkisiä strato- ja telekopsuja. Falconin tele pärjäsi taannoisessa Antero Jakoilan sokkotestissä oivasti:

http://www.rytmi.com/rytmi101/101teletbyjakoila.html

Omakohtaista kokemusta on Falconin stratokopiosta, joka tarttui matkaan Tukholman risteilyltä. Oiva ja nätti peli hintaisekseen (n. 175 euroa pussilla). Alkuperäiset mikit olivat ihan ok-soundiset malliin texas, mutta armottoman kiertoherkät eivätkä väliasennot olleet hurinattomat. Huitaisin kitaraan Fenderin japsistraton yksikelaiset kaulaan ja keskelle sekä tallaan Kent Armstrogin Hot Railsin ja kivasti soi. Kokonaisbudjetti about 250 euroa.

JuSu
Ööö... Morjens.
Olli S.
11.01.2004 13:52:01

Olen käynyt jo muutamaan otteeseen, ei näkynyt noita Yamahoita silloin... Tällä hetkellä vahvin kitaraehdokas on tuolla Musikantissa myytävä Squierin Double Fat Strat, joka on tosin hieman yli tuon hintaluokan (370€). Pitänee vielä hillitä tuota kitarakuumetta sen verran, että malttaa odottaa kunnes tuonne pörssiin tulee testattavaksi noita ESP M-50 sähkiksiä.

Jos on aikaa pyörähtää Äänekoskella, niin siellä paikallisessa Expertissä on minun vanha Pacifica 112. Varmasti timmissä kunnossa. En tiedä mitä ne pyytää siitä, mutta luulen että saavat hinnan kohdalleen. Ei siis ollut myyntipuhe, koska se ei ole myyntitilissä, vaan meni vaihdossa liikkeeseen.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)