Traditional 03.06.2007 14:35:07 | |
---|
Joo, teen näin :) en ala tänne spekuloimaan paskaa. Toivon et tonne tampereelle ilmaantuisi myyntiin RG1550 jollain 550e hintaan ja sit sitä menen testaan. Halleluja. Antikristus. Hehe. |
Halleluja. Laittakaa ny tää ketju lukkoon :D "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
KurtCobain 03.06.2007 15:15:05 | |
---|
Eiku älkää pistäkökkää kun mul on viä kysyttävää: Eli yks tyyppi kaupitteli mulle Ibanezin RGT42DX kitaraa. siin on Edge III Tremolo nii onko se ihan paska? kun miks 700e maksavaan kitaraan pistettäis paska tremolo? "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Petrukki 03.06.2007 15:18:39 (muokattu 03.06.2007 15:18:55) | |
---|
kun miks 700e maksavaan kitaraan pistettäis paska tremolo? Äksdee. Valmistaja saa enemmän rahaa, tietenkin. Ja muutenkin tuossa on tuo neck-thru, viepä hintaa paljon. Koita jo päättää mitä tahdot, floikan vai et. :D jou |
KurtCobain 03.06.2007 15:26:10 | |
---|
Koita jo päättää mitä tahdot, floikan vai et. :D Nokun perskule en osaa päättää :D jonain päivänä tahdon floikan kitaraan ja jonain päivänä ajattelen et se on ihan turhaa hömppää :D Kuitenkin tol floikal ois siisti temppuilla ja sil ois siisti opetella kaikkia siistejä kikkoja sun muuta kivaa, mut sit taas floikka kitaroissa vireen vaihto on ketusta... "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Traditional 03.06.2007 15:42:31 (muokattu 03.06.2007 15:55:17) | |
---|
Nokun perskule en osaa päättää :D jonain päivänä tahdon floikan kitaraan ja jonain päivänä ajattelen et se on ihan turhaa hömppää :D Kuitenkin tol floikal ois siisti temppuilla ja sil ois siisti opetella kaikkia siistejä kikkoja sun muuta kivaa, mut sit taas floikka kitaroissa vireen vaihto on ketusta... Hanki Lespa kun kuitenkin haluat olla Slässi.' E. typoa Antikristus. Hehe. |
KurtCobain 03.06.2007 15:46:00 | |
---|
mutta hommaa lespa kun kuitenkin haluat slässi olla. :P Mullahan on tällä hetkel Lespa :D Kyllä se on hiton hyvä kitara, mut haluun erilaisen. Ku mul on viä tälläset lyhyet sormet ku oon 14 nii haluisin ohuten kaulan, ja nyt oon alkanu kuuntelee vähän hevimpää musaa ja oon kiinostunu kaameesta bodom tilu nakki sooloilusta :D "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Traditional 03.06.2007 15:53:00 (muokattu 03.06.2007 15:54:11) | |
---|
Ku mul on viä tälläset lyhyet sormet ku oon 14 nii haluisin ohuten kaulan, ja nyt oon alkanu kuuntelee vähän hevimpää musaa ja oon kiinostunu kaameesta bodom tilu nakki sooloilusta :D aijjaa, kahtele Jaskoja... E. http://www.thomann.de/fi/jackson_dk2_blk.htm Antikristus. Hehe. |
KurtCobain 03.06.2007 15:56:22 | |
---|
aijjaa, kahtele Jaskoja... E. http://www.thomann.de/fi/jackson_dk2_blk.htm Emmää mitää lisenssi floikka paskaa oo hankkimassa :) tuo RG on hyvä, kun kokeilin tollasta kiintee tallasta RGA sarjalaista nii sen kaula sopi hyvin käteen. siin taisi olla joku wizard kaula... "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Traditional 03.06.2007 16:01:00 | |
---|
Emmää mitää lisenssi floikka paskaa oo hankkimassa :) tuo RG on hyvä, kun kokeilin tollasta kiintee tallasta RGA sarjalaista nii sen kaula sopi hyvin käteen. siin taisi olla joku wizard kaula... Ibankin tallat on lisenssifloikkia jos tarkkoja ollaan. Ja Iban Rga-sarjassa on wizardi, ja hintaa(yli sun budjetin). http://www.thomann.de/fi/ibanez_rga121hcdr.htm Antikristus. Hehe. |
SS Ameba 03.06.2007 16:20:52 | |
---|
Kun oli tuolla aikasemmin puhetta käytettyjen kitaroiden nauhoista nii tuli ny sit mieleen et onko nuo kuluneet nauhat ylipääsemätön katasroovi vai onko asia helppo korjata?? |
Mikko L 03.06.2007 16:36:22 | |
---|
Floikat on kyl loppujen lopuksi aika kamalia... omistan tuon JEM7an ja ite en vaan yhtään tykkää floikasta... ehkä se johtuu jopa sen rumuudesta mut emt. Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
Traditional 03.06.2007 16:36:51 | |
---|
Kun oli tuolla aikasemmin puhetta käytettyjen kitaroiden nauhoista nii tuli ny sit mieleen et onko nuo kuluneet nauhat ylipääsemätön katasroovi vai onko asia helppo korjata?? Voi korjata, Operaatio on vain aika hintava, jos sitä ei itse osaa tehdä. Antikristus. Hehe. |
KUNU 03.06.2007 16:45:36 | |
---|
Emmää mitää lisenssi floikka paskaa oo hankkimassa :) tuo RG on hyvä, kun kokeilin tollasta kiintee tallasta RGA sarjalaista nii sen kaula sopi hyvin käteen. siin taisi olla joku wizard kaula... Siinä RG:ssä mitä äsken katoit on Edge III mikä ei tosiaankaan ole mikään maailman paras talla, ja on kans floikkatalla. Jos floikkatallaa et halua niin osta sitten kitara missä on aito OFR, Edge, tai joku vastaava, missä jo pelkkä talla maksaa yli 200 euroa, mutta tämmöiset kepit tuntuvat maksavat yli tonnin, paitsi Ibanezin vanhemmat mallit, kuten RG500 ja vastaavat 90 luvun pelit. |
Traditional 03.06.2007 17:24:33 | |
---|
Floikat on kyl loppujen lopuksi aika kamalia... omistan tuon JEM7an ja ite en vaan yhtään tykkää floikasta... ehkä se johtuu jopa sen rumuudesta mut emt. Vainiin, no minä voin ottaa sen sinun Jemis. Antikristus. Hehe. |
PoLFus 03.06.2007 18:00:54 | |
---|
Mullahan on tällä hetkel Lespa :D Kyllä se on hiton hyvä kitara, mut haluun erilaisen. Ku mul on viä tälläset lyhyet sormet ku oon 14 nii haluisin ohuten kaulan, ja nyt oon alkanu kuuntelee vähän hevimpää musaa ja oon kiinostunu kaameesta bodom tilu nakki sooloilusta :D Lyhyille sormille olis sit Les Paulin skaala parempi kuin 25,5 joka noissa RG:issä on ( vai eikö ole), kaulan paksuus ei vaikuta yhtä paljon nauhojen saavutettavuuteen. Ohuissa kauloissa imho kädet väsyy ihan mielettömän nopeasti ja kipeytyvät (vain omaa kokemusta). "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
PLing 03.06.2007 18:39:32 | |
---|
Ohuissa kauloissa imho kädet väsyy ihan mielettömän nopeasti ja kipeytyvät (vain omaa kokemusta). Samaa kokemusta myös täältäpäin, siksi katselenkin seuraavaksi kitaraksi LP-tyylistä gitaraa. Tosin aika tapaus- ja tekniikkakohtaista tämä varmaan on. Doh, nakki. |
lavaamo 03.06.2007 19:15:47 | |
---|
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
KurtCobain 03.06.2007 19:19:29 | |
---|
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
IhmeHeebo 03.06.2007 19:21:23 | |
---|
No voi Vi**u! Vanhemien mielestä helsinki on liian pitkällä :S Muuta pois kotoa, mee töihi ja osta 2 Gibsonii, toises floikka toises ei ja se on sillä selvä When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
These Are the Pale Deaths Which
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Cannot the Kingdom of Salvation
Take Me Home...
...And Justice For All |