willie 01.06.2007 23:07:55 | |
---|
Blaekie : Mitä ? rupeatko kitaristiksi vihdoinkin ? 8) Heh hee.. :) Liikaa kieliä kitarassa.. Ihan total end loppu slut, kaikki mehut on annettu eikä uutta kipinää löydy. Hyvillä mielin lopetan. Bassoa vuodesta 1972. |
MadMatt 01.06.2007 23:11:44 | |
---|
Montako sointua vaaditaan oikein oikein ehanaan taustaan? 8)) munsta kolmenkin haldaamisessa riittää vielä rutkasti hommia...loppuelämän ajaksi tod. näk. Ja jos tuntuu liian helpolta niin yhden soinnun bluesbiisissä on haastetta enemmän kuin loppuelämäksi Nothin' but the blues |
Urmas Potkuri 01.06.2007 23:14:51 | |
---|
Äläs ny hätäile kansleri, venttaa muutama tunti, huåmenna luovutan sulle ton tittelin ;?D Onneksi olkoon. Synttärit vajaan tunnin päästä. Otan ryypyn E.Q:n kunniaksi. Skål. Mieluummin elää rollotellen, kuin pihtaillen 102-vuotiaaksi. Viisaita sanoja willie. Otan ryypyn myös teitin kunniaksenne. ;) Säähän oot vielä nuorukainen...8kk ja 50v napsahtaa mittariin....8)... Elä kiusottele meitä poikasia. Perästä tullaan. Otan kohta ryypyn Papallekkin. Nyt en enää kirjoittele, kun tuntuu että pitää ottaa ryyppy kaikille. :) Vaikka toki te jokainen sen ansaitsette. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
stratomaster 01.06.2007 23:16:27 | |
---|
"kännishän me ja pienessä hönössä kaikki välillä, mut voihan sitä hymilöitä yms. käyttää ettei tule kellekään väärinkäsityksiä, joku voi pian luulla että viduillaan ;-)" silti ton skaban ajankohdan voi muuttaa jos mä sitä pyydän eikä aina noi stanan pro blues ukot, joille vastaus ois ollut "tottakai sen skaban voi siirtää lauantaille, tehdään vaan niin koska sehän on ehanaa". Sen sijaan että jauhat nyt täällä paskaa, voisit olla äänittämässä sooloas, joka voitaisiin ilman muuta hyväksyä mukaan vaikka vähän myöhästyneenä.... |
Socialite 01.06.2007 23:16:56 | |
---|
Ihan total end loppu slut, kaikki mehut on annettu eikä uutta kipinää löydy. Voiko olla edes mahdollista? En usko... Hit me with your rhythm stick! |
willie 01.06.2007 23:20:48 | |
---|
Socialite : Voiko olla edes mahdollista? En usko... No ei ihan lopullista basson soiton lopetusta, toki jameihin mukaan jos pyydetään.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
Socialite 01.06.2007 23:21:48 | |
---|
No ei ihan lopullista basson soiton lopetusta, toki jameihin mukaan jos pyydetään.. :) No niin, sitähän miekin. Hit me with your rhythm stick! |
MadMatt 01.06.2007 23:27:58 | |
---|
Sen sijaan että jauhat nyt täällä paskaa, voisit olla äänittämässä sooloas, joka voitaisiin ilman muuta hyväksyä mukaan vaikka vähän myöhästyneenä.... Mun mielestä oils hyvä että pidetään periaatteista kiinni eli Dead-lineistä ynnä muista jutuista. Niinhän ne tekee isoissakin kisoissa... Jos myöhästyt keikalta tai studiosta niin sitten myöhästyt. piste. eikä armoa anneta. Eli vähän kasvattaviakin asioita muusikoille. :-) Nothin' but the blues |
E.Q 02.06.2007 07:05:32 (muokattu 02.06.2007 08:26:44) | |
---|
Onneksi olkoon. Synttärit vajaan tunnin päästä. Otan ryypyn E.Q:n kunniaksi. Skål. Thänks, myöhästyneet onnittelut vaan sinnekkin päin.
No ei ihan lopullista basson soiton lopetusta, toki jameihin mukaan jos pyydetään.. :) No ni, eiköhän pidetä sitten jamit vaik tänään, ketkä kaikki tulee messiin ? K100#10 |
Manetti 02.06.2007 09:21:26 (muokattu 02.06.2007 09:29:14) | |
---|
Äläs ny hätäile kansleri, venttaa muutama tunti... huåmenna luovutan sulle ton tittelin ;?D... Thänks, myöhästyneet onnittelut vaan sinnekkin päin... No ni, eiköhän pidetä sitten jamit vaik tänään, ketkä kaikki tulee messiin ? Onnittelut täältäkin päin nuorukaisille 8)) ...If something's hard to do, then it's not worth doing... |
Kuha 02.06.2007 19:26:54 | |
---|
Enemmän olisi voinut tässäkin olla sitä perinteistä vääntöä.. Vai oikein vääntöä... |
willie 02.06.2007 19:45:38 | |
---|
Vai oikein vääntöä... Sarkastisen oloinen replik.. :) Nää mun kommentit on niemenojaan vaan mun mielipiteitä. Mieluusti kuuntelen teidän kitaristien vetoja ja muutaman sanan niistä sanon näin basistin näkökulmasta ihan vaan osallistujien pyynnöstä ja omasta mielenkiinnosta. Tottahan toki mun kommentteja saa kommentoida myöskin. Mikäli joku Sooloskabaan osallistuja ei halua mun kommentteja, niin ihan reilusti voi siitä ilmoittaa vaikka pikaviestillä. Että lisää vääntöä vaan.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
Urmas Potkuri 02.06.2007 20:03:19 | |
---|
Riuskaa kitarointia mukavan nenäkkäällä kitarasaundilla. Veivaus toimii hyvin ja B-osakin otetaan tyylikkään iisisti. Hyvinhän tää taittuu vanhaltakin.. :) Kiits paljokin. Tähän taustaan on tullu vereltyä (niitä vanhoja maneereita) tunti ja toinenkin. Tuo oli se "kuuluisa" eka otto. Tää on semmonen tausta, että siihen on kiva soittaa ihan muuten vaan ilman nauhoittelua. Jos net kaikki olisi tallentanut, niin eihän niistä olisi tiennyt, että minkä laittaisi teitä kiusaamaan.... Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
Kuha 02.06.2007 20:06:59 | |
---|
Sarkastisen oloinen replik.. :) Äläs näitä mun juttuja vakavasti ota. Vääntöä tarvitaan nääs tänne pyykkiosastollekin! |
willie 02.06.2007 20:13:09 | |
---|
Äläs näitä mun juttuja vakavasti ota. Vääntöä tarvitaan nääs tänne pyykkiosastollekin! No eihän tässä vakavasti oteta muuta kun keppanaa.. Ymmärsin kyllä repliikkisi, mutta oli vaan sopiva tilaisuus mainita omista kommentoinnestani tuossa yhteydessä.. Rock rock :) Bassoa vuodesta 1972. |
Rock rock :) Nimenomaan rok rok! |
cbs 02.06.2007 22:11:26 | |
---|
Onpas täällä tekstiä :) Näin aurinkoisen illan, kärvennetyn lihan ja lämpimän juoman jälkeen tulee mieleen, että ei ole mitään niin tärkeää kuin purjehdus ...eikä sekään ole niin tärkeää ...kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole niin tärkeää ...kuin sooloskabat. Se on :) Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
apenaattori 02.06.2007 22:12:37 | |
---|
HAND SHAKE : apenaattori stratomaster -Aleksi- Jaahas... Kannibaalilinjalle lähdetty, itse tykkään enemmän perinteisistä milk shakeista. Heh heh. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
touhis 02.06.2007 23:40:24 | |
---|
Täällähän on muuten menty jo monta sivua dadaa juurikaan ilman yhteyttä skaboihin. Takaisin etelä-savoon kunnon ihmisten pariin. |
stratomaster 03.06.2007 00:03:11 | |
---|
2p Stratomaster-siel oli joku slidekin messissä?????? Slidepä slide, just treenailen sellaista biisiä kuin slideaway...:-D |