heikkiha 03.06.2007 14:46:05 | |
---|
Listatkaapa omasta mielestänne paras led zeppelinin levy. Olen päättänyt opetella soittamaan pää idolini jonkun levyn kaikki kappaleet järjestelmällisesti. Voitte kirjoitella tänne omia mielipiteitänne kyseisestä bändistä. laittakaa tänne myös henk. kohtainen suosikkikappaleenne zeppeliineiltä. Minun suosikkini on HEARTBREAKER!! Kyseinen yhtye ei ole oikeastaan huonoja levyjä tehnytkään. Ainoastaan In Through The Out Doorista en ole pahemmin välittänyt. Ei vaan ole ikinä sytyttänyt poltetta minussa. On äärettömän vaikea sanoa mikä levy on suosikkini, mutta tällä hetkellä se on ehkä Physical Graffiti koska löysin siitä vihdoin halvan CD version joka oli vielä erittäin hieno Japanilainen Lp-Sleeve painos... Suosikki biisi on taas vielä vaikeampi sanoa. Se vaihtelee melko usein. Tällä hetkellä se ehkä on: NO QUARTER !! Äärettömän kova biisi. Siinä on loistava tunnelma ja aivan ehdoton saundimaailma... Kannattaa tutustua joskus sateisena iltana kun on kävelemässä kotiin! "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
Lesko 03.06.2007 16:56:32 | |
---|
Kritiiikkiä voi antaa muutenkin kuin "voi vittu kun oli paska veto, meni päivä pilalle" -tyyliin. Tietysti jos haluaa loukata itsensä esilletuomaa artistia niin silloin se onnistuu noinkin. Laitas jotain omaa matskuu jakeluun niin katotaan miten sen käy. Minusta Hapan kiteytti melko hyvin koko asian. Kiitos siitä! Siis voinhan mä pistää omaa materiaalia, kun sellaista uuden bändin kanssa saadaan äänitettyä. Kyllä mä olen omasta musiikista saanut kritiikkiä ihan joka sorttia ja pakkohan se on kestää, kun kerran sellaista hommaa tekee. Mites muuten tämä minun oma matsku liittyy tähän asiaan? Se että on sama mitä mussiikkia tänne nyt laittaisin, niin sinä tulisit sen tässä tilanteessa haukkumaan. Eikä edelleenkään minun tarvitse tuota sen paremmin vetää, voidakseni sitä kritisoida tai sanoa mitä ajattelen, enkä sanokkaan että soittaisin sen paremmin, kyse ei ole siitä, hyvä juki! =) Kaikki kritiikki on hyvästä ja siinä vaiheessa kun aletaan vetämään tuon tason biisejä covereina, niin pitäisi siinä jotain tasoa olla, ei voi ajatella, että hyvä veto: "amatööribändiltä" tai "tuon ikäisiltä" tai "suomalaisilta", kyllähän minusta Zeppelinin vetäminen on riski sinänsä, että silloin juuri tällaiset minunlaiseni ihmiset tulee varmasti kritisoimaan ja "pahoittamaan artistin mielen".... No ihan sama, niinkuin Hapan tuossa sanoi, että silloin kusettaa itseään jos ei sano asioita niinkuin ne tuntee ja minä olen rehellistä sorttia, pidit siitä tai et! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
willie 03.06.2007 17:31:46 | |
---|
Lesko : Vittu kun oli järjettömän ponneton, suoraan sanoen paska versio. Tollasta siitä tulee kun ei vaan osaa. Vittu meni päivä pilalle, kiitti! 38 vuotta Zeppiä diganneena minusta tuo oli varsin mainio veto. Ainoastaan laulaja ei oikeen ollut mun makuun, sen verran ylivoimanen Plant kuitenkin oli/on. Itse olen hyvin kriittisesti suhtautuva kaikkia Zep-covereita kohtaan. Bändiä en tunnistanut, eikä sillä niin väliäkään ole. Veto oli kuitenkin niin intensiivinen ja rankka, että hieman kyllä leuka loksahti. Kyllä tuo oli yksi parhaimmista kuulemistani Immigrant Song covereista. Leskon mielipedettä en arvosta enkä noteeraa, sen verran alatyylinen vuodatus se on. Kaikkia esityksiä ja tekeleitä voi arvostella ja kommentoida, senhän ymmärtää ja siitä on tietoinen itse esittäjäkin. Kritiikki on aina paikallaan hyvä asia. Kuinka uskottavaa se on, riippuu pitkälti kritisoijan tyylistä ja sananvalinnasta. Kun mielipide alkaa sanalla vittu ja jatkuu sanalla paska ja vittu, niin tällaisen tuomion vastapainoksi olisi mielenkiintoista kuulla jotain, mikä Leskon mielestä parempaa. Poppamiestä ja Jukia lainaten : En usko että moneltakaan bändiltä täällä palstalla taittuisi tuon kummemmin, tai edes tuonnepäin. OK suoritus amatööribändiltä minun mielestä. Kritiiikkiä voi antaa muutenkin kuin "voi vittu kun oli paska veto, meni päivä pilalle" -tyyliin. Tietysti jos haluaa loukata itsensä esilletuomaa artistia niin silloin se onnistuu noinkin. Laitas jotain omaa matskuu jakeluun niin katotaan miten sen käy. willie Bassoa vuodesta 1972. |
taikakameli 03.06.2007 17:51:56 (muokattu 03.06.2007 17:56:48) | |
---|
mikä siinä on ongelmana? Väität esittäneesi kritiikkiä, mutta viestisi oli suoraa vittuilua ja haukkumista. Edit. Ja koska sanoit "Tollasta siitä tulee kun ei vaan osaa," niin voimme olettaa sinun osaavan/tietävän miten asia kuuluu paremmin tehdä, ja on täysin oikeutettua pyytää sinua tekemään se paremmin. Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
poppamies 03.06.2007 18:01:38 | |
---|
Sovitaanko että tuo "Immigrant Song" cover oli suhteellisen hyvä ja jatketaanko keskustelua siitä bändistä joka esitte sen aavistuksen verran paremmin ettei tämä mene lukkoon jonkun kriitikon tähden.. G strings are for strippers! |
sirdickyj 03.06.2007 18:15:54 | |
---|
Vittu kun oli järjettömän ponneton, suoraan sanoen paska versio. Tollasta siitä tulee kun ei vaan osaa. Vittu meni päivä pilalle, kiitti! Mitä vittua? Eihän toi ollu yhtään niin huono kuin esim. Zeppelinin Live Aid-veto, tai se Atlanticin 40-vuotis (vai mikälie) veto. SELLAISTA tulee, kun ei vaan osaa. Zeppelin on kaikista maailman bändeistä eniten pyhä lehmä, joten sitäkin tabua on hyvä vähän sörkkiä. Toi esittäjän itsensä linkittämä veto tosiaan ansaitsee toisenlaista kritiikkiä kuin tuo esittämäsi. Ihan mallikkaasti ja tyylilajille ominaisesti noi veti, kukkoilu ja korniuden rajalla oleva heiluminen kuuluu asiaan. |
Lesko 03.06.2007 20:18:14 | |
---|
No sovitaan sitten niin, se oli tosi hyvä veto! Täällähän ei tunnetusi eri mielipiteitä suvaita! "Mitä takoittaa groove?"
Tympee Huttunen 03.06.2007 20:24:44 (muokattu 03.06.2007 20:25:09) | |
---|
Mitä vittua? Eihän toi ollu yhtään niin huono kuin esim. Zeppelinin Live Aid-veto, tai se Atlanticin 40-vuotis (vai mikälie) veto. SELLAISTA tulee, kun ei vaan osaa. Nuo on kyllä aika pahoja vetoja:/ Eivät olleet ajat enää samat ja etenkään Pagen soitto ei ollut kovinkaan tarkkaa. Toisaalta se Plantin ja Pagen Unledded '94(?) oli hieno ja sopivasti erilainen veto. Plant toimii todella hienosti nykyään sen Strange Sensations-bändin kanssa. |
No sovitaan sitten niin, se oli tosi hyvä veto! Täällähän ei tunnetusi eri mielipiteitä suvaita! Suvaitaan, onhan mun mielipidekin eri kuin mitä useimpien tähän ketjuun kirjoittavien. Siis Zeppelinistä. Mutta mun mielestä kohteliaisuus kaikessa, sanoit aika rumasti tosta vedosta, jonka lähettäjä kuitenkin tais itse olla messissä vedossa. Ei toi nyt NIIN huono ollu, vois kuvitella, että jos oot Zeppeliniä diggaillu, niin olet pahoittanut mielesi paljon pahemmin heidän omista tekemisistään, varmasti olet livejä ja muita kaivellut ja tsekkaillut sekä myös tutustunut noihin Live Aid ja Atlanticin bile-vetoihin. Ei ketään kotona. |
ballfish 03.06.2007 20:25:57 | |
---|
No sovitaan sitten niin, se oli tosi hyvä veto! Täällähän ei tunnetusi eri mielipiteitä suvaita! Kyllähän niitä mielipiteitä kuunnellaan, kun asiallisesti esitetään. Kirjoituksiesi taso on siellä 10 ikävuoden paikkeilla. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
willie 03.06.2007 20:27:04 | |
---|
No sovitaan sitten niin, se oli tosi hyvä veto! Täällähän ei tunnetusi eri mielipiteitä suvaita! Kyllä suvaitaan, tällä kertaa vaan meni hiukka överiksi yhdeltä sun toiselta. Rauha maahan, jatkukoon asiallinen ja myös kriittinenkin keskustelu.. Bassoa vuodesta 1972. |
sirdickyj 03.06.2007 20:28:00 | |
---|
Nuo on kyllä aika pahoja vetoja:/ Eivät olleet ajat enää samat ja etenkään Pagen soitto ei ollut kovinkaan tarkkaa. Toisaalta se Plantin ja Pagen Unledded '94(?) oli hieno ja sopivasti erilainen veto. Plant toimii todella hienosti nykyään sen Strange Sensations-bändin kanssa. Näin on, tuota taustaa vasten voisi kuvitella jonkun fanin pahoittavan mielnsä ja pilaavan päivänsä paljon herkemmin itse orkkis-ukkojen hölmöillessä tuohon malliin. Page ja Plant toimii hyvin, ja Plant tosiaan omissa jutuissaan. Silti esim. Coverdale-Page toimii paljon paremmin kuin mikään noista, koska Coverdale klaaraa hommat IMO huomattavasti Palntia mallikkaammin, kun musa on tommosta raskassoutuista. Plant on paree niissä akustisissa jutuiissa ja perinnekamassa. |
Lesko 03.06.2007 20:37:07 | |
---|
Suvaitaan, onhan mun mielipidekin eri kuin mitä useimpien tähän ketjuun kirjoittavien. Siis Zeppelinistä. Mutta mun mielestä kohteliaisuus kaikessa, sanoit aika rumasti tosta vedosta, jonka lähettäjä kuitenkin tais itse olla messissä vedossa. Ei toi nyt NIIN huono ollu, vois kuvitella, että jos oot Zeppeliniä diggaillu, niin olet pahoittanut mielesi paljon pahemmin heidän omista tekemisistään, varmasti olet livejä ja muita kaivellut ja tsekkaillut sekä myös tutustunut noihin Live Aid ja Atlanticin bile-vetoihin. Ei ketään kotona. No joo siis menihän toi överiksi, mutta kirjotin sen just niin kuin ajattelin, enkä kyllä sen mukaan kirjoita "varovaisemmin", jos tuossa bändissä itse soittava laittoi tuon linkin, enkä minä bändiä haukkunut/kritisoinut missään nimessä, vain ja ainoastaan tuota vetoa! Mutta jatketaan nyt sitten pikkuhiljaa tästä, ja pahoitteluni linkin laittajalle, ei vaan iskenyt muhun! =) "Mitä takoittaa groove?"
taikakameli 03.06.2007 20:45:30 | |
---|
enkä minä bändiä haukkunut/kritisoinut missään nimessä, "Tollasta siitä tulee kun ei vaan osaa" nojoo, peace out Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Ziggy Bubba 04.06.2007 01:07:47 (muokattu 04.06.2007 01:08:41) | |
---|
Vittu kun oli järjettömän ponneton, suoraan sanoen paska versio. Tollasta siitä tulee kun ei vaan osaa. Vittu meni päivä pilalle, kiitti! Anteeksi, että minäkin vielä tästä väännän, mutta... Kritiikin esittäminen (tai yleensä palautteen antaminen) on tosiaan oma taitolajinsa. Aikuisten ihmisten kesken kun ei ole tapana aina möläytellä kaikkia ajatuksiaan, vaikka ne olisivat kuinka "rehellisiä". Tuon tyyppinen tölvintä onkin jopa jossain määrin itsekästä, tai vähintäänkin harkitsematonta... "Rakentava palaute" on kai se avaintermi tähän kohtaan. Ei kai kukaan esim. työelämässä lähde tölvimään kaverin panosta "vitun paskaksi", ihan vain koska vaan tuntuu siltä, tuolla tyylillä pelaa ittensä nimittäin pihalle omasta yhteisöstään varsin äkkiä. P.S. Oli muuten aika energinen tuo Immigrant Song, vaikkei se nyt tietenkään Zepukan kultakauden tasolle ylläkään - kyllä tuota menoa katsoisi oluttuopin ääressä mieluusti elävänä. Myspace.com/Crookmachine |
biibob 04.06.2007 02:12:59 | |
---|
" 10._Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä." Taas tässä jälkiviisastelen, mutta haluan vain muistuttaa säännöistä, vaikkei se ehkä minun tehtävä olekkaan. Nyt vaan jatketaan hyvää keskustelua Zeppeliineistä ^^... "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Lesko 04.06.2007 07:40:24 | |
---|
" 10._Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä." Taas tässä jälkiviisastelen, mutta haluan vain muistuttaa säännöistä, vaikkei se ehkä minun tehtävä olekkaan. Nyt vaan jatketaan hyvää keskustelua Zeppeliineistä ^^... Lyö vaan enemmän bensaa liekkeihin ja sitten "jatketaan vaan rauhassa" Mua ainakin vituttaa nyt tollanen. Tuo sääntö tuskin tarkoittaa sitä, että täällä ei saisi sanoa omaa mielipidettä esillelaitetusta videosta, jos se kuulostaa minusta huonolta, niin minulla on se oikeus sanoa, vaikka en olekkaan kuunnellut Zeppeliniä 38 vuotta tai vaikka en itse sitä paremmin välttämättä soittaisikaan. Minä en ole tarkoituksellisesti solvannut artistia tai kokoonpanoa, vaan täysin tuota vetoa. Tuo, että "ei vaan osaa" ei tarkoita missään nimessä sitä, että nuo kaverit ei osaisi soittaa, tai tuo laulaja olisi huono. Turhaan silti selitän, joku tulee kertomaan kuitenkin "miten kuuluu kritisoida" tai "miten kirjoittaa arvostelu".... whatever! "Mitä takoittaa groove?"
KillingMachine 04.06.2007 09:31:53 | |
---|
"Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
Bald Anus 06.06.2007 19:02:23 (muokattu 06.06.2007 19:03:07) | |
---|
Laulaako Page itse muuten tällä Outrider -levyllään? EDIT: Jaa, se selvisikin kansivihosta. Jos haluat tutustua muusikkoon, sinun täytyy kuunnella hänen soittoaan
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
HaloOfFlies 27.07.2007 14:51:38 | |
---|
Atlantic julkaisee syksyllä tuplakokoelman, siinä nyt ei mitään niin kiehtovaa ole, mutta sen sijaan Song Remains The Samen uudelleenjulkaisu DVD:nä täyden setin kera on mielenkiintoisempi uutinen. Disc One: 01. Rock And Roll 02. Celebration Day 03. Black Dog (including Bring It On Home)* 04. Over The Hills* 05. Misty Mountain Hop* 06. Since I've Been Loving You* 07. No Quarter 08. The Song Remains The Same 09. Rain Song 10. The Ocean* Disc Two: 01. Dazed And Confused 02. Stairway To Heaven 03. Moby Dick 04. Heartbreaker* 05. Whole Lotta Love *ei mukana originaalijulkaisulla http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=77639Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |